Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies kosimaan?

Vierailija
09.03.2022 |

Siinäpä se. Vinkkejä?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kosii sitten jos tahtoo. Mikset vai kysyisi haluaisiko hän mennä naimisiin jos kerran vihille tahdot?

Vierailija
2/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tästä toiveesta jo ennenkuin alkaa treffailla! Ne standardit ystävä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikanaan kosii, niin on moni muukin mies tehnyt.

Tosin onhan niitä pareja, joissa nainen on määrännyt, että nyt mennään naimisiin.  Ja sitten on menty.

Vierailija
4/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. - Miksi et Ap kosi itse? - Vai onko kosinta yksi esimerkki tasa.arvon pimeistä kohdista?

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
5/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin mietin. 10v ollaan oltu yhdessä kohta.

En halua itse kosia, koska tiedän, että miehellä olisi paineita vastata kyllä. Lisäksi haluan kokea kosinnan sinä kosittavana osapuolena. Mutta olen sanonut, että vuoden loppuun on aikaa ja sitten voi poistua. Mun aikaa on tuhlattu tarpeeksi.

(Ja ei, en ole rahojen, timanttien tai prinsessahäiden perässä. yhtä köyhiä ollaan molemmat eikä meillä oo niin paljon sukua/kavereita että häitä kannattaisi ees järjestää)

Vierailija
6/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa useimmat kosia vasta sitten, kun tyttöystävä polkee kiukkuisena jalkaa. Se ”häähumu” ei yleensä miehiä innosta. Kokeile puhua maistraatista ja vihille karkaamisesta ilman mitään ”juhlia” - äläkä vaan osta mitään häälehtiä...karkaa koko mies!

Vierailija
7/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halut naimisiin miehen kanssa, joka ei ilmeisesti halua kosia? Mikä miehessä vetoaa? 

Vierailija
8/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa useimmat kosia vasta sitten, kun tyttöystävä polkee kiukkuisena jalkaa. Se ”häähumu” ei yleensä miehiä innosta. Kokeile puhua maistraatista ja vihille karkaamisesta ilman mitään ”juhlia” - äläkä vaan osta mitään häälehtiä...karkaa koko mies!

Tämä.

Vierailija
9/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua itse kosia, koska tiedän, että miehellä olisi paineita vastata kyllä. Lisäksi haluan kokea kosinnan sinä kosittavana osapuolena. Mutta olen sanonut, että vuoden loppuun on aikaa ja sitten voi poistua. Mun aikaa on tuhlattu tarpeeksi.

(Ja ei, en ole rahojen, timanttien tai prinsessahäiden perässä. yhtä köyhiä ollaan molemmat eikä meillä oo niin paljon sukua/kavereita että häitä kannattaisi ees järjestää)

Onko se kovin spontaani kosinta, jos olet ilmoittanut että ”kosi tai häivy mun elämästä”. Itse en kokisi olevani rakastettu, kerran ollaan ovea näyttämässä. Miksi siis enää kosisin?

Vierailija
10/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halut naimisiin miehen kanssa, joka ei ilmeisesti halua kosia? Mikä miehessä vetoaa? 

Mä voin vastata omasta puolestani:

Ollaan oltu pitkään yhdessä, mies on mun paras kaveri. Nyt kuitenkin alkanut ärsyttämään kun hän on näin pitkän ajan jälkeen alkanut empimään että ollaanko sittenkään toisillemme sopivat. Siis 10 vuoden jälkeen. Tähän asti vedättänyt että haluaa samoja asioita kun mä ja nyt ei sit haluakaan.  EHKÄ. Ei voi kuulemma luvata mitään. Esim. haluaako lapsia. Ehkä, ehkä ei.

Eli hän on käyttänyt mun elämästä 10 vuotta mukavaan oleiluun ja nyt meinaa sit todeta, että no ei nappaakaan. Todellinen pettymys jos näin on.

t. 5

Vierailija
11/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se kovin spontaani kosinta, jos olet ilmoittanut että ”kosi tai häivy mun elämästä”. Itse en kokisi olevani rakastettu, kerran ollaan ovea näyttämässä. Miksi siis enää kosisin?

Alan olla tässä vaiheessa jo niin vihainen ja katkera, että en ole osannut muuta sanoa. Ja olet oikeassa. Ihanaa kosintaa ei ole tulossa. 

t. 5

Vierailija
12/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. - Miksi et Ap kosi itse? - Vai onko kosinta yksi esimerkki tasa.arvon pimeistä kohdista?

Rusinat pullasta-arvoja naiset noudattaa.

Vierailija
13/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat luvan kakkosteluun aina kun haluaa

Vierailija
14/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Kosii sitten jos tahtoo. Mikset vai kysyisi haluaisiko hän mennä naimisiin jos kerran vihille tahdot?

En uskalla. Ap

Vierailija
15/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet ovat kokoajan viisaampia ja ymmärtävät avioliiton turhuuden ja haittapuolet.

Vierailija
16/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, kun jos mies kieltäytyy niin mitä sitten? Ap

Vierailija
17/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton puheeksi ottaminen on käytännössä kosinta, joten et voi tehdä sitä, jos kerran on sinulle mahdotonta itse kosia. En kyllä tajua miksi et voisi tehdä sitä, mutta jos ei voi niin ei voi. Eli vastaus kysymykseesi: et voi tehdä mitään. 

Eipä kestä.

Vierailija
18/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puhuttu naimisiinmenosta suhteen alussa. En todellakaan halua mitään juhlia! Eikä halua mieskään. Todistajat riittää. Rahaa tai omaisuutta ei ole kummallakaan. Ap

Vierailija
19/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet ovat kokoajan viisaampia ja ymmärtävät avioliiton turhuuden ja haittapuolet.

Ja niitä ovat? Seurusteluun esim verraten, mitä ne haitat on?

On tutkittua tietoa että naimisissa olo PIDENTÄÄ miesten elinikää ja parantaa laatua. Naisilla taas huonontaa. Ja silti naiset on niitä jotka haluaa naimisiin. :D

Avioehdon voi tehdä jos rahojen menetystä pelkää. Itsekin aion sellaisen tehdä jos joskus avioidun. 

Vierailija
20/86 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kysymys halusta ja pettymyksen pelosta. Rakastan miestä. Haluan sitoumuksen merkin mieheltä. Mies ei ole hyvä puhumaan tunteistaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan