Hyi minua. Nolottaa niin hitosti.
Olin kaverin kanssa laivalla. No päädyin hyttiin kahden miehen kanssa. Molemmat naivat mua ja moneen kertaan. Eikä ollut edes kumeja käytössä. Uskalla miehelleni antaa kun ei tiedä onko tullut tauteja.n28
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:23"]
Jäikö kaveri ilman?
[/quote]Kai silläkin joku oli. Mutta hän on sinkku.ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:23"]
Jäikö kaveri ilman?
[/quote]Kai silläkin joku oli. Mutta hän on sinkku.ap
[/quote]
Sinkkujenko pitäis jäädä ilman nahkatikkaria
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:34"]Äkkiä testeihin. Olisi fiksua kertoa miehelle.
[/quote]
Pitää odottaa muutama vko, hiv-testeihin useampi kk.
Mikä järki kertoa miehelle, varsinkaan jos omatunto ei soimaa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:34"]
Äkkiä testeihin. Olisi fiksua kertoa miehelle.
[/quote]En kerro. Sekin petti mua joten tämä oli ns.kosto. Olisi voinut jäädä tekemättä. Huomenna menen testeihin.ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:34"]
[/quote]En kerro. Sekin petti mua joten tämä oli ns.kosto. Olisi voinut jäädä tekemättä. Huomenna menen testeihin.ap
[/quote]
Ei mikään tauti näy testeissä noin nopeaa
Sattuuhan sitä. Ei kannata potea huonoa omaa tuntoa. Itsellä on se periaate, että en kadu mitään. En ole tappanut enkä raiskannut ketään joten ei ole syytä. Täysin hukkaan heitettyä aikaa. Ilmeisesti kuitenkin sulla oli mukavaa. Se on pääasia. Odota muutama vko mene testeihin ja tee raskaustesti kuitenkin varmuuden vuoksi. Tuskin on mitään. Ei paniikkia. Noita sattuu;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Miksette eroa? Sairas suhde.
Minä en haluaisi kuulla, jos mieheni olisi pettänyt minua, enkä itsekään kertoisi, jos olisin pettänyt. Vahinkoja sattuu ja kertomisesta ei aiheudu muuta kuin pahaa mieltä. Tietenkin pitää huolehtia, ettei toinen saa mitään tauteja.
Säännöllinen pettäminen eri asia, silloin pitäisi tajuta erota.
HORO!!!!