Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin koiran, mitä ottaa huomioon?

Vierailija
10.08.2015 |

Olen ajatellut koiran ottamista (joko valkoisenpaimenkoiran tai saksanpaimenkoiran). Minulla ei ole koskaan ollut mitään lemmikkiä. Kertokaa kaikki mitä teille tuleekaan mieleen koiran kanssa elämisestä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta mulla kyllä jonkin verran löytyy, useilla kavereillani on koiria ja se ystäväni collie oli minulla kuitenki puoli vuotta hoidossa. Toki olin myös miettinyt bordercollieta mutta niistä olin kuullut vain että ovat vielä hankalampia kuin sakemannit ja valkkarit. Sekarotuisissa on varmasti puolensa, mutta tuttavillani niitä ei ole, joten sitä kautta niitä ei ole niin tullut mietittyä.

Sen tiedän että pientä koiraa en halua, mutta tosin mastiffit alkavat olemaan jo vähän turhan suuria. En myöskään ole innostunut noutajista, spanieleista, enkä oikeastaan mistään mikä vaatii älyttömiä määriä trimmaamista.

Jos kaipaisin pelkkää ns. munanjatketta en näitä kahta rotua olisi miettinytkään ja jos ottaisin miettisin pelkästään ulkonäköä, valitsisin ennemmin huskyn tai samojedin. 

Ja kuten tuolla aiemmin olin maininnut, olen lukenut ohjeita ja tutustunut koulutuksiin ja harrastuksiin. Ja minulla ei ole tällä hetkellä sellaista rahatilannetta että voisin koiraa ottaa, mutta suunnittelen tulevaisuutta (aikavälillä 2-4 vuotta olisi koiraa tarkoitus hankkia). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi