Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun lasten kanssa itä-helsingissä

Vierailija
09.08.2015 |

Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös Mellumäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
24/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös itä-helsingissä, lapset 14v, 9v ja 3v

Vierailija
25/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että keskusteluni on noussut näin luetuksi. Aloittaja

Vierailija
26/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmasti erilainen jos oisin saanut kasvaa paremmassa ympäristössä. Kaikki kaverini ollaan samaa mieltä ja lapseni on myös. Meidän taloissa rauhottuu tai pahenee välillä sen mukaan kun joku joutuu linnaan tai joku sattuu kuolemaan. ens kesänä olis mahdollista jo muuttaa pois ja haluisin sinne missä spåra kulkee. Voi olla että tulee häätö äkkiä. Se mikä on taas kivaa on että jokanen saa olla miten haluaa paitsi on meilläkin kyylät jotka tulee avautumaan millon mistäkin. 

Vierailija
28/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä asun pihlajamäen lähiössä kaupungin vuokra asunnossa.en muuta viikkiin koska siellä ei oo keskustaa. en halua maksaa myöskään suurempaa vuokraa viikissa tai muualla ainakaan vain siksi että voin sanoa etten asu lähiössä.pihlajamöen n keskustan on suunnitellu arkkitehti ja se on toimiva. julkiset liikenneyhteydet on hyvät

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaläävä.

Vierailija
30/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuja ei tarvitse asuttaa mihinkään.

Heti menolippu sinne mistä tuli.

Ja Suomi säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"]

Mikset tahdo lapsillesi parempaa ja turvallisempaa lapsuutta? T. Huonossa lähiössä lapsuutensa viettänyt

[/quote]

 

Niin minäkin vietin lapsuuteni ja nuoruuteni lähiössä, jonka maine oli epämiellyttävä. En koskaan, siis koskaan törmännyt mihinkään pelottavaan, ahdistavaan tai uhkaavaan tilanteeseen, edes teininä, vaikka  liikuinkin yömyöhällä.

Minun lapsuuteni oli turvallinen, koska kotini oli turvallinen. Samoin kodissani kannustettiin meitä lapsia, joten me kaikki rakensimme itsellemme ns. hyvän elämän.

Vierailija
32/58 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:12"]Wautsi, mäkin asun idässä ja mikäs täällä ollessa! Lapseton olen tosin, kaipaatko lastenvahtia?
[/quote]Lapsenvahti olisi kyllä syksyllä tarpeen,kun aloitmme miehen kassa työt niin Lapsenvahti on tosiaan hakusessa... Ja up. Aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/58 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
34/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itähelsinkiläiset sanovat, että itä-Helsinki on ihan ok eikä siellä ole mitään vikaa. Tämä johtuu siitä, etteivät he tiedä paremmasta. Pohjoiskorealaiset ovat sitä mieltä, että Pohjois-Korea on ihan ok ei siellä ole mitään vikaa, koska eivät tiedä millaista elämä oikeasti hyvässä valtiossa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hallitus. Teidän ansiosta Puhoksen ostarilla on 95% porukasta mamuja. 

 

 

Vierailija
36/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tahdo lapsillesi parempaa ja turvallisempaa lapsuutta? T. Huonossa lähiössä lapsuutensa viettänyt

Vierailija
37/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:09"]

Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?

[/quote]

Kontulan vieressä. Sekin ihan tavallinen mukava lapsiperheen alue? Joo, kokemusta on siellä suunnalla asumisesta ja olen käynyt useasti paikalla. Mellunmäki ei kyllä itselläni ole ihan lapsiperheiden unelma-alue vaikka ei kyllä sieltä pahimmastakaan päästä. Masentava alue lähinnä.

Vierailija
38/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:39"]

Kiitos hallitus. Teidän ansiosta Puhoksen ostarilla on 95% porukasta mamuja. 

 

 

[/quote]

 

Mamut täytyy asuttaa sinne, missä on kaupungin vuokra-asunnot. Eli Puhoksen ostarin vieressä.

Vierailija
39/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun myös täällä ja rupesin miettii et tiedänköhän aloittajan

Vierailija
40/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:25"]Itähelsinkiläiset sanovat, että itä-Helsinki on ihan ok eikä siellä ole mitään vikaa. Tämä johtuu siitä, etteivät he tiedä paremmasta. Pohjoiskorealaiset ovat sitä mieltä, että Pohjois-Korea on ihan ok ei siellä ole mitään vikaa, koska eivät tiedä millaista elämä oikeasti hyvässä valtiossa on. [/quote]Jaa että en tiedä paremmasta vai? Usko tai älä, mutta olen asunut Katajanokalla, keskustassa ja siellä oli todella töykeitä ihmisiä joita täällä ei ole. Aloittaja

[/quote]Siellä on myös mamujoukko joka levittänyt kauhua alueella ja jonka rauhoittamiseksi on perustettu erityisryhmä.

 

Sattumalta Kontulassa myös Suomen ennätysmäärä maksuhäiriöitä. Todella upee kombo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi