Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun lasten kanssa itä-helsingissä

Vierailija
09.08.2015 |

Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun itä-helsingissä

Vierailija
2/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun, Tammarissa ja tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kysyttävää, koska itse asun myös Itä-Helsingissä. Vanhin lapseni on jo muuttanut pois kotoa ja opiskelee yliopistossa. Kaksi nuorempaa käyvät lähikouluja ja pärjäävät hienosti. Kaveripiiri on monikulttuurista, ja me ollaan siihen ihan kasvettu.

Vierailija
4/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. WAU? Asuin itsekin itä-helsingissä eikä olisi kyllä tullut mieleenikään aloittaa näin noloa ketjua:D:D:DD

Vierailija
5/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]Voi vittu. WAU? Asuin itsekin itä-helsingissä eikä olisi kyllä tullut mieleenikään aloittaa näin noloa ketjua:D:D:DD
[/quote]Ei tämä mielestäni ole nolo, kun olen lukenut täällä niin paljon keskusteluja, missä sanotaan ettei lasten kanssa voi asua itä-helsingissä, joten päätin aloittaa tällaisen keskustelun... Aloittaja

Vierailija
6/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Arhista näkyny? Onko pöhinää?

Vierailija
8/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:30"]Onko Arhista näkyny? Onko pöhinää?
[/quote]Ei ja ei. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsinki on palstalla mollattu moneen otteeseen. Useimmiten pelkkien ennakkoluulojen perusteella, suurin osa mollaajista ei ole todennäköisesti edes koskaan siellä käynyt. Itä-Helsingissä asuvat puolestaan TIETÄVÄT, että ei se oikeasti ole sen kummempi paikka kuin moni muukaan.

Helsingin kaupunki tosin on tehnyt saman virheen kuin melkein kaikki muutkin; mamut on asutettu samalle alueelle, usein samoihin taloihin It'ä-Helsingissä. Tämä ei edistä heidän integroitumistaan suomalaiseen yhteiskuntaan vähääkään, pikemminkin päinvastoin.

Espoossa tähän on jo havahduttu. Espoon keskus oli vielä vähän aikaan sitten slummiutuva alue, jossa oli vahva maahanmuuttajakeskittymä. Pikkuhiljaa heitä on asutettu ympäri Espoota ja näin on saatu Espoon keskuksen tilanne paranemaan.

Minusta Iä-Helsinki on ok paikka. Siellä on väljää, paljon luontoa ja kaunista. Voisin ihan hyvin muuttaa sinne.

Vierailija
10/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-helsinki on mukava paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö otat sitten siitä vastuun kun lapsi alkaa käyttää kovia huumeita ja ajautuu rikollisporukoihin, joissa ryöstää mummoja ja viattomia lapsia? Osaa sulla olla otsaa.

Vierailija
12/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-ate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan tykkäisin siellä asua kanssa!

Vierailija
14/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltais muuttaa? 7vn äiti (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]Sinäkö otat sitten siitä vastuun kun lapsi alkaa käyttää kovia huumeita ja ajautuu rikollisporukoihin, joissa ryöstää mummoja ja viattomia lapsia? Osaa sulla olla otsaa.
[/quote]
Yleensä aikuinen juu ottaa vastuun silloin? Meillä täällä Hämeenlinnassa myös muuten on rikollisia ja nistejä, vaikka tätä kaupunkia usein suositellaan lapsiperheille...

Vierailija
16/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]

Sinäkö otat sitten siitä vastuun kun lapsi alkaa käyttää kovia huumeita ja ajautuu rikollisporukoihin, joissa ryöstää mummoja ja viattomia lapsia? Osaa sulla olla otsaa.

[/quote]

Sulta taas tuntuu puuttuvan älliä....

Vierailija
17/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:09"]

Mellumäessä tarkemmin. Ei olla maahanmuuttajia tai vammaisia. Ihan normaali lapsiperheiden itä-helsingistä. Lapset 8v ja 5v eivät pelkää, kun juoppo, narkki tai muu sellainen ihminen tulee vastaan, heille se on jokapäiväistä elämää. Esikoisen luokka on aika villi, varmaan 60% maahanmuuttajia, mutta tyttö saa hyviä numeroita käy siis Mellunmäen ala-atetta. Haluutteko kysyä jotain lapsiperheen äidiltä, joka elää onnellista elämää perheensä kanssa itä-helsingissä?

[/quote] Miten tää ei olla mamuja tai vammaisia liittyi tähän aloitukseen?

Vierailija
18/58 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]Voi vittu. WAU? Asuin itsekin itä-helsingissä eikä olisi kyllä tullut mieleenikään aloittaa näin noloa ketjua:D:D:DD
[/quote]Ei tämä mielestäni ole nolo, kun olen lukenut täällä niin paljon keskusteluja, missä sanotaan ettei lasten kanssa voi asua itä-helsingissä, joten päätin aloittaa tällaisen keskustelun... Aloittaja
[/quote]

Voi huoh.

Vierailija
19/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:02"]Mitä ap tarkoittaa vammaisilla?

Vielä yhdistettynä: "mamut ja vammaiset"
[/quote]Piti laittaa mamut, vammaiset ja juopot. Aloittaja

Vierailija
20/58 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:02"]Mitä ap tarkoittaa vammaisilla?

Vielä yhdistettynä: "mamut ja vammaiset"
[/quote]Piti laittaa mamut, vammaiset ja juopot. Aloittaja
[/quote]Sitä että joku kuitenkin olisi kysynyt, että olenko joku noista. Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi