onko mulla liikaa painoa ?
Olen 162cm ja painan 49,3 kiloa. Se tuntuu liian paljolta. Maha pömpöttää. Mitä mieltä ootte palstalaiset? Oon sairastanut syömishäiriötä. Eli olen ollut paljon sirompi. Pitäiskö tähdätä 46, olisin terve mutta kevyt ja siro.
Kommentit (25)
Miksi kukaan ei vastaa, alapeukkuja vaan. :( Kertokaa miksi?
Kuulostaa ihan järkevältä painolta sun pituutees nähden. Mulla vaimo pari senttiä lyhyempi, mutta 40kg painavampi :(
Olet liian laiha.. mahasi pömpöttää sen takia kun et varmaankaan syö säännölisesti ja terveellisesti/monipuolisesti.. oos hyvä jos painaisit edes sen 52kg :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:24"]Kuulostaa ihan järkevältä painolta sun pituutees nähden. Mulla vaimo pari senttiä lyhyempi, mutta 40kg painavampi :(
[/quote] Harmillista. :( Mutta vaimo varmasti kärsii painosta sinua enemmän, olethan hienotunteinen häntä kohtaan ? Ja isommalla on sentään tissit minulla vain b kuppi vaikka kauniin muotoiset onkin. Nauti hyvistä puolista ! Mitä mieltä olet, olisiko 46 seksikkään muotoinen, haluan miehen mielipiteen! Eniten massaa on pepussa, eli se pysyy sentään pyöreänä sirompanakin.
Mä olin noissa mitoissa 12-vuotiaana ja olin laiha/urheilullinen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:25"]Olet liian laiha.. mahasi pömpöttää sen takia kun et varmaankaan syö säännölisesti ja terveellisesti/monipuolisesti.. oos hyvä jos painaisit edes sen 52kg :)
[/quote] Toi on totta etten syö monipuolisesti, mutta terveellisesti syön. Paljon kasviksia ja hedelmiä näin kesällä, olen myös kasvissyöjä. Mun mielestä ja selkeesti miehenkin 52 on liikaa :( siinä painossa söin ihan mitä halusin ja se pysyi samana
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:25"]Olet liian laiha.. mahasi pömpöttää sen takia kun et varmaankaan syö säännölisesti ja terveellisesti/monipuolisesti.. oos hyvä jos painaisit edes sen 52kg :)
[/quote] Toi on totta etten syö monipuolisesti, mutta terveellisesti syön. Paljon kasviksia ja hedelmiä näin kesällä, olen myös kasvissyöjä. Mun mielestä ja selkeesti miehenkin 52 on liikaa :( siinä painossa söin ihan mitä halusin ja se pysyi samana
[/quote]
No hyvä sum ois painaa se 50kg ainakin!! Että oisin normi/hoikka mitoissa
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:25"]Olet liian laiha.. mahasi pömpöttää sen takia kun et varmaankaan syö säännölisesti ja terveellisesti/monipuolisesti.. oos hyvä jos painaisit edes sen 52kg :)
[/quote]
No hyvä sum ois painaa se 50kg ainakin!! Että oisin normi/hoikka mitoissa
[/quote] Luuletko niin ? kumminkin niin siroluinen, että yhtään yli 50 näytän omituiselta.. Silloin mun peppukin on valtava. Näin olen ihan sopusuhtainen mutta maha pömpöttää vaikka en ole syönyt tänään. Ärsyttävää. Olisko se 46 nyt niin vähän ? Olen ollut siinä painossa ja olin siro ja minua sanottiin keijukaiseksi. :),siitä laihempi on jo liikaa ?
Jokaisella on mahan kohdalla pieni kumpu, koska jossain niille sisuskaluillekin on oltava tilaa. Ja jokaisen vatsa pömpöttää vähän ruuan jälkeen (usein vähiten aamiaisen ja eniten päivällisen jälkeen), koska elo olisi aika tuskallista jos kroppa ei tekisi ruualle tilaa. Yleensä alipainon rajan näkee vatsaa helpommin selästä ja hartioista: näkyvätkö luut selvästi asennosta riippumatta? Saatko yhden käden sormet kokonaan tai melkein kokonaan käsivarren ympäri? Jos näin on, niin painoa on liian vähän.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]Jokaisella on mahan kohdalla pieni kumpu, koska jossain niille sisuskaluillekin on oltava tilaa. Ja jokaisen vatsa pömpöttää vähän ruuan jälkeen (usein vähiten aamiaisen ja eniten päivällisen jälkeen), koska elo olisi aika tuskallista jos kroppa ei tekisi ruualle tilaa. Yleensä alipainon rajan näkee vatsaa helpommin selästä ja hartioista: näkyvätkö luut selvästi asennosta riippumatta? Saatko yhden käden sormet kokonaan tai melkein kokonaan käsivarren ympäri? Jos näin on, niin painoa on liian vähän.
[/quote] Näkyy luut vähän ja helposti saan sormet ympäri. Olen todella siroluinen, että ei se ehkä painosta riipu.Mulla on pikkuinen kumpu vaikka en ole syönyt tänään ja eilenkin vain riisikakkua jossa päällä kurkku&juusto. Miksi se pömpöttää silti ? :( Pakko laihtua vielä ihan pari kg. :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:55"]Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan.
[/quote] Miksi tässä on alapeukkuja ! Sanoiko mieheni asiaa vai miksi ? :((
Mä olen 158cm ja 46kg. Exän mielestä oli liian vähän, mun mielestä ihan hyvä paino mutta myöskin vaivaa pieni pömppos joka lähtisi liikunnalla pois.
Sä olet ihan hyvässä painossa, katso netistä vaikka BMI-laskureilla. Se 52kg olisi varmasti hyvä paino sulle, älä enempää laihduta. Saattaa kadota ne tissitkin painon mukana kun niistä murehdit. Typerä kommentti mieheltä, keskity enemmän siihen miltä näyrät vaikka kuvissa tai kysy kaverien mielipidettä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:19"]Mä olen 158cm ja 46kg. Exän mielestä oli liian vähän, mun mielestä ihan hyvä paino mutta myöskin vaivaa pieni pömppos joka lähtisi liikunnalla pois.
Sä olet ihan hyvässä painossa, katso netistä vaikka BMI-laskureilla. Se 52kg olisi varmasti hyvä paino sulle, älä enempää laihduta. Saattaa kadota ne tissitkin painon mukana kun niistä murehdit. Typerä kommentti mieheltä, keskity enemmän siihen miltä näyrät vaikka kuvissa tai kysy kaverien mielipidettä.
[/quote] Olet ihan mun unelmamitoissa, olet kaunis. :) kaverit huolestuis saatanasti jos kysyisin heiltä. Olin niin huonossa jamassa aikasemmin kun sairaus vei. Mieheni on kyllä pahoillaan sanoistaan. Hän tajusi vasta myöhemmin kuinka arkaan paikkaan osui, ja koittaa nyt tyyliin väkisin syöttää kun huomaa minun laihtuneen jo. Näiissä lukemissa pienikin laihtuminen näkyy, oletko huomannut saman? 46 kg näyttää jo paljon laihemmalta kuin 49, kun taas 80kg ja 77 ei paljon eroa. Se kommentti ja mieheni halveksiva katse minua kohtaan vain nosti pinnalle taas kontrollin ja sirouden tarpeen. Näkymätöntä ei voi satuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:55"]Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan.
[/quote]
Eiköhän nuo alapeukut ole ääliömäiselle poikaystävällesi. Miksi olet tuollaisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:19"]Mä olen 158cm ja 46kg. Exän mielestä oli liian vähän, mun mielestä ihan hyvä paino mutta myöskin vaivaa pieni pömppos joka lähtisi liikunnalla pois.
[/quote] Olet ihan mun unelmamitoissa, olet kaunis. :) kaverit huolestuis saatanasti jos kysyisin heiltä. Olin niin huonossa jamassa aikasemmin kun sairaus vei. Mieheni on kyllä pahoillaan sanoistaan. Hän tajusi vasta myöhemmin kuinka arkaan paikkaan osui, ja koittaa nyt tyyliin väkisin syöttää kun huomaa minun laihtuneen jo. Näiissä lukemissa pienikin laihtuminen näkyy, oletko huomannut saman? 46 kg näyttää jo paljon laihemmalta kuin 49, kun taas 80kg ja 77 ei paljon eroa. Se kommentti ja mieheni halveksiva katse minua kohtaan vain nosti pinnalle taas kontrollin ja sirouden tarpeen. Näkymätöntä ei voi satuttaa.
[/quote]
Joo kyllä sen huomaa tosi nopeasti, mutta mulla ainakin tissit tyhjenee painon laskiessa joten koitan pitää sen tässä vaikka laskeekin välillä 45 kiloon. Sulla on ilmeisesti suuri vaara syömishäiriöön joten kannattaisi varmaan vaan aloittaa jokin uusi liikunta ja syödä entiseen malliin kuten ennen laihdutusta? Pääsisit pömppiksestä eroon ja näyttäisit paremmalta, mutta et kuihtuisi olemattomiin ruokavalion myötä. Miehelle pitäisi kyllä takoa päähän ettei ikinä tuollaista saa möläyttää...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:19"]Mä olen 158cm ja 46kg. Exän mielestä oli liian vähän, mun mielestä ihan hyvä paino mutta myöskin vaivaa pieni pömppos joka lähtisi liikunnalla pois.
[/quote]
Joo kyllä sen huomaa tosi nopeasti, mutta mulla ainakin tissit tyhjenee painon laskiessa joten koitan pitää sen tässä vaikka laskeekin välillä 45 kiloon. Sulla on ilmeisesti suuri vaara syömishäiriöön joten kannattaisi varmaan vaan aloittaa jokin uusi liikunta ja syödä entiseen malliin kuten ennen laihdutusta? Pääsisit pömppiksestä eroon ja näyttäisit paremmalta, mutta et kuihtuisi olemattomiin ruokavalion myötä. Miehelle pitäisi kyllä takoa päähän ettei ikinä tuollaista saa möläyttää...
[/quote] Tottahan sinä puhut. Tissit lähtee todella nopeasti. Mut pelastaa se että ne on silti kauniin muotoiset ja pienet nöpönännit. :D Kävelen useita kilometrejä päivittäin dogin kanssa, mutta toi liikuntaehdotus on järkevä. Voisin vaikka alkaa taas ratsastamaan, hyvä laji ja hevoset on mahtavia eläimiä. Siinä tulisi nälkä myös paremmin kuin kävellessä. Olen kokoajan siinä rajalla etten sairastu taas. Lasken taas kaloreita, käyn vaa-alla joka päi, en syö usein mitään,(jatkuvat paastopäivät). Pidän itseni niin kovin kiireisenä, että en ehdi syödä ja ajatella ruokaa. Tuo mun ukko laukoo niin epäkunnioittavia ja satuttavia asioita nykyään, että ehkä pian olisi jatkettava matkaa ilman häntä. Hän tietää mun heikot kohdat, kuten vaikka paino, ja nykyään iskee niihin. Ennen arvosti sen verran että mietti miten loukkasi, vihaisenakin. Tämä ei ole ainoa kerta kuin tuollaista sanoo. Surullista, en ymmärrä mikä on muuttunut. Tuntui ettei välitä oikeasti enää, haluaa satuttaa niin.pahasti kun voi. Esim. Mun ex hakkas mua. Nykyinen.mies lauko riidan aikana "mä ymmärrän miksi ******,veti sua turpaan ! Tekis mieli tehdä samoin huora !" :(((( :'(
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:55"]Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan.
[/quote]
Eiköhän nuo alapeukut ole ääliömäiselle poikaystävällesi. Miksi olet tuollaisen kanssa?
[/quote] No hyvä että siihen. Rakastan tuota renttua. Siksi olen vielä hänen kanssaan. En tiedä tosin kuinka kauan, koska on niin vihainen ja ilkeä usein. Ja satuttaa oikeasti sanoillaan ja haluaa satuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]Jokaisella on mahan kohdalla pieni kumpu, koska jossain niille sisuskaluillekin on oltava tilaa. Ja jokaisen vatsa pömpöttää vähän ruuan jälkeen (usein vähiten aamiaisen ja eniten päivällisen jälkeen), koska elo olisi aika tuskallista jos kroppa ei tekisi ruualle tilaa. Yleensä alipainon rajan näkee vatsaa helpommin selästä ja hartioista: näkyvätkö luut selvästi asennosta riippumatta? Saatko yhden käden sormet kokonaan tai melkein kokonaan käsivarren ympäri? Jos näin on, niin painoa on liian vähän. [/quote] Näkyy luut vähän ja helposti saan sormet ympäri. Olen todella siroluinen, että ei se ehkä painosta riipu.Mulla on pikkuinen kumpu vaikka en ole syönyt tänään ja eilenkin vain riisikakkua jossa päällä kurkku&juusto. Miksi se pömpöttää silti ? :( Pakko laihtua vielä ihan pari kg. :)
[/quote]
Älä laihduta. Jos haluat litteämmän vatsan, koita vatsalihasliikkeitä ja muuta kiinteyttävää, muttei laihduttavaa.
Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan.