Voi ei, ei tätä pitäisi hävetä, mutta hävettää silti. Menkat alkoi yllättäen töissä.
Kesken oppitunnin. Oppilaat tekivät hiljaisesti tehtäviä ja kirjasin poissaoloja Wilmaan. Yksi oppilas viittasi mut hänen luokseen ja kun nousin niin huomasin, että mun housut olivat veressä. Oppilaatkin varmasti huomasivat, vaikka kukaan ei sanonut mitään. Sain rehtorin sijaistamaan lopputunniksi ja lähdin kotiin. Tiedän, että ei tarvitse hävetä, mutta hävettää silti.
Kommentit (39)
Miten sulla niin paljon hulahti kerralla? Eikö ollut yhtään aiemmin maha kipeä?
Onneksi olen mies. Vaikka olenkin elämäntapatyötön, niin ei olisi silti kiva kamppaila tuollaisen ongelman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä tamponi valmiiksi sinne minne pitääkin, jo useita päiviä ennen menkkojen alkua, tai käytä varalta sidettä.
Miten joku nainen voi muka vielä nykypäivinäkin saada muka menkat yllätteän kesken työpäivää.
Kai niitä nyt joitain oireita on aina pikkasen, että voi olettaa kuukautisten kohtapuolin alkavan.
Ja mitä sulla oli päällä, kun veri niin selvästi näkyi?
Mullakin on pcos ja kierto ihan mitä sattuu. Ja vuodan kuin seula. Mitään oiretta ei ole vaan alkavat aina kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yleensä ehdin ennakoida, mutta jos kierto on alle 35pv jostain syystä niin sitten voi käydä yllätys.
Mulla on tästä syystä varavaatteet töissä. (Mustat). Toivon vain että olen omalla työpisteellä kun näin käy enkä missään neukkarissa tai kahvihuoneessa.
Ärsyttää että tuosta on tullut noin supertabu asia, kun sille ei mitään voi. Ja kun on tuollaisia ihmisiä, jotka pyörittelee silmiä, niin sellaisena se pysyykin.
Kiitos. Mukavaa kun joku ymmärtää. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla niin paljon hulahti kerralla? Eikö ollut yhtään aiemmin maha kipeä?
Niin, en tiedä. Kävi vain jostain syystä. Ei mulla ollut mitään oireita, nyt vasta kotona alkoi menkkakivut. ap
Jos opetat yläasteella niin tuohan oli vain hyvä juttu. Ihan luonnollista.
Milloin sulla ap piti sitten alkaa kuukautiset, jos nyt ne tuli yllättäen?
Minkä väriset housut sulla sit oli?
Vierailija kirjoitti:
Milloin sulla ap piti sitten alkaa kuukautiset, jos nyt ne tuli yllättäen?
Noin parin viikon päästä vasta. ap
Lähdin kotiin ja rehtori tuli sijaistamaan.. joopa joo
0/5
Vierailija kirjoitti:
Ja sit lempinimi Japanin lippu tai vastaava seuraa sinua eläkkeelle asti.
Luonnollista on, ja voi sattua kenelle tahansa mutta yläkoululaiset on joskus tosi julmia.
Minulla kuukautiset alkaa aina hyv8n niukalla vuodella, siksi ihmettelen, että miten housut voi kastua niin pahasti, että se näkyy?
Mulla pääsi kerran pissat housuun töissä. Mulla oli hirveä vessahätä ja olin menossa tauolle, kun joku asiakas jäi kysymään jotain asiaa. Jäin neuvomaan häntä ja pissasin alleni. Olin silloin siis raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit lempinimi Japanin lippu tai vastaava seuraa sinua eläkkeelle asti.
Luonnollista on, ja voi sattua kenelle tahansa mutta yläkoululaiset on joskus tosi julmia.
Ja varmaan on otettu opesta snäppiä muillekin kavereille
Vierailija kirjoitti:
0/5
Itse olisit siis opettanut lapsia veri tahra housussa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tai jättänyt heidät yksin? Itse olisin aloittajan tapaan poistunut paikalta. Noloa kaikille.
A) ope ei kirjoita mut tai mun
B) oppilaat teki hiljaisesti tehtäviä.. liittyy mihin?
C) sijaistiko rehtori vain sen tunnin vai loppupäivän. Rehtorit sijaistaa harvoin. Ovat palavereissa ym.
ym. ym.
Ei mene läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5Itse olisit siis opettanut lapsia veri tahra housussa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tai jättänyt heidät yksin? Itse olisin aloittajan tapaan poistunut paikalta. Noloa kaikille.
Enpä olisi rehtoria pyytänyt. Olisin vaikka istunut lopputunnin tuolilla. Ei vaikeeta järjestää. Ja jos minulla olisi ollut vaikka villatakki olisin sitonut sen vyötäisille. Ja kyllä, työskentelem koulussa.
Ai että ihan tänne vauvapalstalle kirjoitat uutisen.
Mullakin on pcos ja kierto ihan mitä sattuu. Ja vuodan kuin seula. Mitään oiretta ei ole vaan alkavat aina kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yleensä ehdin ennakoida, mutta jos kierto on alle 35pv jostain syystä niin sitten voi käydä yllätys.
Mulla on tästä syystä varavaatteet töissä. (Mustat). Toivon vain että olen omalla työpisteellä kun näin käy enkä missään neukkarissa tai kahvihuoneessa.
Ärsyttää että tuosta on tullut noin supertabu asia, kun sille ei mitään voi. Ja kun on tuollaisia ihmisiä, jotka pyörittelee silmiä, niin sellaisena se pysyykin.