Mitä teillä syödään päivälliseksi tänään?
Täällä riisiä ja kanakastiketta höyrytetyillä kasviksilla.
Kommentit (50)
Tattipastaa! Spagettia, valkosipulia, voi- ja herkkutatteja, timjamia, raastettua parmesania ja nokare voita perään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:56"]Meilläkin riisiä ja kanakastiketta! Kastikkeen sekaan herne-maissi-paprikapussi. Namnam :) [/quote] Nyt olis tuoreita vihanneksia tarjolla
[/quote]
On on, ja niitä tuleekin syötyä valtaosin jos miettii vaikka kuukaudenkin syömisiäni. Mutta nyt tein vain nopsaan ruokaa niistä aineksista mitä kaapissa oli. Wokkivihannespussi ollut tammikuusta saakka pakastimessa. En ole täydellinen ihminen, noin, sanottu; nyt voit kivittää minut.
;)
T: 31
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:53"]Bataattisosekeittoa (sis.bataattia,sipulia, porkkanaa ja vähän koskenlaskija juustoa+mausteita), jälkiruuaksi nektariinia ja tuoreita mansikoita
[/quote] Oi että, niin hyvää! Minä tein samaa. Ilman sipulia kylläkin. Mausteeksi laitoin currya ja inkivääriä :)
Lohikeittoa! Hyvää, oon haaveillut siitä jo pari viikkoa, mutta en saanut aikaseksi :) Lohta, perunaa, kalaliemikuutio, tilliä ja kuohukermaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:47"]
Lohikeittoa! Hyvää, oon haaveillut siitä jo pari viikkoa, mutta en saanut aikaseksi :) Lohta, perunaa, kalaliemikuutio, tilliä ja kuohukermaa.
[/quote]
ai ihanan kuuloista, nam! Tuoretta ruisleipää sen kanssa?
Uusia perunoita, silliä ja (itse graavattua) siikaa. Tänä kesänä uudet perunat ovat olleet jotenkin tosi hyviä ja niitä on tullut muutama kilo mätettyä :).
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:47"]
[/quote]
ai ihanan kuuloista, nam! Tuoretta ruisleipää sen kanssa?
[/quote]
Joo, ehdottomasti sitä siis myös vielä lisäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin riisiä ja kanakastiketta! Kastikkeen sekaan herne-maissi-paprikapussi. Namnam :)
Miten siis teet tuon kanakastikkeen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:56"]Meilläkin riisiä ja kanakastiketta! Kastikkeen sekaan herne-maissi-paprikapussi. Namnam :)
[/quote]
Nyt olis tuoreita vihanneksia tarjolla