Muita Kardashian faneja?
Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.
Kommentit (369)
Onko Kris Humpreys ja Kim enää missään väleissä?
Just katsoin jakson jossa Kim ja Kris jossain illallisilla ennen häitä, niin miksi Robilla on huppari, kaikki muut juhlavaatteissa?
Kimin peppu on kasvatettu juurikin rasvansiirroilla, ei implanteilla. Kimille on myös tehty toimenpiteitä kasvoihin.
Kyliella on rintaimplantit, huulet laitettu ja luomia nostettu. Muista toimenpiteistä en ole löytänyt tietoja.
Kendall on mun suosikki, ihan mielettömän kaunis ja hänelle ei ole tehty mitään. Hammasraudat olivat pienempänä ja toivon että pysyykin luonnolisena mahdollisimman pitkään malliuransa takia :)
Kyliellä ei ole rintaimplantteja. Eti vaikka parin vuoden takasia bikinikuvia, tollaset tissit sillä sillonki oli. Myös bombshellit ja kylien itse myöntämät rintojennostoteipit tekee ihmeitä
Kloye on nykyään treenannut avioron jälkeen ja Robille on käynyt päin vastoin. http://hollywoodlife.com/2014/12/19/khloe-kardashian-evicting-rob-kardashian-mooching-enabling
Miten Lamarin ja Kloyen ero meni kokonaisuudessaan? Miten Bruce päättikin muuttua naiseksi? kellään enempää tietoa?
Oksettavia tiikerin patjoja koko suku. Hävettää teidän av-mammojen puolesta että tollasia ihailette.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 05:01"]
Kloye on nykyään treenannut avioron jälkeen ja Robille on käynyt päin vastoin. http://hollywoodlife.com/2014/12/19/khloe-kardashian-evicting-rob-kardashian-mooching-enabling
Miten Lamarin ja Kloyen ero meni kokonaisuudessaan? Miten Bruce päättikin muuttua naiseksi? kellään enempää tietoa?
[/quote]
Lamarilla oli paha huumeongelma ja myös petti Khloeta, siitä johtui ero, joka kai vasta nyt virallisesti saatiin päätökseen (?).
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:23"]Kylie ja Kim lempparit :D suosittelen katsomaan uusia jaksoja netistä jos englanti taipuu.
[/quote]
Mä katson AVA:n tahtiin, eli nyt taitaa olla menossa 7. kausi... Mistä katsot uudempia? Näkyykö esim. Ororo.tv:stä?
Lord Scott Disick, Kim ja Bruce/Caitlyn lemppareita. Scott on hulvaton, Kim lämminhenkinen ja Bruce symppis..tykkään myös Khloen suorasukaisuudesta, Kendall on myös mukava ja rehellinen, Kris on ärsyttävässä kanaemoisuudessaan aika höppänän hurmaava. Mason on ihana! Kourtney on itse asiassa ainoa ärsyttävä, aina määkymässä ja ei osaa hymyillä. Kim on niin kaunis!
Khloe on suosikkini. Scott on pissapää, täysin törkeä. Bruce vaikuttaa loistavalta ja mahtavalta isältä kaikille lapsilleen. Kylie ja Kendall ovat joskus rasittavia, mutta kuka teini ei joskus olisi... Kendall pitää kyllä hienosti jalat maassa.
En aiemmin pitänyt Kimiä mitenkään erityisen kauniina. Näytti persoonattomalta ja muoviselta lehtien palstoilla. Oletin hänen olevan ylimielinen ja tylsä. Sarjan myötä olen oppinut tykkäämään Kimistä ja oppinut tuntemaan hänen luonnetta ja persoonaa. Sitä myötä olen myös alkanut pitää Kimiä kauniina. Toki toivoisin, että käyttäisi välillä vähemmän meikkiä ja rajoittaisi kururgisia toimenpiteitä. Muuten ei pahaa sanottavaa. Kim kuuluu lemppareihini sarjasta.
Minunkin muut suosikit on Scott, Bruce ja Kendall. Tykkään kyllä silti kaikista. Harmittaa Kylien naaman muokkaus.
Miksi Scottin lempinimi on "Lord"? :D Huomasin vain instagramista tuon kutsumanimen.
Mason on valloittava! Miten joku lapsi voikin olla aina niin hymyilevä ja hyväntuulinen <3
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:40"]Miksi Scottin lempinimi on "Lord"? :D Huomasin vain instagramista tuon kutsumanimen.
[/quote]
Hän on oikeasti lord, sai arvonimen :D
Joo täytyy kyllä myöntää, että Khloe on todella samannäköinen ton linkatun isäehdokkaan kanssa.Mutta sitä en ymmärrä miksi Kris niin kovasti halusi isyystestin vaikkei ole itsekkään varma isyydestä? Itse samassa tilanteessa painaisin asian villasella jos lapsikin niin toivoo. Mäkin haluan kattoa uusia jaksoja mutta missä??
Panisin kyllä, vaikka isot perät ei ole mun juttu. Hyvät tissithän sillä on .. ja seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:16"]Panisin kyllä, vaikka isot perät ei ole mun juttu. Hyvät tissithän sillä on .. ja seksikäs.
[/quote]
tubeplus.cpm mut ne on siis ilman tekstejä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:16"]Panisin kyllä, vaikka isot perät ei ole mun juttu. Hyvät tissithän sillä on .. ja seksikäs.
[/quote]
[/quote]
*com
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:16"]Panisin kyllä, vaikka isot perät ei ole mun juttu. Hyvät tissithän sillä on .. ja seksikäs.
[/quote]
[/quote]
*com
[/quote]
huoh lainasin väärän lol
Mun suosikkikohtaukset on ne missä on Bruce ja Scott. :)