Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedoton ja uuden puhelimen hankinta

Vierailija
10.08.2015 |

Olen siis katsellut uutta puhelinta (ilman liittymää) ja joudun tietenkin maksamaan sen heti. Onnistuuko osto mistä vain? Puhelinliittymään maksoin aikoinaan 300 euron takuumaksun. Ei kai laitteen ostossa tarvitse? Kiitos asiallisesti vastaaville.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun luottotiedot on mennyt ja vaikka ostat puhelimen kerralla, joudut maksamaan 350 € lisää puhelmen lisäksi sen takia että olet aiemmin möhlinyt raha-asiat.

Valoja päällle! Toope.

Vierailija
2/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun maksat käteisellä niin onnistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voit ostaa mistä vain jos käteistä löytyy. Miksi kuvittelet että puhelimesta pitäisi joku takuumaksu maksaa? Se on sinun omaisuutta heti kun puhelimen hinnan olet maksanut

Vierailija
4/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä kun ostat niin myyjää ei kiinnosta onko sulla luottotietoja vai ei. Eikä hänellä ole mitään syytä eikä oikeuttakaan tarkastaa sun luottotietoja.

Vierailija
5/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi kyselet? Menet ja ostat puhelimen, ei varmasti yksikään ihminen tietojasi näe! :D Uskomatonta typeryyttä taas kerran!

Vierailija
6/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot saa kuralle vain WT-tyypit.

Vierailija
7/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, miten ihmiset voi olla näin tyhmiä. 

Vierailija
8/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, et ostaminen ei onnistunut. Myyjä näki, että heille ei ollu maksamattomia laskuja, mutta ei on ei. Ostin sit käytettynä.

Vierailija
9/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:52"]Mulle kävi niin, et ostaminen ei onnistunut. Myyjä näki, että heille ei ollu maksamattomia laskuja, mutta ei on ei. Ostin sit käytettynä.
[/quote]
?
Olisit maksanut siis käteisellä uuden puhelimen, kuten ap? Eivätkä he suostuneet myymään? Mitä mulla menee nyt ohi?

Vierailija
10/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymää et saa, eli prepaid pitänee ottaa.

Vierailija
11/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kävelet vaikka goganttiin ja ostat puhelimen niin ei niitä kyllä yhtään kiinnosta sun luottotiedot. Kuten silloin kun menet kauppaan ostamaan ruokaa, tai ihan mitä vaan. Ei puhelin ole mikään luotonelpoisten etuoikeus hyvänen aika :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän