Onko mitään tietoa mikä voisi aiheuttaa jatkuvaa kuvotusta paitsi raskaus?
Oon pitkään kärsinyt jatkuvasta etovasta olosta ja joutunut esim. jättämään kahvin kokonaan pois. Muutenkin olo todella väsähtänyt.
Ei ole mitään mahdollisuuskia, että olisin raskaana.
Kommentit (33)
Mahatauti
Huono ruokavalio
Vähäinen nesteytys
Huono ilmanvaihto asunnossa
Tulevat menkat
Krapula
Alkoholi
Onhan noita
Menisin lääkäriin. Voi olla jokin vialla sisäelimissä.
Mulla teki k-rokote. Kestänyt nyt 5kk rokotteesta, mutta on jo helpottanut paljon.
Googleta myös Addisonin tauti.
Syötkö jotain luontaistuotetta? Itse otin purkista jotain antioksidanttipillerin ja jessus mikä kuvottava olo tuli puolen tunnin päästä. Ihan karsea. Uusin pari kertaa ja sama efekkti. Lensivät roskiin. Mitähän myrkkyä loppujenlopuksi olikaan!
Vierailija kirjoitti:
Korona?
sekin on ollut, mutta ei vaikutusta tilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
Syötkö jotain luontaistuotetta? Itse otin purkista jotain antioksidanttipillerin ja jessus mikä kuvottava olo tuli puolen tunnin päästä. Ihan karsea. Uusin pari kertaa ja sama efekkti. Lensivät roskiin. Mitähän myrkkyä loppujenlopuksi olikaan!
en, mutta tunnistan tilanteen. oon itse saanu saman ihan monivitamiinivalmisteistakin. mutta ei tosiaan nyt käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö melatoniinia?
en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Närästys tai ärtynyt suoli
oon miettinyt että voiko olla jotain takaisinvirtausta ilman että itse huomaa? kurkku on usein kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Mahatauti
Huono ruokavalio
Vähäinen nesteytys
Huono ilmanvaihto asunnossa
Tulevat menkat
Krapula
Alkoholi
Onhan noita
ei mikään näistä. vaiva ollut siis kuukausia.
Ehkä kävisin sinuna lääkärissä ja rutiinina voisi olla hyvä tsekata myös verenpaine ja verensokeri.
Sitten kannattaa myös miettiä jos käytät esim. Hormonivalmisteita tai lääkkeitä, että voiko olla sivuvaikutusta.
Rauta-arvot?
Huono ruokavalio?
Liian vähäinen veden juonti?
Yksi mikä myös oikeasti tulee mieleen niin liika ruudun tuijottelu. Puhelin, tv, tietokone, tabletit...
Ummetus
Syötkö rautaa. Minulle se tekee tuollaisen olon.
Miehet?