Mies lähtee puoleksi vuodeksi Intiaan joogaamaan.Sell
Kommentit (56)
Samanlainen sekopää kuin muutkin pahasti mieleltään sairastuneet. Olen pahoillani koko perheenne puolesta. Tuolla miehellä ei kukaan enää tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:05"]
En tiedä. Miehellö iski kova 35 ikävuoden kriisi. Sitä on lääkitty raakaruoalla, meditoinnilla 2h päivässä (häntä ei saa häiritä) ja 4x viikossa 1,5 h treeneillä.
[/quote]
Todella itsekästä ja omahyväistä lapsellista käytöstä miehelläsi, ja täysin vastuuntunnotonkin vielä. Luultavasti raakaruoka vielä pahentanut tilannetta, ei ole saanut kaikkia vitamiineja ja seonnut entisestään. Onneton tyyppi joka ei osaa rauhoittua, pitää lähteä keinotekoisesti jonnekin vinkuintiaan mukamas rauhoittumaan.
Sinun miehellä on sentään selkärankaa kertoa aikeista. Minun mies lähti vuosia sitten. Jätti vain kirjeen ja tyhjensi yhteisen säästöihin. Siinä oli sitten selvittämistä.
No, käsittää se sinun miehesi on. Eli nyt kannattaa ottaa avioeron, tehdä elatuspaperit kuntoon. Saat Kelasta elatusavun. Tee kaikki valmiiksi ennen kuin miehesi lähtee. Se on sitten todella vaikea jos ei tulekaan takaisin.
Tsemppiä sinne, ole läheinen anopille ja rakenna oma elämä ilman sitä miestä.
Intia ei välttämättä ole sellainen mystinen ihana ja puhdas joogaparatiisi mitä kuvitellaan. Mutta joo kokemus sekin. Sitten on mukava palata takaisin raikkaaseen Suomeen.
Ehkä molempien osapuolten kannalta on parasta, että eroatte. Silti jostain syystä (ap:n viestien perusteella) sympatiani ovat miehesi puolella. Ideaalitapauksessa voisitte ottaa vastaavan irtioton arjesta (ehkä johonkin muuhun maahan kuin juuri Intiaan), mutta olennaista olisi suunnitella se yhdessä, koko perheen kesken ja lapsia ajatellen. Toisaalta ymmärrän osin myös katkeruutesikin. Mies todennäköisesti on melko itsekäs tapaus, mutta myös suhteenne vaikuttaa hyvin tulehtuneelta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:33"]
Sinun miehellä on sentään selkärankaa kertoa aikeista. Minun mies lähti vuosia sitten. Jätti vain kirjeen ja tyhjensi yhteisen säästöihin. Siinä oli sitten selvittämistä. No, käsittää se sinun miehesi on. Eli nyt kannattaa ottaa avioeron, tehdä elatuspaperit kuntoon. Saat Kelasta elatusavun. Tee kaikki valmiiksi ennen kuin miehesi lähtee. Se on sitten todella vaikea jos ei tulekaan takaisin. Tsemppiä sinne, ole läheinen anopille ja rakenna oma elämä ilman sitä miestä.
[/quote]
En jaksa edes kiroilla ja hämmästellä tai nimitellä. Jännä ihminen sun exö. Ei voi muuta sanoa. Joo, mun miehellä on tosiaan selkärankaa tehdä ja ilmoittaa päätöksistään. Sen voin myöntää.
Tässä kerään voimia, että jaksan huomenna herätä, syöttää ja viedä nuorimman tarhaan, mennä töihin, tulla töistä, alkaa selvittämään avioeroprosessia, viedä vanhempi treeneihin, koukata nuoremman kummiltaan, tulla kotiin ja kuunnella miehen suunnittelua. Ja alkaa järjestää raha-asioita. Kaikkea. Voi vittu :( Mä en pysty tähän
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:39"]
Ehkä molempien osapuolten kannalta on parasta, että eroatte. Silti jostain syystä (ap:n viestien perusteella) sympatiani ovat miehesi puolella. Ideaalitapauksessa voisitte ottaa vastaavan irtioton arjesta (ehkä johonkin muuhun maahan kuin juuri Intiaan), mutta olennaista olisi suunnitella se yhdessä, koko perheen kesken ja lapsia ajatellen. Toisaalta ymmärrän osin myös katkeruutesikin. Mies todennäköisesti on melko itsekäs tapaus, mutta myös suhteenne vaikuttaa hyvin tulehtuneelta.
[/quote]
:) Toki on. Täällä avlla ja yleisestikin elämässä, kulttuurista piittaamatta kun sympatiapisteet menee miehille. Ois kivaa olla symppis, mut se on vähän vaikeaa kun pitäis hoitaa perhe ensin.
Mies ei tippaakan ajattele miten vaimo ja lapset kotona pärjää, koska hän tarvitsee, hän haluaa ja hän lähtee. Marmattaa vielä varmaan"et miks kukaan ei ymmärrä mua ?" Millä rahalla mies meinaa matkustaa? Käsitin että on työtön? Älä nyt ainakaan maksa matkoja tai anna rahaa tai anna kuluttaa perheen yhteisiä rahoja..
Jos kyseessä olisikin nainen, joka tuosta vain jättäisi perheensä ja painuisi meditoimaan Intiaan, olisi viesteissä kyllä täysin eri sävy. Kun mies tekee moista, pitää häntä ymmärtää. Onhan se perhe-elämä tosi rankkaa ja kotona on se takakireä vaimokin joka vain jaksaa nalkuttaa. Nainen olisi vain itsekäs kusipää joka ei ajattele muita tippaakaan ja teollaan aiheuttaa vuosien traumat lapsille.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:21"]
[
quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:00"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:50"] Mä voisin hyvin kasvattaa lapseni Intiassa. Mikä ap sun problema oikein on? Eikö sun mies halus sua mukaan vai etsä halua itse lähteä? [/quote]Mikset kasvata? Mun probleema on kuolevan anopin hylkääminen viimeiseksi kuukauksiksiin, yhden astmasairaan ja yhden alle kouluikäisen, englantia puhumattoman lapsen raahaaminen omaksi huviksi puoleksi vuodeksi kehitysmaahan, jossa on kuolemantuomio voimassa ja kastijärjestelmä. Saastaiseen, likaiseen, saasteiseen, ylikansoitettuun, rajujen luokkaerojen, raiskauksien ja naisten oikeuksia halventamaan maahan minä en lapsiani vie. Vie sinä, practice what you preach. [/quote] Et oo tainnut sitten koskaan käydä Intiassa? Ehkä kannattais. Okei ja tää viimeisillään oleva anoppi on niin selvä provo et 0/5 ja ei jatkoon.
[/quote]
Niin, sähän tunnetkin intian valkoisena turistina herroiksi eleltyäsi siellä :) Kyllö, vanhusten kuoleminen syöpään on täysin absurdia. Jos sua noin hirveästi haluttaa lähteä, mikset lähde? Kyllä ois ihanaa toimia ainoana työssäkävijänä hoitoalan palkallani intiassa, elää oikeen tosi hyvää elävää! Ois niin jännää!
[/quote]
En ole aikaisempi kommentoija mutta olen asunut Intiassa pari vuotta aikanaan. Yksinelävä pärjää satasella kuussa, jos miehesi on lähdössä kalliille lomalle niin sitten se sisältänee jotain aivan muuta kuin joogaa. Kalliin loman saa aikaiseksi jollain Goan turistirysä-pakettimatkoilla mutta ei oikein joogalla ja euron kasvisruualla. Jos ei hän sitten kanna rahojaan jollekin gurulle. Siellä asuu pilvin pimein länsimaalaisia, myös suomalaisia perheitä, useimmiten puolet vuodesta eli talven.Se mitä media ko.maasta antaa ymmärtää on osa totuudesta ja aika helkkarin kärjistettyä. Mut tokihan jos et mukaan pääse/halua mutta miehesi lähtee siitä huolimatta niin liekkö suhteella tulevaisuutta jos haluatte niin eri asioita ja toinen tekee mitä haluaa sen kummemmin perheen mielipidettä ajattelematta.
Minkälaisessa seurueessa on lähdössä? Tuskin kertoo..
Tutustunut treeneissä johonkin misuun tai kundiin, johon ihastunut?
Kerranki tällee päin menee tarina :D
Oletko varma, ettei miehelläsi ole kaksisuuntainen mielialahäiriö ja mania menossa? Ahdistus ja krooninen väsymys voisi olla masennusta. Onko miehelläsi kausia, jolloin se vaan vinkuu ja nököttää ja sitten taas kausia, jolloin on tekemässä millon mitäkin hullua ja on ylimielinen? Masennuskaudella kaikki on paskaa ja maniakaudella kaikki ihanaa ja itse on muiden yläpuolella ja itsekäs.
T: kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava. :)
Fiksu jätkä. Ei se lastenhoito aina niin herkkua ole.
[
quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:00"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:50"] Mä voisin hyvin kasvattaa lapseni Intiassa. Mikä ap sun problema oikein on? Eikö sun mies halus sua mukaan vai etsä halua itse lähteä? [/quote]Mikset kasvata? Mun probleema on kuolevan anopin hylkääminen viimeiseksi kuukauksiksiin, yhden astmasairaan ja yhden alle kouluikäisen, englantia puhumattoman lapsen raahaaminen omaksi huviksi puoleksi vuodeksi kehitysmaahan, jossa on kuolemantuomio voimassa ja kastijärjestelmä. Saastaiseen, likaiseen, saasteiseen, ylikansoitettuun, rajujen luokkaerojen, raiskauksien ja naisten oikeuksia halventamaan maahan minä en lapsiani vie. Vie sinä, practice what you preach. [/quote] Et oo tainnut sitten koskaan käydä Intiassa? Ehkä kannattais. Okei ja tää viimeisillään oleva anoppi on niin selvä provo et 0/5 ja ei jatkoon.
[/quote]
Niin, sähän tunnetkin intian valkoisena turistina herroiksi eleltyäsi siellä :) Kyllö, vanhusten kuoleminen syöpään on täysin absurdia. Jos sua noin hirveästi haluttaa lähteä, mikset lähde? Kyllä ois ihanaa toimia ainoana työssäkävijänä hoitoalan palkallani intiassa, elää oikeen tosi hyvää elävää! Ois niin jännää!