Butterfly86
Kommentit (77)
Jes, vihdoin tästä keskustellaan! :D
Linkkasin tuon vlogin tänne noin puoli vuotta sitten, ja silloin kukaan ei tarttunut ketjuun ja tuskin edes avasi linkkiä kun koitin kertoa että nyt on kova meininki.
Tuo on ihan paras kun syyttävällä katseella katsoo kameraan, puhuu katsojalle sinä-muodossa, eikä yleisesti ja vain syyllistää ja marmattaa kaikesta. :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:54"]Sillä on näköjään toinenkin kanava youtubessa jossa laulaa :D Angel86 :D [/quote] Hänhän lauloi hyvin! Mua kosketti tuo hänen laulunsa.
[/quote]
Niin muuten lauloi ihan kauniisti ja vaikuttaa herttaiselta kun laulaa. Laulamatta sitten onkin sama ääni aina kellossa ja naama tasaisen väärinpäin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:32"]
Jes, vihdoin tästä keskustellaan! :D
Linkkasin tuon vlogin tänne noin puoli vuotta sitten, ja silloin kukaan ei tarttunut ketjuun ja tuskin edes avasi linkkiä kun koitin kertoa että nyt on kova meininki.
Tuo on ihan paras kun syyttävällä katseella katsoo kameraan, puhuu katsojalle sinä-muodossa, eikä yleisesti ja vain syyllistää ja marmattaa kaikesta. :D
[/quote]
"Mietippä. Voisko johtuu siitä?"
Ei jestas. Joku psykiatri/psykologiparka joutunut varmaan vuosikaudet kuuntelemaan tuota masentavaa, itsekeskeistä marinaa.
Yhdessä videossa valittaa kuinka postinjakaja tuo hänelle kirkkomme lehteä vaikka ovessa lukee että ei halua kyseistä lehteä... mutta kyseinen lehti tulee henkilön omalla nimellä sen takia postinjakaja tuo sen lehden. Taitaa olla ihan helevetin pässi toi muija.
se valittaa et sen tulee ehkäsystä se akne...
Tuolla tytöllä on facebookissa video, jossa on gerbiilinsä kanssa. Vaikuttaa herttaiselta, hymyilee ja lepertelee lemmikille. Sen tytön kanssa voisin hyvin ystävystyä, mutta vlogi-mimmiä en jaksaisi hetkeäkään.
Siinä videossa oli ilman meikkiä ja naturelli, tavallinen nainen.
Ehkä hän purkaa tuntojaan videolle. Niissä on paksusti meikattu, ja katkeruus puhuu. Varmaan pinnan alla kuplii paljon sitä katkeruutta ja se purkautuu esiin vlogin avulla.
Tahtoisin kyllä kuulla enemmän hänen henkilökohtaista tarinaansa, eikä vain kameralle mesoamista.
Te haukutte maanrakoon, mutta minä näen tytön joka laulaa herttaisesti ja hymyilee gerbiilille herttaisesti ja niillä videoilla muuttuu kylmäkatseiseksi ja syyllistäväksi.
Ihan turhaan hakee itselleen vaan negatiivista "julkisuutta", joka on harmi että ihmiset aina tarttuu näihin erikoisiin persooniin.
Jos Butterfly vain puhuisi yleisellä tasolla syyllistämättä juuri sitä katsojaa ja meuhkaamatta 20min samasta asiasta, niin vastaanotto voisi ehkä olla toinen?
"Tää on vaan mun mielipide" ja "mä puhun suoraan ja totta". Näkeekö muutkin näissä kahdessa joka videon hokemassa ristiriidan?
Ne gerbiilit kuulema tappoi toisensa verisesti! Itse sen faceseinällään kertoi. Ihmettelen sitä suuresti kun ite aikoinaan kasvatin gerbsuja ja ei ne toistes kimppuun käyneet. Ja jos nyt jotain kahnauksia tulee, kai sentään yks voittaja jää eloon? Omituista että koko porukka kuolee kerralla..
Jotain outoa tuossa mimmissä. Ei oo ihan ok.
Paras oli se video, jossa kertoi mitä tekisi rakkaittensa puolesta. Antaisi vaikka sydämen, toisen jalan ja toisen munuaisen. Sit HAASTOI MUKAAN muita vloggaajia =D =D =D
Mitä siihen voi edes vastata? "Ok, sä annoit nuo niin ehkä mä antasin ööö...maksan...pernan kenties...aivot?" Mitä tuollaiseen voi oikeesti vastata? Sisäelin-kilpailu?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:25"]Paras oli se video, jossa kertoi mitä tekisi rakkaittensa puolesta. Antaisi vaikka sydämen, toisen jalan ja toisen munuaisen. Sit HAASTOI MUKAAN muita vloggaajia =D =D =D
Mitä siihen voi edes vastata? "Ok, sä annoit nuo niin ehkä mä antasin ööö...maksan...pernan kenties...aivot?" Mitä tuollaiseen voi oikeesti vastata? Sisäelin-kilpailu?
[/quote]
Minusta sen videon pääargumentti oli muutenkin lapsellinen siinä mielessä, että sanoo että äärimmäisessä vaaratilanteessa antaisin henkeni toisen puolesta, eli vaikka se mainittu hyppääminen luodin eteen jos joku hullu yrittää ampua kaverin.
Tokihan noin voi sanoa, mutta ihan eri asia on se tositilanne sitten. Jos ei ole ollut sellaisessa äärimmäisen uhkaavassa hengenlähtötilanteessa koskaan, niin ei oikeasti voi omasta turvallisesta nojatuolin lämmöstä etukäteen ennustaa miten siinä toimisi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:44"]
"Tää on vaan mun mielipide" ja "mä puhun suoraan ja totta". Näkeekö muutkin näissä kahdessa joka videon hokemassa ristiriidan?
[/quote]
"Ja muiden mielipiteitä en ota vastaan."
Täähän olis melkonen catch sille "Hottis"-Danielille, joka ei muka koskaan ole saanut pakkeja.
Totta, ne kaks tarttis sulkea pieneen tilaan ja katsoa kuinka käy.
Mistä tää nainen EI valittais? Hirveetä sanoo mut toivottavasti ei lopeta e-pillereiden käyttöä ettei vaan vahingossa lisäänny. :|
Harmillista hänen kannaltaan, että ei tajunnut antaa ihmisten vapaasti kommentoida. Nyt hänen poistetut videotkin leviävät netissä, niille nauretaan ja tyypit tekevät omia versioitaan niistä. Ei olis kannattanut lähteä niin diktaattorin elkeillä liikkeelle, koska netti ei unohda ja kaikki kyllä kaivetaan esille vaikka niitä kuinka itse poistelisi.
Mutta sairas ihminen hän selkeästi on, eikä sairaille saisi nauraa, mutta niin moni silti tekee. Nauretaanhan Tuksullekin ja sillä on samaa vikaa kuin tällä tytöllä, näkee vikaa kaikissa muissa paitsi itsessä ja on kyvytön työelämään.. Surullista sinänsä.