Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee puoleksi vuodeksi Intiaan joogaamaan.Sell

Vierailija
10.08.2015 |

Sellasta. Lapset 5 ja 9v.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:28"]

Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi. 

[/quote]

No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää.

[/quote]

Oman onnen kuuluukin olla ihmiselle hyvin tärkeää. Tuskin hän hetken mielijohteesta on sinne lähdössä, vaan pohtinut asiaa pitkään ja tullut siihen tulokseen, että noin on paras. Keskittyisit valittamisen sijaan vaikka suunnittelemaan omien unelmiesi toteuttamismahdollisuuksia. Kun miehesi palaa, ota vaikka puolen vuoden sapattivapaa ja keskity omiin harrastuksiisi. Miehesi on sen sinulle velkaa. 

Vierailija
22/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se "henkinen kasvu" tarkoittaa täydellistä itsekkyyttä ja lasten hylkäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa asunto vuokralle ja lähtekää mukaan koko perhe!

Vierailija
24/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"]

Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi. 

[/quote]

No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää.

[/quote]

Oman onnen kuuluukin olla ihmiselle hyvin tärkeää. Tuskin hän hetken mielijohteesta on sinne lähdössä, vaan pohtinut asiaa pitkään ja tullut siihen tulokseen, että noin on paras. Keskittyisit valittamisen sijaan vaikka suunnittelemaan omien unelmiesi toteuttamismahdollisuuksia. Kun miehesi palaa, ota vaikka puolen vuoden sapattivapaa ja keskity omiin harrastuksiisi. Miehesi on sen sinulle velkaa. 

[/quote]

aonko sulla vittu ymmärryksessä vikaa? Puolen vuoden sapattivapaa?? Sepäs on hieno idea, kun nyt riittää just ja just rahat edes syömiseen kun herra lähtee. Ja kyllä, hän on suunnitellut oikeen kovasti.

Vierailija
25/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:44"] 

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

aonko sulla vittu ymmärryksessä vikaa? Puolen vuoden sapattivapaa?? Sepäs on hieno idea, kun nyt riittää just ja just rahat edes syömiseen kun herra lähtee. Ja kyllä, hän on suunnitellut oikeen kovasti.
[/quote] tuosta sinun puheen sävystä voi päätellä että oot nalkuttava akka. Mies pakenee ja haluaa rauhaa

Vierailija
26/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvin kasvattaa lapseni Intiassa. Mikä ap sun problema oikein on? Eikö sun mies halus sua mukaan vai etsä halua itse lähteä?

Vierailija
27/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:44"]  [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:46"]   [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:28"] Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi.  [/quote] No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää. [/quote] Oman onnen kuuluukin olla ihmiselle hyvin tärkeää. Tuskin hän hetken mielijohteesta on sinne lähdössä, vaan pohtinut asiaa pitkään ja tullut siihen tulokseen, että noin on paras. Keskittyisit valittamisen sijaan vaikka suunnittelemaan omien unelmiesi toteuttamismahdollisuuksia. Kun miehesi palaa, ota vaikka puolen vuoden sapattivapaa ja keskity omiin harrastuksiisi. Miehesi on sen sinulle velkaa.  [/quote] aonko sulla vittu ymmärryksessä vikaa? Puolen vuoden sapattivapaa?? Sepäs on hieno idea, kun nyt riittää just ja just rahat edes syömiseen kun herra lähtee. Ja kyllä, hän on suunnitellut oikeen kovasti. [/quote] tuosta sinun puheen sävystä voi päätellä että oot nalkuttava akka. Mies pakenee ja haluaa rauhaa

[/quote]

Niin, oon saanut kuulla tota hyvin paljon. Oon just sellanen nalkuttava ämmä, joka vaatii miestään mukaan katsomaan omaa äitiään. Tai osallistumaan lapsen balettinäytökseen kun miehellä olisi treenit. Tai säästämään rahat yhteiseen ruokailuun, harrastuksiin (lapsien), kotiin ja lääkkeisiin puolen vuoen kalliin loman sijaan.

d

Oon kuullt usein siitä, että oon rajoittava, takakireä, vähemmän valloisa kuin miehenk.u

Vierailija
28/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:53"] 

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:44"]  [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:46"]   [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:28"] Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi.  [/quote] No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää. [/quote] Oman onnen kuuluukin olla ihmiselle hyvin tärkeää. Tuskin hän hetken mielijohteesta on sinne lähdössä, vaan pohtinut asiaa pitkään ja tullut siihen tulokseen, että noin on paras. Keskittyisit valittamisen sijaan vaikka suunnittelemaan omien unelmiesi toteuttamismahdollisuuksia. Kun miehesi palaa, ota vaikka puolen vuoden sapattivapaa ja keskity omiin harrastuksiisi. Miehesi on sen sinulle velkaa.  [/quote] aonko sulla vittu ymmärryksessä vikaa? Puolen vuoden sapattivapaa?? Sepäs on hieno idea, kun nyt riittää just ja just rahat edes syömiseen kun herra lähtee. Ja kyllä, hän on suunnitellut oikeen kovasti. [/quote] tuosta sinun puheen sävystä voi päätellä että oot nalkuttava akka. Mies pakenee ja haluaa rauhaa

[/quote]

Niin, oon saanut kuulla tota hyvin paljon. Oon just sellanen nalkuttava ämmä, joka vaatii miestään mukaan katsomaan omaa äitiään. Tai osallistumaan lapsen balettinäytökseen kun miehellä olisi treenit. Tai säästämään rahat yhteiseen ruokailuun, harrastuksiin (lapsien), kotiin ja lääkkeisiin puolen vuoen kalliin loman sijaan.

d

Oon kuullt usein siitä, että oon rajoittava, takakireä, vähemmän valloisa kuin miehenk.u
[/quote] no niin sä oletkin
puol vuotta miehen unelma. Onko pitkä aika? Antaisit sen elää

Vierailija
29/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:50"]

Mä voisin hyvin kasvattaa lapseni Intiassa. Mikä ap sun problema oikein on? Eikö sun mies halus sua mukaan vai etsä halua itse lähteä?

[/quote]Mikset kasvata? Mun probleema on kuolevan anopin hylkääminen viimeiseksi kuukauksiksiin, yhden astmasairaan ja yhden alle kouluikäisen, englantia puhumattoman lapsen raahaaminen omaksi huviksi puoleksi vuodeksi kehitysmaahan, jossa on kuolemantuomio voimassa ja kastijärjestelmä. Saastaiseen, likaiseen, saasteiseen, ylikansoitettuun, rajujen luokkaerojen, raiskauksien ja naisten oikeuksia halventamaan maahan minä en lapsiani vie. Vie sinä, practice what you preach.

Vierailija
30/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:53"]  [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:48"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:44"]  [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:46"]   [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:28"] Puoli vuotta on lyhyt aika ihmisen elämässä. Jos siinä ajassa pystyy toteuttamaan unelmansa niin mä kyllä kannustaisin. Ja odottaisin tietenkin vastineeksi vapautta toteuttaa itsekin omia unelmiani. Mielummin onnellinen ja rentoutunut mies kuin kärsivä ja stressaantunut. Usko huviksesi.  [/quote] No minäpä uskon. Mäpä jään tänne sairaan anopin, kahden lapsen, kokopäivätyön ja pienen kerrostalokämppämme lyhennyksiä hoitamaan. Kunhan mies on rentoutunut ja onnellinen, niin ei tässä mutään.Hänelle onkin oma onni ollut aina hyvin tärkeää. [/quote] Oman onnen kuuluukin olla ihmiselle hyvin tärkeää. Tuskin hän hetken mielijohteesta on sinne lähdössä, vaan pohtinut asiaa pitkään ja tullut siihen tulokseen, että noin on paras. Keskittyisit valittamisen sijaan vaikka suunnittelemaan omien unelmiesi toteuttamismahdollisuuksia. Kun miehesi palaa, ota vaikka puolen vuoden sapattivapaa ja keskity omiin harrastuksiisi. Miehesi on sen sinulle velkaa.  [/quote] aonko sulla vittu ymmärryksessä vikaa? Puolen vuoden sapattivapaa?? Sepäs on hieno idea, kun nyt riittää just ja just rahat edes syömiseen kun herra lähtee. Ja kyllä, hän on suunnitellut oikeen kovasti. [/quote] tuosta sinun puheen sävystä voi päätellä että oot nalkuttava akka. Mies pakenee ja haluaa rauhaa [/quote] Niin, oon saanut kuulla tota hyvin paljon. Oon just sellanen nalkuttava ämmä, joka vaatii miestään mukaan katsomaan omaa äitiään. Tai osallistumaan lapsen balettinäytökseen kun miehellä olisi treenit. Tai säästämään rahat yhteiseen ruokailuun, harrastuksiin (lapsien), kotiin ja lääkkeisiin puolen vuoen kalliin loman sijaan. d Oon kuullt usein siitä, että oon rajoittava, takakireä, vähemmän valloisa kuin miehenk.u [/quote] no niin sä oletkin puol vuotta miehen unelma. Onko pitkä aika? Antaisit sen elää

[/quote]

Totta kai annan. Avioeron jälkeen saa tehdä mitä sielu sietää.

Vierailija
31/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh uskomattomia ymmärtäjiä täällä palsta täynnä...lähteä nyt kesken kiireistä perhe-elämää pakoon jonnekin vitun intiaan. Kohtalaisen itsekästä toimintaa. Miksei voinu lähteä valaistumaan ennen kun alkoi perhettä perustamaan? -Yks isä vaan

Vierailija
32/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:08"]

Se saa vakavan mahahaavan ja ripuloi verta loppuikänsä.

सौभाग्य!

[/quote]

atoivon näin. Saisi kerrankin oikean sairauden kaikkien niiden valittamiensa vaivojen sijaan (mm. krooninen väsymys ja ahdistushäiriö)

Vierailija
33/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:02"]

Heh heh uskomattomia ymmärtäjiä täällä palsta täynnä...lähteä nyt kesken kiireistä perhe-elämää pakoon jonnekin vitun intiaan. Kohtalaisen itsekästä toimintaa. Miksei voinu lähteä valaistumaan ennen kun alkoi perhettä perustamaan? -Yks isä vaan

[/quote]

En tiedä. Miehellö iski kova 35 ikävuoden kriisi. Sitä on lääkitty raakaruoalla, meditoinnilla 2h päivässä (häntä ei saa häiritä) ja 4x viikossa 1,5 h treeneillä.

Vierailija
34/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:59"]

Joillakin se "henkinen kasvu" tarkoittaa täydellistä itsekkyyttä ja lasten hylkäämistä.

[/quote]

Miehen sanoin: Buddhakin jätti perheensä ja hän valaistui. Vaikka mä en ees lähe lopullisesti.

Vierailija
35/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha selvä homma. Hoida yh:na lapset hyvin

Vierailija
36/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia on vastenmielinen yhteiskunta ja maa. Kaikki on paskaa ja kusta, toimimattomuutta, meteliä ja saastaa. Unohda koko jätkä.

Vierailija
37/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:00"] 

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:50"]

[/quote]Mikset kasvata? Mun probleema on kuolevan anopin hylkääminen viimeiseksi kuukauksiksiin, yhden astmasairaan ja yhden alle kouluikäisen, englantia puhumattoman lapsen raahaaminen omaksi huviksi puoleksi vuodeksi kehitysmaahan, jossa on kuolemantuomio voimassa ja kastijärjestelmä. Saastaiseen, likaiseen, saasteiseen, ylikansoitettuun, rajujen luokkaerojen, raiskauksien ja naisten oikeuksia halventamaan maahan minä en lapsiani vie. Vie sinä, practice what you preach.
[/quote]
Et oo tainnut sitten koskaan käydä Intiassa? Ehkä kannattais. Okei ja tää viimeisillään oleva anoppi on niin selvä provo et 0/5 ja ei jatkoon.

Vierailija
38/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:13"]

Intia on vastenmielinen yhteiskunta ja maa. Kaikki on paskaa ja kusta, toimimattomuutta, meteliä ja saastaa. Unohda koko jätkä.

[/quote]Ei ei, miehen sanoin siellä missä hän viettää puoli vuotta "ilmakin on kuin kiteytynyttä rakkautta." On myöskin kuulemma mefitoidessa lakkaamatta yhteydessä äitiinsä, joten ei hylkää häntä kuolemaan yksin, äitinsä oltua maailman paras ja ehkä liiankin lempeä öiti. Mies on totisesti oppinut sen, että hänellä on aina oikeus toteuttaa itseään.

Vierailija
39/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista vastuuntuntoa ap miehellä.. Voi ap, ymmärrän tuskasi ja raivosi. Meillä oli miehen kanssa kaks pientä lasta, ok talon remppa, firma... Mutta mies ihastui. Ja koska hän ihastui niin hänellä, Tottakai oli oikeus tunteisiinsa. Niinpä se otti ja lähti taakseen katsomatta. Yhdessä oltiin kaikki vastuu otettu, lapset tehty... Mutta eräänä päivänä hänpä ei enää halunnut. Ja tittidii.. Lähti. En vieläkään ymmärrä että miten joku voi vaan päättää etten mä haluukkaan enää. Mitäs jos mä olisin tehnyt saman? En toki halunnut jättää lapsiani tai heidän kotia koska se ei ollu vaihtoehto. Mutta siis jos? Kilpaa oltais häivytty? On perin epäreilua että toisen pitää yhtäkkiä olla valmiudessa kantamaan yksin kaksin otettu vastuu. Näinhän meillä kävi ja näin teillä käy jos miehesi lähtee. Huokaus.. Voimia.

Vierailija
40/56 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:06"]

Sillä on oma gurukin.

[/quote]

Mikä guru? Joku seksiguru vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi