Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

istun peilin edessä ja itken

Vierailija
10.08.2015 |

Itken noit mekon kainalosta pursuavia läskejä ja höllyviä reisiäni. Olen ruma, eikä mikään asu näytä hyvältä. Olen laihduttanut 15kg, käyn ketran viikossa salilla.
Minulle sanotaan, ettei tarvitse enää laihduttaa mutta kun näen nuo läskipallot menetän täysin ruokahaluni! Olen kuvottava :-(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:29"]

Kuule, kyllä naisessa pitää ollakin reittä, rintaa ja persettä! Ei kaikki miehet tykkää kukkakepeistä. Tärkeintä on kuitenkin että olet itse tyytyväinen! Keep up the good work, girl! M36

[/quote]

Ei pidä. Et voi määritellä mitä naisen pitää olla. Olisit voinut muotoilla asian "minä tykkään..." eikä niin että rupeat asettamaan rajaa siihen mikä on nainen ja mikä ei. Vittu että kyrpii miehet, jotka asettavat jotain rajaa siihen mitä naisen kuuluu olla. Mitä edes "mies" tekee jossain vauva-palstalla :D. Ja samalla haukut laihoja naisia kukkakepeiksi. Onko siis yhtä oikein haukkua läskiä yhtä imartelevilla nimillä? 

[/quote]Eikö miehet saa jutella vauva-palstalla? Motkotit juuri siitä, että ei saa asettaa rajaa - mitä teit nyt itse? Oletko noin tyhmä?

Vierailija
22/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 170/82... En mikäänn hirveän läski, usein ihmiset sanovat etten näytä noin painavalta, vaan sanovat että näytän enemmänkin jtn 70kg painavalta.. En sitten tiedä :D itsekin yritän tässä pudottaa painoa edes pikkaisen, saa nähdä onnistuuko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162/62kg ja pidän todella paljon kropastani, mahassa on vähän ylimääräistä, mutta syksyllä taas ryhmäliikuntojen alkaessa pääsen siitäkin eroon

AP oletko miettinyt millaisen kehon haluat? Jos pyrit saamaan nyt in olevaa fitness-kehoa, sen eteen täytyy tehdä jatkuvasti ja rankasti töitä. Uskon, että sinulla on täysin normaali keho, eikä mikään tursuile/pursuile.