Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholistin lasten tapaamiset

Vierailija
09.08.2015 |

Miten olette sopineet lasten tapaamiset alkoholisti vanhemman kanssa? välillä lasten isä ryyppää niin, että ei pysty edes puhelimessa olemaan minun kanssa,  saati tapaamaan lapsiaan. sitten kun on selvin päin anelee lasten tapaamisia. tekisi mieli huutaa pää punaisena, että tule selittämään että miksi et voi tavata lapsiasi ja miksi perhe on hajonnut. tietysti mies syyttää ryyppyputken tullessa että minä en anna lasten tavata häntä. mulla on nyt mennyt täysin ymmärrys miehen elämäntapaan ja tekisi mieli heittää hänet kokonaan elämästämme, niin epävakaata elämä on, kun mihinkään en voi luottaa. on jopa humaltuneena tullut lapsia tapaamaan, joka ollut ehdoton kielto.

olisko teillä jotain vinkkiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin koita saada yksinhuoltajuus. Ehdoton kielto ettei lapsia päihtyneelle ja jos muutenkin ongelmia tapaamisissa niin sit pois ne kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos vastauksesta. oon ihan puhki tässä asiassa, kun isovanhemmatkin alkaa kiukkuamaan, että lapsilla oikeus isäänsä. toki on oikeus, mutta miettisivät että MILLAISEEN isään. ihan jo siinä on tarpeeks että hoidan lapset ja elämän, ei tartteis enää kenenkään aukoo päätä siitä että yritän suojella lapsia ja turvata tulevaisuutta heille.

miten lapsia voi tukea kun he surevat isäänsä ja sitä että isä ei voi olla heitä tapaamassa? siis isän ikävässä. raastavaa nähdä lasten suru ja ikävä. olen ottanut syliin ja yrittänyt lohdutttaa.

ap

Vierailija
4/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää arkea ja pitäkää kaikki rutiinit. Vaikeinta on ihan pienten lasten kanssa, jotka eivät osaa käyttää puhelinta hätätilassa. Mutta vastuu on sinulla vaikka kuka muuta väittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän