Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskausvatsa rv.13 piilotettavissa?

Vierailija
09.08.2015 |

Olen raskaana rv.9 ja pientä kumpua on jo havaittavissa. Syyskuussa on palkkaneuvottelut ja minulle on povattu melko suuri palkankorotus koska siirryin esimiestehtäviin. Olisin mieluummin kertomatta raskaudesta kunnes uusi palkka on turvallisesti tilillä, mutta alkaako raskaus näkyä jo rv.13 vai voinko pitää sen salassa? Työpaikkapukeutuminen on melko konservatiivista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko 14 ja ei näy. Rinnat kasvaneet jo pari kokoa :D.

Vierailija
22/25 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noilla viikoilla kyllä alkanut jo huomaamaan, molemmilla kerroilla. Mutta, kuten ketju osoittaa, tosi yksilöllistä... Riippuu paljon omasta rakenteesta, mulla kanssa mahan mitat yläkäyrillä, vaikka lapset ihan normikokosia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä piilottaminen onnistui vielä rv 25. Toki pukeudun normaalistikin hieman löysempään paitamalliin, joten pukeutumisessa ei tarvinnut tehdä pahemmin muutoksia eikä työkaverit huomanneet mitään erilaista. Noiden viikkojen jälkeen loppui se työkausi, joten seuraavan kerran menin näytille vauvan kanssa.

Vierailija
24/25 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin töissä että syön nykyään 10 lihapiirakkaa joka ilta, ei ole kukaan sen jälkeen mahaa ihmetellyt.

Vierailija
25/25 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vko 20 alkoi normivaatteet kiristämään