Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia nöffeistä?

Vierailija
10.08.2015 |

Eli miehen kanssa ollaan harkittu että otetaan meidän nykyiselle pikkukoiralle kaveriksi nöffi. Onko täällä paljon niiden omistajia tai muuten paljon rodusta tietäviä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on nöffe. Ei ole kiva kotikoira. Nukkuu ulkona ja on kokoa karhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran kokeillut mutta oli liian tulisen makuista, veti vattan löysälle

Vierailija
4/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on terveystilanne rodulla? Kannattaa miettiä sitä tarkasti ettei tule lyhyt ja sairas elämä koiralle

Vierailija
5/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:02"]Mikä on terveystilanne rodulla? Kannattaa miettiä sitä tarkasti ettei tule lyhyt ja sairas elämä koiralle
[/quote]

Onhan noilla aika matala keski-ikä verrattuna pikkurotuihin ja lonkka- ja kyynärvikoja kokonsa puolesta, mutta miettimämme kasvattajan koirat ovat kyllä eläneet useimmat hyvin terveinä sinne 10v+.

Vierailija
6/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on nöffi. Päivät ulkona ja yöt sisällä. Ihana luonteeltaan. Sellainen iso nalle. Lussukka. :D Kiltti ja tottelevainen. Mutta kuolaa ihan älyttömästi! Mitään sairauksia ei ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:05"]Kaverilla on nöffi. Päivät ulkona ja yöt sisällä. Ihana luonteeltaan. Sellainen iso nalle. Lussukka. :D Kiltti ja tottelevainen. Mutta kuolaa ihan älyttömästi! Mitään sairauksia ei ole ollut.
[/quote]
Niin ja tosi lapsirakas. Aika suojelevainen lapsia kohtaan.

Vierailija
8/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti! Nöffi on rasistinen ilmaus, oikea neutraali ilmaus lienee afroeurooppalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöffit kuolaavat tosi paljon. Useimmiten niin, että koko rintamus on jatkuvasti märkä ja haisee. Ravistelevat kuolaklimppejä naamastaan. Karvaa lähtee karvanlähtöaikaan ihan törkeän paljon, kun on paksu alusvilla. Kesällä haisee, jos saa uida koko ajan. Ei pääse turkki kuivumaan välillä, kun on niin pitkä kuivumisaika. Luonne on ihana, mutta ei ole se penaalin terävin, jos ajattelee jotain tottelevaisuus juttuja ja temppuja. Vaistoiltaan on herkkä. Mulla on näitä kuolaavia hajupalloja kaksi.:)  Iso koira tuo myös monenlaista hankaluutta. Ei meinaa mahtua autoon. Ei voi viedä hoitoon kenelle vaan (pikkukoirallamme on aina hoitajia tarjolla). Lapset tai heikommat ei voi taluttaakaan ainakaan nuorta ja energistä, vaikka olisi hyvätapainen. Orava kun juoksee ohi, niin lähtee tämmöinen isompikin ihminen mukana.

Vierailija
10/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso koira pienille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te sitten pesette koiranne? Koska sillä varmasti vähän saa sitä hajua pois?

Vierailija
12/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuola on ihan kamalaa. Lentää isoina klimppeinä ympäriinsä kun koira ravistaa päätään. Ehkä maalle jos on iso piha voisi harkita... Kaupunkiasuntoon en ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:27"]Se kuola on ihan kamalaa. Lentää isoina klimppeinä ympäriinsä kun koira ravistaa päätään. Ehkä maalle jos on iso piha voisi harkita... Kaupunkiasuntoon en ottaisi.
[/quote]

Meillä on omakotitalo taajamassa.

Vierailija
14/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita löytää sellainen yksilö, joka ei tuijota naapurin pihaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:34"]Koita löytää sellainen yksilö, joka ei tuijota naapurin pihaan.
[/quote]

Hahaha. Muistan tämän keskustelun. Kysyn kasvattajalta sellaista yksilöä, joka ei tuijota naapuriin saati tahdo syödä lapsia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi