Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan jo loppusuoralla mikä on näistä paras: Daniel, Liam, Tomas, Patrick vai Casimir?

29.09.2006 |

Noniin siis.. Pitkään olemme miehen kanssa nimeä pähkäilleet pojallemme. Kaikista kivoista nimivaihtoehdoista " finaaliin" pääsivät kuitenkin Daniel, Liam, Tomas, Patrick ja Casimir.

Toinen nimi on tiedossa, mutta lopullinen päätös tehdään vasta etunimen varmistuttua.

Isosiskon nimi on Ellinor Alexandra vm. -94

Eikai mulla muuta. Auttakeehan siis!

Micksu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minun ääneni! =)

Vierailija
2/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas on ehdottomasti paras. Jos kuopuksemme olisi ollut poika, hänestä olisi tullut Tomas. Aivan ihana nimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casimir on kans kiva

Vierailija
4/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsille annetaan nykyisin paljon ulkomaisia nimiä...? Itse suosin vanhoja kauniita (ja nyt myös trendikkäitä - jos sitä tällä nimi asialla haetaan) suomalaisia nimiä!

5/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole varmaan koskaan nimet-palstalle kirjoitteluni aikana ollut toisen ihmisen top 5- listalla niin montaa omaa suosikkiani!! :o)

Casimir on myös kiva, muttei omalla listallani, loput kaikki sen sijaan ovat!! Oman pojan nimeksi olen kaavaillut yhdistelmää näistä, esim.

Tomas Liam Patrick tai Patrick Liam Daniel.

Etunimeksi tänään ja Ellinorin veljelle antaisin.... Tomas!

Ja valitsitte minkä vaan, se on komea ja ihana nimi! <3 (eli ei paljon apua minusta, sori ;o))

Vierailija
6/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick tulee kolmanneksi

Vierailija
7/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen suuhun Daniel tai Tomas käyvät parhaiten, Liam on vähän outo, samoin Casimir. Patrick kuulostaa aika ruotsalaiselta, kun tulee mieleen suomenruotsalaisten paljon käyttämä Patrik.

Itse tykkään enemmän kirjoitusasusta Thomas, mutta se on makuasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi