Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huomauttelee joka päivä painosta ja syömisistäni

Vierailija
10.08.2015 |

Olen siis 174cm / 64kg (ikä 36 vuotta) mitoiltani ja melko normaali/kiinteä mahaa ja reisiä lukuunottamatta. Lapsia on kaksi ja he ovat molemmat alle 3-vuotiaita. Maksamme ruoat puoliksi jne., mutta mies huomauttaa lähes jok'ikinen kerta, kun otan jääkaapista ruokaa. Hän on pahimmillaan haukkunut minua todella, todella ikävillä nimityksillä ja siten, että on haukkunut käytännössä aamusta iltaan päiväkaupalla. Nyt on mennyt pari päivää vähän paremmin, mutta ruoasta ja syömisestä huomauttelu jatkuu, vaikka mies on hieman ryhdistäytynyt muuten. Mies itse on noin 95 kg / 180 cm ja vähän mahakas, mutta mun pitäisi olla hoikka kuin pajunvarsi tai muuten saan kuulla huomauttelua koko ajan ja sitä, että muka syön kaapin tyhjäksi, vaikka oikeasti hän syö niistä puoliksi ostetuista ruoista noin 70%.

Kuulemma hän pelkää, että lihon ja niitä kommentteja on todella paljon. Hän kommentoi tyyliin "possu" tai "olen huolissani sun p*rseestä" tms. Tosi moni asia häiritsee suhteessa muutenkin ja tämä on ehkä vähäisimmästä päästä niitä, mutta silti niin loukkaavaa kuitenkin. Aion toki laihduttaa vielä noin 4-5 kg, mutta en olisi itse niin paniikissa painostani, vaan voin laihtua hitaasti, kuten olen tehnytkin. Mies itse on aika pönäkässä kunnossa, sillä hän ei esim. käy salilla tai harrasta liikuntaa, mutta siltikään itselläni ei ole tarvetta huomautella hänelle tai loukata. Epäreilua!! :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs hän muuten huomauttelisi, kun epäkypsä persoona on pakotettu heijastamaan huonoa itsekuvaansa jatkuvasti johonkuhun helposti saatavilla olevaan. Vallanhaluisen on helppo vahtia jääkaapin aukaisemista, kuten olisi helppo huomautella kotitöistä. Suosittu harrastus tämän kaliiberin en-sano-miltä-kun-on-sinun.

Vierailija
2/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa, mies ei hauku mutta on tehnyt hyvin selväksi, että minun pitää laihtua 5 kg. Tuo esiin eri tavoin. Hän on kyllä itsekin hoikka ja todella hyväkuntoinen. Olen 45 v ja 168 cm ja 58 kg ja lapsi on minullakin. Kuntoilen monta kertaa viikossa eli olen kiinteä ja hyvän mallinen. Tuo huomauttelu vie itsetuntoa ja aikaansaa stressiä ruokaan liittyen, olen kieltänyt puhumasta laihduttamisesta, mutta se jatkuu silti koko ajan epäsuorasti. Mies on aika hallitseva ja ilmeisesti mäkee naiset objekteina, eli hyvin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen. Jäin miettimään, että millaisia muita ongelmia teillä on ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni alkoi huorittelemaan ja haukkumaan kun laihduin. Miehen itsetunto ei kestänyt mun itsekuria.

Vierailija
4/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mieheen (yli 100 kg, lihaksikas), jottei tarvitse kuunnella tota neitiä...

Vierailija
5/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin esikoisen syntymän jälkeen vuodessa 30 kiloa. Olen 166cm pitkä ja painoin tuolloin 59kg. Luulin, että nyt kelpaan miehelle, mutta ei. Hän vihjaili myös jos ostin lauantai-illaksi leffan kaveriksi karkki- tai sipsipussin. Sen pussin olisi ollut sopivaa riittää kuulema kuukaudeksi, eli leffan aikana ehdin muutaman hyvän ottaa, kun mies rutisti pussin kiinni, totesi "ei mun tarvii ainakaan enää syödä", ja vei sen pois. Ei edes kysynyt haluanko minä vielä, koska tiesi että haluan. Silmät pyöreänä vain katsoin typeränä hiljaa. Kun aloin odottaa kuopusta, lihoin ihan "normaalin" määrän, mutta mulla ei riittänyt enää into laihduttaa lapsen synnyttyä, eikä imetyskään laihduttanut niinkuin esikoisen kohdalla. Tiesin jo, että ihan sama minkä kokoinen olen, en miehelle riitä. Joten päätin mielessäni haistattaa miehelle vitut ja lähtekööt kävelemään jos ällötän häntä, mutta pulla maistuu paremmin kuin hän. Nyt olen inhottava läski (90kg), mutta rennompi ja mukavampi. Mies alkanut itse treenaamaan hirveästi ja vihjailee samaa minulle, mutta olen sen verran kovettanut itseni, että saatan sanoa "en mä nyt pyörälenkille lähde kun mun tekee mieli lihapiirakkaa".

Vierailija
7/21 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 13:23"]Mieheni alkoi huorittelemaan ja haukkumaan kun laihduin. Miehen itsetunto ei kestänyt mun itsekuria.
[/quote] Sitten saattaa soittaa kun tietää mun olevan lomalla uimarannalla. Kysyy onko siellä paljon miehiä. Mä vastaan, että tule itse tänne. Mies sanoo, että en tule huora. En tiedä itkeäkkö vai nauraa? Tuntuu että sen jälkeen kun laihduin ja aloin treenaamaan niin suhde meni vain huonommaksi :(

Vierailija
8/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
9/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, sun ei todellakaan tarvitse tai pidä laihduttaa yhtään. Harvoin näin sanon, mutta miehesi on sika.

Vierailija
10/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä huono itsetunto ja kateellinen sinulle kun olet hyvin säilynyt

Vierailija
11/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tosiaan laihduta olet tosi hoikka. Ja miehesi on läski eikä ansaitse sinua. Sano että tästä lähin jokainen suupala pitää laittaa paperille ylös ja kun mies syö enemmän niin myös maksaa enemmän. Ja en kyllä tuollaista käytöstä katselisi. Ei noin voi rakastaan kohdella.

Vierailija
12/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta ovimatto. Äijä kiusaa sinua ja sä sallit sen.

Vierailija
13/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:08"]Miehen kannattaa varmaan vaihtaa kiinteämpään kalustoon, ei ole kiva naida ja olla naisen kanssa, joka iljettää silmää.
[/quote]
Mies ei ole itse kiinteä ja odottaa että toinen on timmikunnossa ja tuo toinen on tehnyt hänelle lapset.

Vierailija
14/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta sinua. Ei kukaan rakastaan noin kohtelisi. Siksi siis lähde ja pian.

Vierailija
15/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Ei sinun tarvitse kuunnella tuollaista kyseiseltä läskiporsaalta. 

Vierailija
16/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex haukkui minua myös joskus ja sanoi syömisistäni. Eron jälkeen lihosi itse ja kun näytin vanhoja kuvia meistä niin tajusi miten komea pari oltiinkaan oltu. Kerro miehellesi että hänen sanomisensa vain pahentaa syömistäsi ja ahdistaa sinua. Kerro myös että ymmärrät että olisi hyvä pitää paino kurissa joten tekisikö hän sen sinun kanssa kun itselläänkin sama ongelma?

Vierailija
17/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
18/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö se

Vierailija
19/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet ole provo, niin tässä kommentit:
- olet tosi hoikassa kunnossa, ei tarvetta laihduttaa
- haluatko oikeasti olla suhteessa, jossa yksi elämäsi tärkeimmistä ihmisistä, puolisosi, kohtelee sinua täysin ala-arvoisesti ja haluaa tietoisesti nolata ja alustaa sinua?
- jos haluat, onnea valitsemallasi tiellä
- jos et, tee jotain HETI! Varmista paikka, johon pääsette turvaan lasten kanssa. Käy asia läpi miehen kanssa avoimesti ja suoraan. Jos haluaa muutosta/katuu/tajuaa, kuuntele, mieti, harkitse. Jos hyökkää/syyttää/raivoaa, lähde heti.
Ihan itse päätät, miten annat itseäsi kohdella. Valinta on sinun.

Vierailija
20/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho vain reilusti, niin me muutkin suomalaiset naiset tehdään.