Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma nalkuttava naisystävä (?)

Vierailija
15.08.2015 |

Oltiin tossa äsken miehen kanssa viettämässä kaveripariskunnan luona iltaa grillaillen ja saunoen (n. 2km meiltä kotoa). Lähdettiin liikkelle omalla autolla miehen aloitteesta, koska kosteita viikonloppuja on ollut vähän liikaakin viimeaikoina ja hän halusi olla selvinpäin. Hän joi grillailun yhteydessä (klo 19 aikaan) kaksi kaljaa, mikä on tottakai ok kun siitä on jo niin kauan. Lähtivät sit myöhemmin saunomaan pariskunnan miehen kanssa ja otti siellä vielä enemmän, selvis kun tulivat saunalta tölkkien (ja viinapullon kanssa josta kuulemma oli ottanut vaan yhden hömpsyn!!!). En tykännyt yhtään ja hermostuin, koska meidän piti ajaa auto kotiin ja niinhän se puhe oli ollutkin. Tässä vaiheessa on varmaan paikallaan sanoa, että minulla ei ole ajokorttia, joten mies oli ainut kuskivaihtoehto.
-
Päädyin tilaamaan taksin, koska en voi hyväksyä, että ajetaan, jos juuri on juonut. Pariskunnan nainen (ystäväni) sekä hänen miehensä, mukaanlukien oma mieheni rupesivat tylyttämään, että olen ärsyttävä nalkuttaja, ja hyvin voi ajaa kun ei oo kännissä, ja matkaa on "vain" 2km.
-
Onko todella niin, että minä ylireagoin ja olen nalkuttaja?? Huhhuh

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut. Miehesi ja kaverisi ovat juntteja.

Ja tämä koskee nimenomaan asennetta kännissä ajamiseen, ei juomiseen sinäänsä.

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nalkuttanut turhasta. Tosin itse olisin sanonut, että jatketaan iltaa ja mennää sitten yhdessä taksilla. Auton rattiin ei miehellä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]Et ylireagoinut. Miehesi ja kaverisi ovat juntteja.

Ja tämä koskee nimenomaan asennetta kännissä ajamiseen, ei juomiseen sinäänsä.
[/quote]

Näinpä. Kyllä minäkin join, enkä ylipäätään ole juomista vastaan, ja juuri tuota ajamista ajatellen..

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]Et nalkuttanut turhasta. Tosin itse olisin sanonut, että jatketaan iltaa ja mennää sitten yhdessä taksilla. Auton rattiin ei miehellä asiaa.
[/quote]

Meillä oli tarkoituskin lähteä heti heidän saunomisensa jälkeen pois, eli en siis suutuspäissäni stopannut iltaa :)
Ap

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Itse olisin varmaan kävellyt ton 2km olettaen, että ootte olleet rennoissa vaatteissa liikenteessä. Poliisia ei kiinnosta miten lyhyt ajomatka on, jos se ajetaan humalassa. Kuulostaa siltä, että miehelläsi on ongelmia alkoholin kanssa. Eihän tuo vaarallista ole, jos sitten pääsikin tunnelmaan ja halusi juoda enemmän, mut meillä mies tulisi varmasti puhumaan mun kanssa ennen kuin juo yhtä kaljaa enemmän.

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen kuski on aina vaarallinen vaikka ajaisi autoa vain 10 metriä.

Itse vihaan viinan kanssa läträämistä niin paljon että jos mies lupaa juoda vain yhden niin ero tulee jos menee toisen ottamaan ja tämän teen heti selväksi että toista mahdollisuutta en tule antamaan. Jos noin paljon alkoholia kuluttaa etkä sinä sitä arvosta niin kannattaa erota, teillä ei ole muuta kuin helvetilliset riidat, sinun paha olo ja miehen lisääntyvä juominen edessä.

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä olit siinä tilanteessa. Muuta kenties tujuss. Typeriä ainakin . Laki sanoo, ettei promillesissa jeta. Ja entä, jos jotain sattuu. On pihatiellä,oi sattua. Ja se on sen kuskin vika, jos promilleja on.

mitä väliä, jos olet nalkuttaja? Ainakin olet oikeallakin asialla ja noi jutut kannatta puhua selvinpäin uudestaan.  Hirveää, jos lähtisikin umpikännissä ajamaan...kun asenne kerran on tuollainenkin

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-meininkiä mieheltä ja tuolta naiselta, et ole nalkuttaja. Mäkin valitettavasti tiedän yhden naisen, joka ulisi Facebookissa (:D), kun "paskalakit" puhalluttivat ja hän sai syytteen rattijuopumuksesta, kun ajoi kylän baarista kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän