Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo raskaana ja haluais lisää lapsia

Vierailija
09.08.2015 |

Jooh, elikkäs oon parikymppinen mies ja menin vasta naimisiin tämmösen samanikäisen ihanan tytön kanssa. Muuten ihan normaali mutta vanhoislestadiolaisesta kodista. Olin alkuun sitä mieltä että ensin pitäis käydä joko yliopisto tai amk ja hankkia pysyvä ammatti ennenku aletaan tekee lapsia mut nyt kävi sitte näin, että se sai mut jättämään kondomin pois. Noh, tytön perheessä on jotain 20 lasta ja sillä on varmaan enemmän serkkuja kun mulla kotikylällä asukkaita ja tämän yhteisöllisyyden ja suuren perhekoon takia se haluais saada kans tosi paljo lapsia... Miten mä selitän sille sievästi että mä en halua enempää kuin 2 lasta? Ja ihan erityisesti tässä tilanteessa että mä oon Kelan työmarkkinatuella työharjottelussa ja saan tilillle vaan 600€/kk, ei ole oikein varaa ainakaan viel viiteen vuoteen pistää toista lasta alulle...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin muija vaihtoo, nyt kun se vielä vain vähän jo myöhäistä. Toi vaimos tulee aivopeseen jokaisesta lapsestanne myös pesunkestävän lessun.. siinähän sitten käytte viimeisillä sossun toimeentulotuilla suviseuroilla ja syötte näkkileipää. Nyt haloo, toteuta unelmasi ja tavoitteesi ja hanki korkeakoulutus ja elämä.. Elareita on kivempi maksaa tuosta yhdestä kuin seitsemästä lapsesta. Ja mitä oikein ajattelit kun aloit laittaa vanhoillislessua? Luulitko että sellainen suostuis käyttään ehkäisyä tai muutenkaan kauheesti miettiin perhesuunnittelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla