Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mulla liikaa painoa ?

Vierailija
10.08.2015 |

Olen 162cm ja painan 49,3 kiloa. Se tuntuu liian paljolta. Maha pömpöttää. Mitä mieltä ootte palstalaiset? Oon sairastanut syömishäiriötä. Eli olen ollut paljon sirompi. Pitäiskö tähdätä 46, olisin terve mutta kevyt ja siro.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:55"]Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan. [/quote] Miksi tässä on alapeukkuja ! Sanoiko mieheni asiaa vai miksi ? :(( [/quote] Eiköhän nuo alapeukut ole ääliömäiselle poikaystävällesi. Miksi olet tuollaisen kanssa? [/quote] No hyvä että siihen. Rakastan tuota renttua. Siksi olen vielä hänen kanssaan. En tiedä tosin kuinka kauan, koska on niin vihainen ja ilkeä usein. Ja satuttaa oikeasti sanoillaan ja haluaa satuttaa.

[/quote]

Sulle ja sun syömishäiriölle tekis hyvää erota tosta mulkusta. Ei kukaan sano tuollaisia asioita edes vihaisena henkilölle jota rakastaa. Sairasta haukkua huoraksi ja varsinkin läskiksi kun tietää taustat ja ties vaikka nuo uhkailut muuttuisi todeksi.

Vierailija
22/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]Jokaisella on mahan kohdalla pieni kumpu, koska jossain niille sisuskaluillekin on oltava tilaa. Ja jokaisen vatsa pömpöttää vähän ruuan jälkeen (usein vähiten aamiaisen ja eniten päivällisen jälkeen), koska elo olisi aika tuskallista jos kroppa ei tekisi ruualle tilaa. Yleensä alipainon rajan näkee vatsaa helpommin selästä ja hartioista: näkyvätkö luut selvästi asennosta riippumatta? Saatko yhden käden sormet kokonaan tai melkein kokonaan käsivarren ympäri? Jos näin on, niin painoa on liian vähän. [/quote] Näkyy luut vähän ja helposti saan sormet ympäri. Olen todella siroluinen, että ei se ehkä painosta riipu.Mulla on pikkuinen kumpu vaikka en ole syönyt tänään ja eilenkin vain riisikakkua jossa päällä kurkku&juusto. Miksi se pömpöttää silti ? :( Pakko laihtua vielä ihan pari kg. :)

[/quote]

Älä laihduta. Jos haluat litteämmän vatsan, koita vatsalihasliikkeitä ja muuta kiinteyttävää, muttei laihduttavaa.
[/quote] Haluan myös sirot reidet, sirot käsivarret, siron kaulan. Haluan olla siro ja pieni, en niinkään treenattu. Pieni kevyt keijukainen. En ole kaunis tälläisenä. Miehenikin on sanonut että ennen oli ihana kun mua pysty kääntelee sängyssä ja nostelee miten halusi. Haluan myös että poskipäät erottuu hyvin, nyt näkyy ihan ok, mutta vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:55"]Kumppanini sanoi minua läskiksi erään riidan aikana. Siis "hyi vittu, pue päällesi, vitun läski" silloin painoin 51-52 mutta olen vähän saanut jo pois. Se on helppoa oikeastaan, mutta päätä särkee kokoajan. [/quote] Miksi tässä on alapeukkuja ! Sanoiko mieheni asiaa vai miksi ? :(( [/quote] Eiköhän nuo alapeukut ole ääliömäiselle poikaystävällesi. Miksi olet tuollaisen kanssa? [/quote] No hyvä että siihen. Rakastan tuota renttua. Siksi olen vielä hänen kanssaan. En tiedä tosin kuinka kauan, koska on niin vihainen ja ilkeä usein. Ja satuttaa oikeasti sanoillaan ja haluaa satuttaa.

[/quote]

Sulle ja sun syömishäiriölle tekis hyvää erota tosta mulkusta. Ei kukaan sano tuollaisia asioita edes vihaisena henkilölle jota rakastaa. Sairasta haukkua huoraksi ja varsinkin läskiksi kun tietää taustat ja ties vaikka nuo uhkailut muuttuisi todeksi.
[/quote] Totta. Kumpa järki ja itsearvostus voittais tunteet. Ei kai mua arvosteta kun en itsekään arvosta itseäni ja hyväksyn tuollaisen hirveän alentamisen. Tuntuu oikeasti pahalta. Mun itsetunto laskee tuon niin ihanan ja julman rentun takia ihan nolliin. Olisin varmasti tasapainoisempi ja arvostaisin itseäni enemmän jos eroaisin.. :(

Vierailija
24/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:04"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]Jokaisella on mahan kohdalla pieni kumpu, koska jossain niille sisuskaluillekin on oltava tilaa. Ja jokaisen vatsa pömpöttää vähän ruuan jälkeen (usein vähiten aamiaisen ja eniten päivällisen jälkeen), koska elo olisi aika tuskallista jos kroppa ei tekisi ruualle tilaa. Yleensä alipainon rajan näkee vatsaa helpommin selästä ja hartioista: näkyvätkö luut selvästi asennosta riippumatta? Saatko yhden käden sormet kokonaan tai melkein kokonaan käsivarren ympäri? Jos näin on, niin painoa on liian vähän. [/quote] Näkyy luut vähän ja helposti saan sormet ympäri. Olen todella siroluinen, että ei se ehkä painosta riipu.Mulla on pikkuinen kumpu vaikka en ole syönyt tänään ja eilenkin vain riisikakkua jossa päällä kurkku&juusto. Miksi se pömpöttää silti ? :( Pakko laihtua vielä ihan pari kg. :) [/quote] Älä laihduta. Jos haluat litteämmän vatsan, koita vatsalihasliikkeitä ja muuta kiinteyttävää, muttei laihduttavaa. [/quote] Haluan myös sirot reidet, sirot käsivarret, siron kaulan. Haluan olla siro ja pieni, en niinkään treenattu. Pieni kevyt keijukainen. En ole kaunis tälläisenä. Miehenikin on sanonut että ennen oli ihana kun mua pysty kääntelee sängyssä ja nostelee miten halusi. Haluan myös että poskipäät erottuu hyvin, nyt näkyy ihan ok, mutta vielä enemmän.

[/quote]

Tää kertoo miehestä ihan tarpeeks. Ei ole terve ihminen, joka ajattelisi sun parasta.
PUA-tekniikoissa on mainittu, että anoreksiaa sairastava tyttöystävä on onnenpotku ja selitetty liuta sairaita syitä tälle. Kyllä rakastava mies haluaisi sun olevan terve, painat nyt jo hyvin vähän.

Vierailija
25/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhriudu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi