Kuinka tiukka/väljä on keskiverto toosa?
Mistä sen tietää, onko oma värkki kuinka iso verrattuna keskivertotavaraan?
Mieheltä en voi kysyä. Ei se varmaan vastaisi reellisesti. Väljempihän minä varmasti olen joka tapauksessa kuin kukaan sen aiemmista kumppaneista. Lapsettomia naisia.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:09"]Eli voin heittää hyvästit seksille loppuelämäksi jos on löysä pimpsa? Kukaan ei halua. Kiitos tästä.
[/quote]
Menikö sulla 3 sormea tosta noin vaan?
[/quote]
Meni. Normaaliin toosaan menee. Kolme sormea supussa on paaaljon pienempi kuin esim tähystin joka laitetaan naiseen alatutkimuksessa. Satoja ja taas satoja tähystinpenetraatioita tehneenä voin sanoa että normitähystin menee kaikkiin naisiin paitsi neitsyt teineihin tai kuuskymppisiin itseään jeesukselle säästäviin. Kuvitelkaa tiukkuudestanne ihan mitä huvittaa..
[/quote]
Ööh siihen tähystimeen laitetaan liukuvoidetta!
[/quote]
Ei laiteta. Jos ottaa papa kokeen niin liukuvoide pilaa näytteen. Älä tuu huuteleen kun et tiedä mistään mitään. Ja jos puhutaan tuosta sormijutusta niin sittenhän se ei mene jos on kuiva korppu? Sun logiikan mukaan..
[/quote]
No jotain vitun geeliä siihen laitetaan arvon älykääpiö. Tyhmäkin näemmä olet vielä. Ei sitä laitetta kuivana runnota sisään!! Älä sä tuu huutelee ku mistää mitään tiiä paitsi mukamas toisten pilluista kaiken. Jotenkin saan kiksit tästä kun huomaan olevani fiksumpi kuin nämä mukafiksut. Eikä oo eka kerta ku täällä palstalla näin käy
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]mene selinmakuulle. jalat koukkuun ja jos kolme sormea menee suorilta sisään (ei lämmittelyä), on pillu löysä. tiukka pillu on jos yksi sormi menee mutta tuntuu puristusta.
[/quote]
Entä jos ei mene sitä ensimmäistäkään sormea?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:09"]Eli voin heittää hyvästit seksille loppuelämäksi jos on löysä pimpsa? Kukaan ei halua. Kiitos tästä.
[/quote]
[/quote]
Meni. Normaaliin toosaan menee. Kolme sormea supussa on paaaljon pienempi kuin esim tähystin joka laitetaan naiseen alatutkimuksessa. Satoja ja taas satoja tähystinpenetraatioita tehneenä voin sanoa että normitähystin menee kaikkiin naisiin paitsi neitsyt teineihin tai kuuskymppisiin itseään jeesukselle säästäviin. Kuvitelkaa tiukkuudestanne ihan mitä huvittaa..
[/quote]
[/quote]
Ei laiteta. Jos ottaa papa kokeen niin liukuvoide pilaa näytteen. Älä tuu huuteleen kun et tiedä mistään mitään. Ja jos puhutaan tuosta sormijutusta niin sittenhän se ei mene jos on kuiva korppu? Sun logiikan mukaan..
[/quote]
No jotain vitun geeliä siihen laitetaan arvon älykääpiö. Tyhmäkin näemmä olet vielä. Ei sitä laitetta kuivana runnota sisään!! Älä sä tuu huutelee ku mistää mitään tiiä paitsi mukamas toisten pilluista kaiken. Jotenkin saan kiksit tästä kun huomaan olevani fiksumpi kuin nämä mukafiksut. Eikä oo eka kerta ku täällä palstalla näin käy
[/quote]
Olen tehnyt tätä ammatikseni aika monta vuotta. Entäs sinä? Tiedätkö edes mistä puhun? Joku voi laittaa geeliä pelkkään alatutkimukseen juurikin näille frigidi korpuille. Normaali nainen menee ilman. Ja papaan, ei KOSKAAN geeliä. Ainut kostutuskeino tarvittaessa on fysiologinen suolaliuos.
2 lasta synnyttänyt ja kolmas syntyy lähiviikkoina, ja sain kolme sormea ekan nivelenvälin verran sisään, eikä edes supussa vaan rinnakkain. Kirpaisi kyllä ihan hirveästi kun limkalvot on arat, mutta samalla tavalla sattuu limakalvoihin yhden ja kahden sormen sisään laittaminen. Yhdellä ja kahdella vaan on vielä tilaa liikuttaa sivusuunnassa, kolmella enää ei.
Ihan ensimmäisestä synnytyksestä emättimen aukko on ollut tällainen leveä, siis vaakasuuntaan tai häpyluun reunan suuntaisesti. Toiseen suuntaan taas reunat tuntuu puristamatta yhdellä sormella. En ole pitänyt sitä varsinaisesti löysyytenä, toki löysältä varmaan miehellekin tuntuisi jos penis olisi muodoltaan ja kooltaan sama kuin kaksi sormea vierekkäin... Mutta tämä kolme sormea rinnakkain ei myöskään riipu lämmittelystä, liukasteesta, lihaspuristuksesta, eli huomattavasti vähemmän kivuliaasti olisin liukasteen kanssa voinut tehdä ihan saman. Onko muilla sitten ihan symmetrisen pyöreät ne aukot?
Hahhaa mä oon saanut vuosikausia huijattuu miehiä uskomaan, että mun messuhalli on vaan ketunkolo. Idea on puristusvoimassa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]
mene selinmakuulle. jalat koukkuun ja jos kolme sormea menee suorilta sisään (ei lämmittelyä), on pillu löysä. tiukka pillu on jos yksi sormi menee mutta tuntuu puristusta.
[/quote]
Tuntuu puristusta yhdessä sormessa, mutta kolmekin menee vaivatta. Tarkoittaako lämmittely jotain hidasta vaginan venyttelyä, vai tarvitseeko normipillu lisäkosteutusta ennen toimintaan hyppäämistä?
Kyllä viime vuosituhannen puolella selvästi eroja oli 1 yön kokemuksia verrattuna. Niin että uudelleen yritys ei innostanut. T. Normaalikoon kortsuun sopiva mies
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:09"]Eli voin heittää hyvästit seksille loppuelämäksi jos on löysä pimpsa? Kukaan ei halua. Kiitos tästä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen tehnyt tätä ammatikseni aika monta vuotta. Entäs sinä? Tiedätkö edes mistä puhun? Joku voi laittaa geeliä pelkkään alatutkimukseen juurikin näille frigidi korpuille. Normaali nainen menee ilman. Ja papaan, ei KOSKAAN geeliä. Ainut kostutuskeino tarvittaessa on fysiologinen suolaliuos.
[/quote]
Sitä laitetaan niille TIUKOILLE sitä geeliä, ei ammottaville lurppavituille kuten sulle
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:59"]Näin miehenä ja "vain" normi mittasen kalun omaavana en ikinä haluaisi naisten joutuvan kokemaan sitä samaa jäytävää epävarmuutta omasta värkin koosta mitä monet meistä miehistä joutuvat - tai noh, "joutuvat" - kokemaan, mutta täytyy myöntää että tavallaan oudolla tavalla virkistävää lukea asiaa näinkin päin. Mutta jos on naisia joilla on oikeasti hiukka väljyyttä haarojen välissä niin ainakin teillä on aina se lohduttava ajatus että voitte tehdä asian eteen jotain kyykkäyksillä tms liikkeillä. Harmi että kalun koon kasvattaminen on vissiin lähes mahdotonta :D Älkää stressatko liikaa. Suurin osa varmasti omaa normaali paksuisen kalun ja normaali tiukan pilden. Jos normipaksuinen kalu sisälläsi tuntuu ihan hyvin eikä väljältä niin silloin et ole väljä. M26 [/quote] Ihana oot ☺ ap
[/quote]
^_^
M26
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]mene selinmakuulle. jalat koukkuun ja jos kolme sormea menee suorilta sisään (ei lämmittelyä), on pillu löysä. tiukka pillu on jos yksi sormi menee mutta tuntuu puristusta.
[/quote]
Entä jos ei mene sitä ensimmäistäkään sormea?
[/quote]
Olet tiukka, onneksi olkoon :)
Kun olin vielä neitsyt, mulla meni kolme. Nyt kun oon treenannut (enkä ole enää neitsyt), menee yksi (= ei tunnu epämukavalta), ja kaksi sormea sattuu. Eli treeniä horot, treeniä!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]
Laittakaa banaani torttuun ja jos saatte sen katkeamaan niin tiukkuus on just eikä melkein kohillaan
[/quote]
Kunnon thainainen avaa olutpullon värkillään.
tuota.. jos teillä menee kaksi tai kolmekin sormea tosta vaan sisälle, niin miten voitte käyttää tamponeita?
en ole koskaan tunkenut sormea sisälleni, enkä tunge.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:10"]tuota.. jos teillä menee kaksi tai kolmekin sormea tosta vaan sisälle, niin miten voitte käyttää tamponeita?
[/quote]
Tämänpä takia toi kynätemppu on ihan turha :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:10"]
tuota.. jos teillä menee kaksi tai kolmekin sormea tosta vaan sisälle, niin miten voitte käyttää tamponeita?
[/quote]
Jaa-a, liittyisikö vaikka niihin lihaksiin sitten.
Mä 60 ja ukko 64. Tunnen koko komeuden ja hän sanoo että minulla on aina ollut hyvä pllukka ja on edelleen joten ei tarvi lähteä kyniä tukkimaan. :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:16"]Mistä sen tietää, onko oma värkki kuinka iso verrattuna keskivertotavaraan?
Mieheltä en voi kysyä. Ei se varmaan vastaisi reellisesti. Väljempihän minä varmasti olen joka tapauksessa kuin kukaan sen aiemmista kumppaneista. Lapsettomia naisia.
[/quote]
Useita kymmeniä värkkejä höylänneenä sanoisin että hieman väljää on mukavampi ja kiihottavampi panna kun piukkaa. Se piukan paneminen on hieman sellaista äheltämistä ja saa koko ajan olla varomassa ettei satuta. Hieman väljän (ja märän) kanssa on riemuisaa kun saa painaa menemään oikeen sydämen kyllyydestä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:16"]Mistä sen tietää, onko oma värkki kuinka iso verrattuna keskivertotavaraan?
[/quote]
Useita kymmeniä värkkejä höylänneenä sanoisin että hieman väljää on mukavampi ja kiihottavampi panna kun piukkaa. Se piukan paneminen on hieman sellaista äheltämistä ja saa koko ajan olla varomassa ettei satuta. Hieman väljän (ja märän) kanssa on riemuisaa kun saa painaa menemään oikeen sydämen kyllyydestä
[/quote] ...jatkoa tähän(näppihäiriö).... Oma vaimokin tuntuu nyt kahden lapsen jälkeen jossei nyt väljemmältä niin jotenkin "joustavammalta" ja näinollen nautinnollisemmalta kun nuorempana. Mut kuten sanottu "huonoa" värkkiä ei ole vastaan tullut
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:59"]Näin miehenä ja "vain" normi mittasen kalun omaavana en ikinä haluaisi naisten joutuvan kokemaan sitä samaa jäytävää epävarmuutta omasta värkin koosta mitä monet meistä miehistä joutuvat - tai noh, "joutuvat" - kokemaan, mutta täytyy myöntää että tavallaan oudolla tavalla virkistävää lukea asiaa näinkin päin. Mutta jos on naisia joilla on oikeasti hiukka väljyyttä haarojen välissä niin ainakin teillä on aina se lohduttava ajatus että voitte tehdä asian eteen jotain kyykkäyksillä tms liikkeillä. Harmi että kalun koon kasvattaminen on vissiin lähes mahdotonta :D Älkää stressatko liikaa. Suurin osa varmasti omaa normaali paksuisen kalun ja normaali tiukan pilden. Jos normipaksuinen kalu sisälläsi tuntuu ihan hyvin eikä väljältä niin silloin et ole väljä.
M26
[/quote]
Ihana oot ☺
ap
[/quote]
Hiljaa väljätussu