Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa???

Vierailija
10.08.2015 |

Eli siis olin juhlimassa lauantaina, join alkoholia vähän enemmän mutta kuitenkin silleen että en ollut täysin kaatokännissä. Loppuillasta laskun myötä tuli kovaa päänsärkyä ja joutusin yöllä oksentamaan, toisaalta aamulla ei oikeastaan ollut krapulaa. Miettisinkin että voiko krapula tulla nuorella ihmisellä vasta niinkun krapulapäivän jälkeisenä päivänä tai krapulapäivän iltana?  Koska minulla se outo olo tuli vasta sunnuntaina iltapäivällä/ illalla, jolloin tunsin itseni huonovointiseksi ja väsyneeksi. Eilen illalla juuri ennen nukkumaan menoa söin vähän reilummin, koska pahaolo oli viimein hellittänyt. No nyt sitten heräsin n. klo 5 pahoinvointiin ja työnsin sormet kurkkuun ja oksu tuli helposti (hyi) ja vatta löysällä (olo parani huomattavasti näiden tyhjennyksien jälkeen). Huomasin että vatsa oli samalla tavalla löysällä nyt aamulla kuin se oli eilen aamulla... Onkohan tässä nyt kyse jostain pitkäkestoisesta krapulasta vai mahdollisesti jostain muusta? Olen kuitenkin vielä nuori, ja luin jostain että vanhetessa (ei siis nyt pitäisi olla tätä ongelmaa?)krapulapäivätkin voi pidentyä... Olen kuitenkin tosi herkkävatsainen tai ainakin se reagoi kaikkeen tosi voimakkaasti (en ihmettele jos minulla joskus todetaan jokin sairaus kuten ärtyneen suolen oireyhtymä) ja kärsin epämääräisistä vatsaoireista tosi useasti... Esim. Olen useammankin kerran alkanut oksentamaan aamuyöstä syötyäni illalla tuhdimmin... Osaako joku sanoa mistä tässä voisi olla kyse? Tulikohan tässä nyt sitten joku vatsatauti :s 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatauti tai sitten sun vatsa ei kestä alkoholia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi