Missä asiassa uit yleiseen mielipiteeseen verrattuna vastavirtaan?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta lainkaan naisten tissit tai perseet, vaikka olen heteromies ja muuten täysin normaalisti naisista kiinnostunut. Rinnoilla imetetään ja perseellä ulostetaan, en vain näe kummassakaan mitään seksikästä, vaikka muuten naiskauneudesta pidänkin.
Sama. Olen kohta viisikymppinen heteromies enkä ole koskaan kokenut kiihottuneeni naisen rinnoista tai pepusta.
Mistä sitten kiihotut?
parrasta.
Naisella?
eiköhän se ole miehellä. kaikki ei vieläkään tule kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan kaikkien huumausaineiden laillistamista, tosin kaupan tulee mielestäni olla säännellympää kuin nykyisin alkoholilla.
Perustelut: huumesotaa on käyty 100 vuotta (Suomessa 50) ja ainoat seuraukset ovat järjestäytyneen rikollisuuden kasvu ja huumeiden käytön räjähdysmäinen lisääntyminen.
Alapeukutusten perusteella ketjun lähes ainoa vastavirtanäkemys.
*somessa
T: se someviestin kirjoittaja
En kannata työmatkapyöräilyä.
Tai saa pyöräillä, ken haluaa mutta ihan syvältä se on.
Olen kahdessa työpaikassa matkani pyörällä kulkenut. Useita vuosia/työpaikka.
Jos on vähänkään vastatuuli, työmatkaan kuluu paljon enemmän aikaa. Ts työmatkaan kuluvaa aikaa on mahdoton arvioida.
Tai kun sataa, kastuu täysin, vesi valuu kasvoista norona ja vaatteet pikkuhousuja myöten märät, vaikka on sadetta pitävät päällyvaatteet.
Ja se kun kumi puhkeaa matkalla tai ketjut lähtee kolmatta kertaa jo vituttaa.
Umpihangessa on tullut "pyöräiltyä" useamman kerran joka ikinen talvi, kuten myös peilijäätiköllä.
Kannatan sähköautoja, ja itselläkin on sellainen.
Joka viikko saa vastata kysymykseen että kuinka pitkälle sillä pääsee :D oon vastannut että hiihtolomalla pääsi 2000km (Lappiin ja takaisin), ja viime kesänä n. 1300km kun käytiin Ahvenanmaalla ja muualla Suomessa.
En tajua mikä tässä sähkössä muita ärsyttää, mutta aivan sama..
Inhoan kokopuisia huonekaluja, koska ne ovat niin painavia.
Aamen.
Muistui tässä taannoin mieleeni vanha profetia 1980-luvulta. Löysinkin sen netistä:
Koronatoimet ovat olleet liioiteltuja, varsinkin kun tavoitteena ei missään vaiheessa ollut tukahduttaminen. En kuitenkaan ole ns. rokotekriittinen. Pidän rokotevastaisuutta suorastaan uhkana ihmiskunnalle. Pari vuotta on tuntunut, että olen aivan yksin näkemysteni kanssa. On tuntunut siltä, että on vain kaksi leiriä: koronahysteerikot ja rokotevastaiset q-hörhöt. Kumpaankaan en sopinut alkuunkaan.
Tänä keväänä valtavirtanäkemys on kuitenkin lähentynyt hyvin nopeasti omia näkemyksiäni. Vain patologisimmat kiurufanit vaativat enää päämäärättömiä rajoituksia takaisin.
Eutanasia pitäisi olla helposti saatavilla ilman mitään kummempia selittelyjä.
Ajelen hissillä, jos on porraskäytävässä matkaa useampia kerroksia ylös tai alas. Huolimatta käytä portaita-kampanjoista. En halua kaatua tai pudota portaikossa. Onko sitten vastavirtaa vai valtavirtaa, mutta ainakin perusteltu valinta.
En pidä lapsista enkä halua omia. Tiedän etten ole ainoa, mutta kyllä tässä tuntee vastavirtaan uivansa kun suurin osa niitä näyttää haluavan ja niistä pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Koronatoimet ovat olleet liioiteltuja, varsinkin kun tavoitteena ei missään vaiheessa ollut tukahduttaminen. En kuitenkaan ole ns. rokotekriittinen. Pidän rokotevastaisuutta suorastaan uhkana ihmiskunnalle. Pari vuotta on tuntunut, että olen aivan yksin näkemysteni kanssa. On tuntunut siltä, että on vain kaksi leiriä: koronahysteerikot ja rokotevastaiset q-hörhöt. Kumpaankaan en sopinut alkuunkaan.
Tänä keväänä valtavirtanäkemys on kuitenkin lähentynyt hyvin nopeasti omia näkemyksiäni. Vain patologisimmat kiurufanit vaativat enää päämäärättömiä rajoituksia takaisin.
Yritin jo eilen vastata, mutta asiallista kommenttiani ei hyväksytty. Samoilla linjoilla olen kanssasi. Fiksu koulutettu ihminen olen. Meistä on vaan yritetty luoda negatiivista kuvaa. Ihan kaikille en ole uskaltanut mielipiteitäni kertoa, mutta meitä samoin ajattelevia on paljon.
Minusta somevaikuttajia on mukava seurata ja odotan usein innolla heidän uusia postauksiaan ja alennuskoodeja nettikauppoihin.
Jep.Jos laitat sinisen paidan päälle ja kohtaat ihmisen joka vihaa sinistä väriä ja päättää kiskoa sinua oikein kunnolla pataan ja päädyt sairaalaan teholle neliraajahalvaantuneena, niin vika on sinun kun laitoit sinisen paidan. Sinä kuitenkin tiesit että kaikki ei pidä sinisestä väristä.