Hyviä ja huonoja kokemuksia taksikuskeista !
Tultiin viime yönä miespuolisen kaverini kanssa viihteeltä ( hän tuli minun luokse odottamaan kaveriaan) yhdessä ja istuttiin taksissa ja juteltiin kuskin kanssa niitä näitä. Yhtäkkiä kuski kattoi peiliin ja kysyi että "onko teidän suhteessa käyty aina yhdessä baarikierroksilla" johon vastasin että "me emme kyllä ole pariskunta" kuski tajusi tilanteen ja heitti siihen että " niinhän mä just sanoin " :DD tuli hyvä fiilis keskellä yötä kun kuljettaja heitti vitsiä :)
Kommentit (3)
Muutaman kivan taksikuskin olen elämän aikana tavannut, mutta suurin osa on mulkkuja. Ei kulloisellekin asiakkaalleen mulkkuja, vaan yleisesti liikenteessä, ajotapa, pysäköinti, paikka jossa odottavat. Tästä syystä en enää käytä taksipalveluita ollenkaan.
Taksikuskit luulevat omistavansa koko liikenteen, se ärsyttää.. vaikka ovatkin ammattikuskeja, pitäisi heidän kunnioittaa enemmän kanssakulkijoita!!
Olin kerran tummaihoisen kuskin kyydissä joka ajoi ihan s..tanan huonosti, eikä edes tiennyt missä sijaitsee antamani osoite. Koko matkan annoin ohjeita että päästiin nopeasti perille. Paska maku jäi siitä kyydistä