Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, etten voi saada lapsia

Vierailija
10.08.2015 |

En oikeestaan ees tiiä, miks tuun tänne vinkumaan, ahdistaa vaan niin kamalasti :( Oon "vasta" 22-vuotias ja pelkään ihan järjettömästi, etten voi saada lapsia. Haluisin yhen, ehkä kaks, joskus tulevaisuudessa, suunnilleen joskus 30-vuotiaana varmaan.

Ongelmana on ennen kuukautisia alkavat järkyttävät alavatsakivut, jotka oon paikantanu molempien munasarjojen kohalle. Noin kaks viikkoo ennen menkkoja alkaa repimään ja vihlomaan ihan jumalattomasti, en voi aina ees kävellä kunnolla tai nousta suoraks seisomaan, kun sattuu niin paljon. Oon käyny yleislääkärillä munasarjojen ultrauksessa, mutta hän ei kuulemma omalla ammattitaidollaan pystyny löytämään sieltä mitään ja sano, että jos kivut jatkuu niin kannattaa käydä jatkotutkimuksissa. Kipuihin hän määräs tulehduskipulääkettä, jota en oo onneks kauheesti joutunu viime aikoina ottamaan.

Kipuja ei siis tuu ihan joka kuukausi, mutta sillon kun tulee, oon ihan oikeesti tosi tuskanen. Pelottaa, etten voi saada lapsia :( Onko jollain jotain lohdutuksen sanaa, vinkkiä tai kokemusta jaettavana?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että kävin kyllä usein lääkärissä valittamassa. Aina sama vastaus, normaalia on ja syö buranaa. No nyt on aika pahastikin levinnyt endopesäkkeitä, enkä tie saanko lapsia koskaan..
T. 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla