istun peilin edessä ja itken
Itken noit mekon kainalosta pursuavia läskejä ja höllyviä reisiäni. Olen ruma, eikä mikään asu näytä hyvältä. Olen laihduttanut 15kg, käyn ketran viikossa salilla.
Minulle sanotaan, ettei tarvitse enää laihduttaa mutta kun näen nuo läskipallot menetän täysin ruokahaluni! Olen kuvottava :-(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:29"]Kuule, kyllä naisessa pitää ollakin reittä, rintaa ja persettä! Ei kaikki miehet tykkää kukkakepeistä. Tärkeintä on kuitenkin että olet itse tyytyväinen! Keep up the good work, girl!
M36
[/quote]juuri ajattelin miten ihana mies asialla. Mieheltä rohkaisevat sanat
Niin ja mitat siis, kun joku niitä kumminkin kysyy, ovat 165/59. Aamupalaksi söin sitruuna-rahkajugurttia ja mustaa kahvia, lounaaksi kasvissosekeittoa ja sokrittoman Batteryn.
Ap
Menee aikansa että ruumiinkuva muuttuu. Myös huono itsetunto saa näkemään kaikki omat virheet. Olet hyvä tuollaisena <3
Hei, eihän sulla ole kuin muutama kilo matkaa todella nätteihin mittoihi. Pituus miinus 110 on jo todella hyvä. Voi olla vähän allekin, vaikka miinus 108. Älä luovuta! :) Terv. Mies
Mä olen paljon enemmän läski, 161 cm / 80 kg, ja oikeasti kropaltani ruma kaljamahapallero, mutta eipä haittaa mitään. Lopetin tässä vuosi sitten laihdutusyritykset ja hyväksyin että tällainen olen. Eipä ole enää ahdistanut ollenkaan. En ole maailman ensimmäinen enkä viimeinen pyöreä ikäiseni nainen, ei tässä ole mitään ihmeellistä tai hävettävää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:17"]Niin ja mitat siis, kun joku niitä kumminkin kysyy, ovat 165/59. Aamupalaksi söin sitruuna-rahkajugurttia ja mustaa kahvia, lounaaksi kasvissosekeittoa ja sokrittoman Batteryn.
Ap
[/quote]
Sun laihdutuksesi on mennyt syömishäiriön puolelle ja näet itsesi peilistä vääristyneenä.
Kuule, kyllä naisessa pitää ollakin reittä, rintaa ja persettä! Ei kaikki miehet tykkää kukkakepeistä. Tärkeintä on kuitenkin että olet itse tyytyväinen! Keep up the good work, girl!
M36
Mulla samat mitat kuin sulla ja näytän ihan sopusuhtaiselta ja normaalipainoiselta.
:/ olen 14v 165cm/63kg enkä pidä itteeni läskinä
Samaa sanon, kuten moni muukin: sun ongelma ei ole painossa, vaan pään sisällä. Näet itsesi vääristyneesti. Olen ollut nuorempana samanlainen. Mulla auttoi ikä vähäsen, mutta olisi pitänyt silloin hankkia ammattiapua.
Monilla hoikilla julkkisnaisilla on myös kainaloläskit! Syy on vaatteissa ei kropassa..
Tilaa joltain ammattilaiselta photoshoppaus ja katso, miltä sitten näyttää. Ei ole kainaloläskiä. Voisi olla aika hintelää saada käsi suoraksi ylös, jos nahassa ei olisi liikkumavaraa.
Ei stna. Hetken jo ehdin luulla tulleeni väärälle sivustolle. Pentuja taas demistä karannut.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:29"]
Kuule, kyllä naisessa pitää ollakin reittä, rintaa ja persettä! Ei kaikki miehet tykkää kukkakepeistä. Tärkeintä on kuitenkin että olet itse tyytyväinen! Keep up the good work, girl! M36
[/quote]
Ei pidä. Et voi määritellä mitä naisen pitää olla. Olisit voinut muotoilla asian "minä tykkään..." eikä niin että rupeat asettamaan rajaa siihen mikä on nainen ja mikä ei. Vittu että kyrpii miehet, jotka asettavat jotain rajaa siihen mitä naisen kuuluu olla. Mitä edes "mies" tekee jossain vauva-palstalla :D. Ja samalla haukut laihoja naisia kukkakepeiksi. Onko siis yhtä oikein haukkua läskiä yhtä imartelevilla nimillä?
Minä olen 160cm ja 80kg ja juuri tänä aamuna otin itsestäni valokuvat legginseissä ja tiukassa topissa, jotta voin siis seurata painonpudotusta. Olen tiputtanut 10kg ja tavoite on nyt ainakin 20kg saada pois.
Ja todellakin meinasin itkeä kun niitä kuvia katsoin!
No tsemppaapahan taas salille lähtöä tänään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:29"]
Kuule, kyllä naisessa pitää ollakin reittä, rintaa ja persettä! Ei kaikki miehet tykkää kukkakepeistä. Tärkeintä on kuitenkin että olet itse tyytyväinen! Keep up the good work, girl! M36
[/quote]
Ei pidä. Et voi määritellä mitä naisen pitää olla. Olisit voinut muotoilla asian "minä tykkään..." eikä niin että rupeat asettamaan rajaa siihen mikä on nainen ja mikä ei. Vittu että kyrpii miehet, jotka asettavat jotain rajaa siihen mitä naisen kuuluu olla. Mitä edes "mies" tekee jossain vauva-palstalla :D. Ja samalla haukut laihoja naisia kukkakepeiksi. Onko siis yhtä oikein haukkua läskiä yhtä imartelevilla nimillä?
[/quote]
Naisethan eivät muuta teekään kuin yrittävät asettaa jotain kriteerejä sille millainen miehen pitäisi olla. Jos eivät osaa hahmottaa mikä mies on miehiään niin sitten se on lassukka.
Kainaloläskit saa piilotettua sopivilla vaatteilla. Ei hätää!