Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun jalkani/sääreni ovat nykyään kamalan näköiset.

Vierailija
09.08.2015 |

Ikää jo 46v, joten ei pitäisi paljon harmittaa..... Mun sääriäni aina kehuttu hyvännäköisiksi ja olenkin tähän mennessä kesäisin käyttänyt paljon hameita ja shortseja.

Nyt kuitenkin tänä kesänä vihdoinkin ilmojen lämmittyä inhottaa pitää shortseja jalassa. Sääriini ilmestynyt viimeisen vuode-kahden aikana katkenneita verisuonia ja inhottavia punaisia luomia, jotka näkyvät hyvin varsinkin kun ei iho pahemmin ole päässyt ruskettumaan surkean kesän jäljiltä. Kintut kuitenkin olisivat vielä ihan ok näköiset, varsinkin kun on tullut pari vuotta käytyä säännnöllisesti salilla, fillaroimassa ja lenkeillä.

Eli, ikää jo näin paljon niin silti kysyn mielipiteitänne palstalta kehtaanko liikkua shortseissa vapaa-aikanani luomineni ja verisuonineni? Voi olla ettei ne muiden silmiin edes niin erotu, mutta riittää että itse ne näen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, siis luomet ja katkennee verisuonet reisissä, ei säärissä.

Vierailija
2/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Jos ei nyt mistään mikroshortseista oo kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuisin ilosta jos omat vikani säärissä olisi tuota luokkaa tuon ikäisenä. Itse olen saanut sopeutua rumiin sääriin jo 19 vuotiaana. Kiitos suonikohjujen.

Joten laita vaan ne shortsit ja yritä unohtaa tuollaiset pienet viat.

Vierailija
4/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä sitten pistän ne shortsit.
Mulla edelleen huono itsetunto ja mietin aina mitä muut minusta ajattelevat, vaikka olen jo näin vanha. Johtuu luultavasti koko yläasteen jatkuneesta kiusaamisesta. Pitkään se näköjään pysyy alitajunnassa:(

Vierailija
5/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit jalkaan vaan. Miten se ikä vaikuttais siihen,että ulkonäön virheet ei harmittaisi? Tosin niitä virheitä tietty alkaa tulla enemmän iän myötä. Kannattaa siis keskittyä hyviin puoliin. Olen samanikäinen kuin ap,enkä ajattele olevani niin vanha,että ulkonäöstä ei tarvitsisi välittää.

Vierailija
6/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me vanhenemme.

Vierailija
7/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä itseruskettavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän