Kuinka tiukka/väljä on keskiverto toosa?
Mistä sen tietää, onko oma värkki kuinka iso verrattuna keskivertotavaraan?
Mieheltä en voi kysyä. Ei se varmaan vastaisi reellisesti. Väljempihän minä varmasti olen joka tapauksessa kuin kukaan sen aiemmista kumppaneista. Lapsettomia naisia.
Kommentit (108)
Siis ei kokonaan sisälle, osan pitää jäädä aluksikin ulos.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:37"]Kynä (puhdas) tai vastaavan kokoinen toosaan. Mene ihan kyykkyyn, ole hetki, ja ylös. Jos pysyi ilman puristusta niin ok. Jos tippui niin löysä. Apteekista emätinkuulat ja harjoittelemaan niin kiristyy.
Lapsen jälkeen 7kk ja paikat entisessä tiukkuudessa.
[/quote]
Onko totta, tämäkö on se keskivertotiukkuus? Pakko kokeilla kynätemppua :"D Kommentoikaa muutkin miten meni!
(Ei ap)
Oikeasti!? Kynä!!! Ei varmasti pysy! Ees puristamalla! Toki sekin että mulla on sellainen ainavalmis torttu, eli pluikas ja kitkaa ei ole yhtään.
Mutta kokeilen. Kokeilkaapa muutki tosiaan!
ap
Elikä jos siis oikein ymmärsin, juuri tällä hetkellä kotirouvat kykkivät ympäri suomen kynät toosissa.
Ei ole olemassa liian löysiä torttuja on vain liian pieniä mulkkuja =) näin miehen näkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:37"]Kynä (puhdas) tai vastaavan kokoinen toosaan. Mene ihan kyykkyyn, ole hetki, ja ylös. Jos pysyi ilman puristusta niin ok. Jos tippui niin löysä. Apteekista emätinkuulat ja harjoittelemaan niin kiristyy.
[/quote]
Jes pysyy! Synnytyksestä mulla vuosi! Kieltämättä kyllä vähän pelotti kokeilla. :D
Pysy se helevetti! Pluikkaasaki pinperosa! En uskonu mitenkäänpäin että pysyis jos ei lihaksia jännitä. Kävin kyykyssä kaks kertaa. Eka 10 sek, sitte 20 sek.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:49"]
Elikä jos siis oikein ymmärsin, juuri tällä hetkellä kotirouvat kykkivät ympäri suomen kynät toosissa.
[/quote]
;D
Väärä testi. Kynä pistetään rintojen alle. Jos pysyy, ei saa käyttää yläosatonta uimapukua Helsingin Hietarannalla. Tämä on poliisin testi ja olenselviytynyt siitä. N33A
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:00"]Väärä testi. Kynä pistetään rintojen alle. Jos pysyy, ei saa käyttää yläosatonta uimapukua Helsingin Hietarannalla. Tämä on poliisin testi ja olenselviytynyt siitä. N33A
[/quote]
Mulla pysyy koko penaali
Eihän tuollainen testi voi mitenkään mitata tiukkuutta, kun eri värkit on eri lailla kosteita/liukkaita ja eri mallisiakin. Toisilla voi olla tahmaisempi kosteus ja karheampi pinta vaginassa, ja toisella todella liukas ja märkä ja sileä, josta kynä tippuu. Mutta puristusvoimaa voi silti sileällä olla enemmän. Tai vähemmän.
Mitä sillä rentoustiukkuudella tekee, kun pitää olla lihakset, joissa on voimaa. Puristusvoimaa voi mitata laitteilla, ei kynällä.
Mulla ei pysyny vaikka oon jumppailu niitä :'(
Laittakaa banaani torttuun ja jos saatte sen katkeamaan niin tiukkuus on just eikä melkein kohillaan
mene selinmakuulle. jalat koukkuun ja jos kolme sormea menee suorilta sisään (ei lämmittelyä), on pillu löysä. tiukka pillu on jos yksi sormi menee mutta tuntuu puristusta.
Mistähän ohjeista te revitte noita "tietojanne" tiukkuudesta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
No voi, sulla taitaa olla löysä alapää ;(
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
No voi, sulla taitaa olla löysä alapää ;(
[/quote]
Jopas on hyökkäykset päällä sulla! :D
Mielenkiinnosta kysyin kun ihan omituisia ohjeita.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:16"]
Mistä sen tietää, onko oma värkki kuinka iso verrattuna keskivertotavaraan? Mieheltä en voi kysyä. Ei se varmaan vastaisi reellisesti. Väljempihän minä varmasti olen joka tapauksessa kuin kukaan sen aiemmista kumppaneista. Lapsettomia naisia.
[/quote]
Kyllä sen pitää ainakin kymmenen senttiä aueta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]
mene selinmakuulle. jalat koukkuun ja jos kolme sormea menee suorilta sisään (ei lämmittelyä), on pillu löysä. tiukka pillu on jos yksi sormi menee mutta tuntuu puristusta.
[/quote]No meneehän kelle vaan kolme sormea sisään suorilta kun vain tunkee. Toisia saattaa sattua ja tulee verta, mutta menee kumminkin.
Kynä (puhdas) tai vastaavan kokoinen toosaan. Mene ihan kyykkyyn, ole hetki, ja ylös. Jos pysyi ilman puristusta niin ok. Jos tippui niin löysä. Apteekista emätinkuulat ja harjoittelemaan niin kiristyy.