Isac Elliotilta biisi Tygan kanssa ja videolla Kylie Jenner
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:24"]
Hah hah! Saa nähdä millainen video..
[/quote]
Mulla on tunne, että tän on tarkotus olla vähän niin kuin imagon siirto jo vanhempien teinien puolelle. Isac toki edelleen vasta 14 :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:18"]
Edelleenkin mua vain kiinnostaa, että millä ihmeen suhteilla tuo kaiken tuon tekee. Kuka maksaa ja kuka järjestää kaiken? Suomessa on niin paljon artisteja, jotka ovat vuosi kausia yrittäneet luoda suhteita jenkkitähtösiin siinä kovinkaan hyvin onnistuttua ja sitten tulee puskista joku pikkupoika ja... No, you know. Ei voi kuin ihmetellä.
[/quote]
Sepä se, kun ei riitä, että artisti itse haluaa luoda suhteita ulkomaille ja tähtösiin. Taitaa ison kansainvälisen levy-yhtiön sedät (ja tädit) tässä Isacin tapauksessa haluta myös, sillai se lähtee liikkeelle.
Hassua lukea, kuinka nyrpeästi täällä arvioidaan jonkun lapsen karismaa. Hyvänen aika sentään, onhan Isac tehnyt vaikutuksen ABBA:n setiinkin jo ennen levysopimusta. Björn ja Benny olivat henk. koht castingissa valitsemassa siihen musikaaliinsa Kristiina från mistähitostanytolikaan.
Kylie on siis Tygan tyttöystävä :D Tiedä siis onko mukana videolla välttämättä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081020156942_vi.shtml
Tossa jutun lopussa ton biisin teaser. En osaa oikeen sanoa mitään tuosta :D Muuta kuin, että aika jenkkimeiningltä kuulosta :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:43"]Onhan Benjamin Peltonenkin tavannut samoissa kemuissa jonkun One Directionin laulajan, joten ei ne jenkkitähtöset tunnu olevan kovin tavoittamattomissa näiden some-julkimoiden piireissä :D
[/quote]
One Direction on ihan eurooppalainen bändi.
Toivoisin että Isac Elliot opettelisi jonkun uuden ilmeen sen kakkahätäisen kulmakarvojen kurtistus ja nosto -ilmeen tilalle.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:43"]Onhan Benjamin Peltonenkin tavannut samoissa kemuissa jonkun One Directionin laulajan, joten ei ne jenkkitähtöset tunnu olevan kovin tavoittamattomissa näiden some-julkimoiden piireissä :D [/quote] One Direction on ihan eurooppalainen bändi.
[/quote]
No Losissa oli kuitenkin tavannut ja ei niitä todellakaan luulisi olevan sen helpompi tavata kuin kuuluisia jenkkistarojakaan.
Tyga on jenkeissä aikamoinen vitsi.. Antoi juuri Kylielle saman auton (sama rekisteri) kuin exälleen, ei ollut rahaa ostaa uutta. On velkaa joka suuntaan.
Minun mielestäni Isac on oikein hyvä laulamaan, ja on tosi hienoa, että suomalainen artisti pääsee tekemään yhteistyötä isojen nimien kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:56"]
Minun mielestäni Isac on oikein hyvä laulamaan, ja on tosi hienoa, että suomalainen artisti pääsee tekemään yhteistyötä isojen nimien kanssa :)
[/quote]
No Isacia olen livenä kuullut, ja ihan samaa laulusta en voi sanoa, mutta onhan se hienoa, että joku suomalainenkin pääsee isompien starojen kanssa yhteistyöhön. Mutta vielä hienompaa olisi, jos suosion takana olisi muutakin kuin teinihysteria ja söpön pojan ulkönäkö ja keskinkertainen laulutaito (noin ihan Suomenkin artisteista). Paljon on siis oikealla ajoituksella ja suhteilla pelattu. Kuka arvostaa mitäkin.
Biisi voi olla menevä, mutta miten nää sanotukset on sanomaltaan niin samaa rataa Isacin biisissä.
"She stole my heart and then she ran with it. Leaving me nothing but that last kiss and a little bit of..."
Tuo pätkä siis Isacin Facebookista.
Ja niin, isac on kyllä valloittanu ainaki mun sydämmen t 21v
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:30"]Ja niin, isac on kyllä valloittanu ainaki mun sydämmen t 21v
[/quote]
Onnea!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:38"]Täytyy taputtaa Isacin tiimille, jos tuosta joskus oikeasti suuremmankin luokan kuuluisuus tulisi, mutta hiukan kitkerä maku suuhun kyllä jää sillä poika ei todellakaan ole niin lahjakas -ei laulullisesti eikä esiintymisen puolesta. Toistaiseksi superstara Isacilla toki "vain" reilu 300 tuhatta Instagram seuraajaa, kun täysin Suomen kamaralla pysytelleellä Robinilla vajaa 250 tuhatta. Ja keskimääräinen tykkäysmäärä per kuva Robinin eduksi :D Saa sitten nähdä saako Isac maailmanvalloitukseen vauhtia uusien biisien ja kuvioiden myötä.
[/quote]
Robin on esiintynyt Norjassa, ei ole pysynyt vain Suomen kamaralla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:38"]Täytyy taputtaa Isacin tiimille, jos tuosta joskus oikeasti suuremmankin luokan kuuluisuus tulisi, mutta hiukan kitkerä maku suuhun kyllä jää sillä poika ei todellakaan ole niin lahjakas -ei laulullisesti eikä esiintymisen puolesta. Toistaiseksi superstara Isacilla toki "vain" reilu 300 tuhatta Instagram seuraajaa, kun täysin Suomen kamaralla pysytelleellä Robinilla vajaa 250 tuhatta. Ja keskimääräinen tykkäysmäärä per kuva Robinin eduksi :D Saa sitten nähdä saako Isac maailmanvalloitukseen vauhtia uusien biisien ja kuvioiden myötä.
[/quote]
[/quote]
No joo, mutta kyseessä oli hyvin lyhyellä varotusajalla käytännössä suomeksi vedetty setti. Sen tuurauslämppärikeikan jälkeen Robinia ei ole ulkomaille yritetty. Sinänsä harmi, koska olisi/olisi ollut jännä nähdä miten hänelle olisi siinä käynyt.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]
[/quote]
No Isacia olen livenä kuullut, ja ihan samaa laulusta en voi sanoa, mutta onhan se hienoa, että joku suomalainenkin pääsee isompien starojen kanssa yhteistyöhön. Mutta vielä hienompaa olisi, jos suosion takana olisi muutakin kuin teinihysteria ja söpön pojan ulkönäkö ja keskinkertainen laulutaito (noin ihan Suomenkin artisteista). Paljon on siis oikealla ajoituksella ja suhteilla pelattu. Kuka arvostaa mitäkin.
[/quote]
Periaatteessa arvostan vain artisteja, jotka myyvät max 100 albumia. Varsinkin, jos omakustanteisia.
sarc
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:38"]Täytyy taputtaa Isacin tiimille, jos tuosta joskus oikeasti suuremmankin luokan kuuluisuus tulisi, mutta hiukan kitkerä maku suuhun kyllä jää sillä poika ei todellakaan ole niin lahjakas -ei laulullisesti eikä esiintymisen puolesta. Toistaiseksi superstara Isacilla toki "vain" reilu 300 tuhatta Instagram seuraajaa, kun täysin Suomen kamaralla pysytelleellä Robinilla vajaa 250 tuhatta. Ja keskimääräinen tykkäysmäärä per kuva Robinin eduksi :D Saa sitten nähdä saako Isac maailmanvalloitukseen vauhtia uusien biisien ja kuvioiden myötä.
[/quote]
[/quote]
No joo, mutta kyseessä oli hyvin lyhyellä varotusajalla käytännössä suomeksi vedetty setti. Sen tuurauslämppärikeikan jälkeen Robinia ei ole ulkomaille yritetty. Sinänsä harmi, koska olisi/olisi ollut jännä nähdä miten hänelle olisi siinä käynyt.
[/quote]
Jos Robin olisi jo silloin tehnyt ja esittänyt biisejä englanniksi, olisi hän voinut tulla Norjassa suosituksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:23"]
Ja eikö isacin vanhemmilla ollut jotaki suhteita musiikkibisnekseen alunperinkin
[/quote]
Joo, parissa bändissä on isänsäkin aikoinaan laulanut.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
Periaatteessa arvostan vain artisteja, jotka myyvät max 100 albumia. Varsinkin, jos omakustanteisia.
sarc
[/quote]
Olisi silti ihan kiva jos kaupallinenkin artisti olisi oikeasti lahjakas.
Hah hah! Saa nähdä millainen video..