Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miisi se ärsyttää että teini notkuu nurkissa tekemättä mitään?

Vierailija
30.04.2024 |

Pelaa tai surfaa netissä ja välillä käy selittämässä jotain juttuja kailottamalla. Miksi en voi rentoutua kun teini on kotona ? Huomaan olevani jatkuvasti ylikierroksilla ja olen huomannut, että palaudun vasta sitten kun saan olla ihan YKSIN

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskauraa. Teinit on rasittavia. Laita se kesällä leirille

Vierailija
2/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, koska parin vuoden päästä sen vetelyksen pitäisi olla kykenevä hoitamaan asiansa aikuisten maailmassa, mutta ennuste näyttää synkältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se jonnekin lastenkotiin. Valehtele viranomaisille, että se on seko ja vetää varmasti huumeita.

Vierailija
4/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei yhtään oma teini kotona häiritse vaan suren että on ihan pska elämä jos kotona vaan notkuu

Vierailija
5/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hänen vanhempanaan; et ole ilmeisesti onnistunut täysin hänen kasvatuksessaan tai ehkäpä et ole edes yrittänyt/ halunnut ymmärtää lapsesi kasvamis- ja kehitysvaiheita....

Vierailija
6/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei yhtään oma teini kotona häiritse vaan suren että on ihan pska elämä jos kotona vaan notkuu

olen parempi äiti -postaus tuli sieltä! Sädekehä

Vierailija
7/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä hänen vanhempanaan; et ole ilmeisesti onnistunut täysin hänen kasvatuksessaan tai ehkäpä et ole edes yrittänyt/ halunnut ymmärtää lapsesi kasvamis- ja kehitysvaiheita....

Tällaisen päätelmän teit pienen kirjoituksen perusteella? Minä otin tuon apn selonteon vitsinä

Vierailija
8/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinit on ärsyttäviä, kuuluu kehitysvaiheeseen 

Vierailija
9/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on jo aikuinen täysikasvuinen mies ja on luontevaa että lapsi suksii hittoon kotipesästä. Siksi sinua ärsyttää 

Vierailija
10/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teinit on ärsyttäviä, kuuluu kehitysvaiheeseen 

No ei kyllä mun teini ollut.

Ei tosiaan notkunut kotona, kulki kavereitten kanssa ties missä, ENNEN kännyköit!

Urheilija seikkaili.

Teki kotonakin kun pyysin, koulusta tullessaan haki sapuskaa, JOS pyysin.

Ihan tuosta on oiva kaveri tullut, on opinnot loppu, hyvä työ, omaa asuntoa maksaa.

Vetäsee kännit sillontällön, reipas ja kohtelias!

Antakaa pikku hommia kotona, pitäkää huoli että noin suurinpiirtein tiedätte missä luuhaa.

Vierailija
11/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on jo aikuinen täysikasvuinen mies ja on luontevaa että lapsi suksii hittoon kotipesästä. Siksi sinua ärsyttää 

14-vuotias on :D

Vierailija
12/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu mitä urpoja tässä ketjussa. Ei se mun teini olekaan yhtään ärsyttävä kun teihin vertaa. Hän sentään on älykäs ja pärjää koulussa kiitettävästi. Te taas olette päätyneet elämässänne siihen pisteeseen, että pitää yrittää päteä vauvapalstalla 🥵

ap

Vierailija
13/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelehtivä mies ärsyttää myös. Kaikki kotityöt on mukavia kun mies on töissä, mutta jos se makaa sohvalla krapulassa, ärsyttää todella tehdä mitään.

Vierailija
14/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mitään, maalla kelpaisi jo mottimettään!

Vierailija
15/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini joka ei tee mitään on aika ideaali, saisit olla kiitollinen. Jotkut käyttää huumeita ja saavat lapsia jo, että ole iloinen ettei sulla sellaista kauhukakaraa ole.

Vierailija
16/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuormitus välttämättä johdu siitä teinistä vaan ihan siitä, että kaipaat yksinoloa. Eikä se ole outoa, kotona on ihana olla yksin.

Mun teini kailottaa myös kovalla äänellä ja ärsyttäähän se. Nielen kuitenkin ärsytyksen, koska isomman sisaruksen kanssa oli miljoona kertaa hankalampaa ja pohjimmiltani olen äärimmäisen kiitollinen, että tämän toisen kanssa menee niin kuin menee.

Vierailija
17/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo ihan kykenevä sinut r. aiskaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme