Asun lasten kanssa itä-helsingissä
Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?
Kommentit (58)
Asun myös itä-helsingissä, lapset 14v, 9v ja 3v
Kiva, että keskusteluni on noussut näin luetuksi. Aloittaja
Mä olisin varmasti erilainen jos oisin saanut kasvaa paremmassa ympäristössä. Kaikki kaverini ollaan samaa mieltä ja lapseni on myös. Meidän taloissa rauhottuu tai pahenee välillä sen mukaan kun joku joutuu linnaan tai joku sattuu kuolemaan. ens kesänä olis mahdollista jo muuttaa pois ja haluisin sinne missä spåra kulkee. Voi olla että tulee häätö äkkiä. Se mikä on taas kivaa on että jokanen saa olla miten haluaa paitsi on meilläkin kyylät jotka tulee avautumaan millon mistäkin.
mä asun pihlajamäen lähiössä kaupungin vuokra asunnossa.en muuta viikkiin koska siellä ei oo keskustaa. en halua maksaa myöskään suurempaa vuokraa viikissa tai muualla ainakaan vain siksi että voin sanoa etten asu lähiössä.pihlajamöen n keskustan on suunnitellu arkkitehti ja se on toimiva. julkiset liikenneyhteydet on hyvät
Mamuja ei tarvitse asuttaa mihinkään.
Heti menolippu sinne mistä tuli.
Ja Suomi säästää.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"]
Mikset tahdo lapsillesi parempaa ja turvallisempaa lapsuutta? T. Huonossa lähiössä lapsuutensa viettänyt
[/quote]
Niin minäkin vietin lapsuuteni ja nuoruuteni lähiössä, jonka maine oli epämiellyttävä. En koskaan, siis koskaan törmännyt mihinkään pelottavaan, ahdistavaan tai uhkaavaan tilanteeseen, edes teininä, vaikka liikuinkin yömyöhällä.
Minun lapsuuteni oli turvallinen, koska kotini oli turvallinen. Samoin kodissani kannustettiin meitä lapsia, joten me kaikki rakensimme itsellemme ns. hyvän elämän.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:12"]Wautsi, mäkin asun idässä ja mikäs täällä ollessa! Lapseton olen tosin, kaipaatko lastenvahtia?
[/quote]Lapsenvahti olisi kyllä syksyllä tarpeen,kun aloitmme miehen kassa työt niin Lapsenvahti on tosiaan hakusessa... Ja up. Aloittaja.
Itähelsinkiläiset sanovat, että itä-Helsinki on ihan ok eikä siellä ole mitään vikaa. Tämä johtuu siitä, etteivät he tiedä paremmasta. Pohjoiskorealaiset ovat sitä mieltä, että Pohjois-Korea on ihan ok ei siellä ole mitään vikaa, koska eivät tiedä millaista elämä oikeasti hyvässä valtiossa on.
Kiitos hallitus. Teidän ansiosta Puhoksen ostarilla on 95% porukasta mamuja.
Mikset tahdo lapsillesi parempaa ja turvallisempaa lapsuutta? T. Huonossa lähiössä lapsuutensa viettänyt
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:09"]
Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?
[/quote]
Kontulan vieressä. Sekin ihan tavallinen mukava lapsiperheen alue? Joo, kokemusta on siellä suunnalla asumisesta ja olen käynyt useasti paikalla. Mellunmäki ei kyllä itselläni ole ihan lapsiperheiden unelma-alue vaikka ei kyllä sieltä pahimmastakaan päästä. Masentava alue lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:39"]
Kiitos hallitus. Teidän ansiosta Puhoksen ostarilla on 95% porukasta mamuja.
[/quote]
Mamut täytyy asuttaa sinne, missä on kaupungin vuokra-asunnot. Eli Puhoksen ostarin vieressä.
Mä asun myös täällä ja rupesin miettii et tiedänköhän aloittajan
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:25"]Itähelsinkiläiset sanovat, että itä-Helsinki on ihan ok eikä siellä ole mitään vikaa. Tämä johtuu siitä, etteivät he tiedä paremmasta. Pohjoiskorealaiset ovat sitä mieltä, että Pohjois-Korea on ihan ok ei siellä ole mitään vikaa, koska eivät tiedä millaista elämä oikeasti hyvässä valtiossa on. [/quote]Jaa että en tiedä paremmasta vai? Usko tai älä, mutta olen asunut Katajanokalla, keskustassa ja siellä oli todella töykeitä ihmisiä joita täällä ei ole. Aloittaja
[/quote]Siellä on myös mamujoukko joka levittänyt kauhua alueella ja jonka rauhoittamiseksi on perustettu erityisryhmä.
Sattumalta Kontulassa myös Suomen ennätysmäärä maksuhäiriöitä. Todella upee kombo
Up