muita naisia jotka eivät halua suuseksiä?
Tuntuu, että aina toitotaan suuseksin tärkeyttä. Itselle se on vain tylsää. Olen yhdyntäkeskeinen ja esileikin jälkeen on ihana siirtyä pitkään yhdyntään.
Toivon asiallista keskustelua. Jos joku pitää suuseksistä, älä ota tästä aloituksesta nokkiisi, me kaikki ollaan erilaisia :)
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]
Teitä ei, vaan ole kukaan koskaa oikealla otteella imutellut, sormee vielä samalla molempiin reikiin, ja vapaa käsi nänneihin kiinni, niin johan on stimulaatiota. Suuseksi ei ole pelkkää nuolemista.
[/quote]
Koita nyt vaan sinäkin uskoa, että vaikka olet opetellut tuollaisen hauskan tempun, niin kaikille naisille ei toimi samat jutut. Sä meet tuossa ihan vitikkoon jos ajattelet että selviät jollain tietyllä temppukaaviolla joka naisen kanssa. Tärkeintä seksissä on oppia huomaamaan mistä toinen tykkää ja tuolla "kyllä minä tiedän" asenteella se ei oikein onnistu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:57"]
Olette hyviä vaimoehdokkaita. En pidä kalasta ja tunnen pimpin nuolemisen nöyryytäväksi.
[/quote]
sellainen naisen alapää jonka bakteerifloora on normaali EI KOSKAAN haise kalalta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:02"]
Olette hyviä vaimoehdokkaita. En pidä kalasta ja tunnen pimpin nuolemisen nöyryytäväksi.
[/quote]
En ottaisi noin ajattelevaa miestä siltikään vaikken tarvitse suuseksiä.
[/quote]
Mä ottaisin, oon itsekin estoinen.
[/quote]
No sehän on sitten hyvä teille. Mä tykkään ottaa suihin mieheltä ja ajatus, että hänestä mun alapää ois ällöttävä ja sen nuoleminen alentavaa ei houkuttele, aika arvoton olo tulisi itselle.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"]
Itse tykkäisin helvetin paljon nuolla pimppiä. Se kiihottaa minua todella. Vaimo ei tykkää. Suihinkaan hän ei ota ilman kortsua. Ja pillun päälle pitäisi kuulemma laittaa tuorekelmua jos haluaa nuolla.
[/quote]
Sääli. Mä kyllä annan nuolla, mutten tarvitse sitä ja tykkään ottaa suihin.
Jotenkin tylsäähän se on, vaikka "monelta" mieheltä olen suuseksiä saanut. Ei vaan sytytä vaikka kiihottaakin. Yhdyntä enemmän mieleen
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sehän on sitten hyvä teille. Mä tykkään ottaa suihin mieheltä ja ajatus, että hänestä mun alapää ois ällöttävä ja sen nuoleminen alentavaa ei houkuttele, aika arvoton olo tulisi itselle.
[/quote]
Nii-in, mun mielestä miehen alapää on ällöttävä enkä ikinä panis sitä suuhuni.
En välitä kauheasti minäkään. Osana esileikkiä parin minuutin ajan se voi olla kiihottavaakin, mutta minun on tosi vaikea saada orgasmia suuseksissä, vaikka yhdynnässä laukean helposti. Joskus joku mies selvästi yrittää "hoidella" minut ennen yhdynnän aloittamista, ja näissä tilanteissa saa todella asetella sanansa tarkkaan, ettei kuulostaisi siltä, ettei mies vain osaa hommaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nii-in, mun mielestä miehen alapää on ällöttävä enkä ikinä panis sitä suuhuni.
[/quote]
Nii-in, jos molemmat ajattelee toisistaan noin niin mikäs siinä sitten, mukava tasapaino.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]
Teitä ei, vaan ole kukaan koskaa oikealla otteella imutellut, sormee vielä samalla molempiin reikiin, ja vapaa käsi nänneihin kiinni, niin johan on stimulaatiota. Suuseksi ei ole pelkkää nuolemista.
[/quote]
Mikä siinä on niin vaikea uskoa ettei kaikki tykkää suuseksistä vaikka se olisi annettu kuinka hyvin tahansa?
En saa mitään nautinnollista nuolemisesta, vaan tarvitsen yhdyntää. Kuten joku kirjoitti aiemmin, tulee tyydytys sisältä, ei klitoriksesta. Tunnen oloni liian avoimeksi ja kiusalliseksi ja pahinta on se, kun mies olettaa minun nauttivan. Vähitellen on ymmärtänyt, että nuoleminen ei ole mun juttu. Miehelle päin annan kyllä ja hän siitä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:42"]
Mäkään en pidä siitä. Jotenkin tylsää ja liian intiimiä. Yhdynnästä tykkään paljon.
[/quote]
Voisiko tuota mieltä oleva kertoa tarkemmin miten seksi voi olla liian intiimiä? Senhän nimenomaan on tarkoitus olla hyvin intiimiä, jos siis on tunteita sitä seksikumppaniaan kohtaan. Onko teillä tarve pitää seksikumppaninne jotenkin etäällä?
m45+
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:42"]
Mäkään en pidä siitä. Jotenkin tylsää ja liian intiimiä. Yhdynnästä tykkään paljon.
[/quote]
Voisiko tuota mieltä oleva kertoa tarkemmin miten seksi voi olla liian intiimiä? Senhän nimenomaan on tarkoitus olla hyvin intiimiä, jos siis on tunteita sitä seksikumppaniaan kohtaan. Onko teillä tarve pitää seksikumppaninne jotenkin etäällä?
m45+
[/quote]
Uskoisin että ne naiset jotka ovat antaneet nuolla eikä pidä siitä, oliskohan syynä se että toiset miehet eivät osaa, tai ovat kovakouraisia. Ymmärrän kyllä heitä ketkä naisista ei kertakaikkiaan voi sitä sietää. Me olemme yksilöllisiäM50+.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:42"]
[/quote]
m45+
[/quote]
Mulle seksi on parasta silloin, kun mies on sisälläni. Se on jaettua nautintoa. Voisin ajatella, että liika intiimiys on sitä, kun paikat on levällään ja nähtävillä. En tiedä, mitä muuta tuolla voisi tarkoittaa. Itse en saa orgasmia silloin, kun mies nuolee. Pitää olla sormi tai dildo sisällä ja sittenhän se orgasmi tulee sieltä sisältä, eikä kielen tuottamana. Mun kohdalla siis nuoleminen on turhaa. Ensimmäinen suhde kesti 10v ja siinä ei ollut nuolemista. Nykyinen haluaa kyllä nuolla, mutten tiedä, miten siitä voisi tykätä.
Aina kun sinne joku menee niin ei tunnu miltään. Sanon kaikille miehille että ei tarvii kun en tykkää. Sitten tuli nykynen joka sano että anna kun mä muutan sun mielipiteen, ja niin teki. Olen tullut siis siihen tulokseen, että vika on miehissä, enkä sano tätä aloittaakseni riitaa, vaan omana mielipiteenä! Eikä siitä tarvitse tykätä naiset! On oikeus sanoa mitä tahtoo!
Tavallaan samaistun näihin viesteihin. Suuseksistä kyllä pidän yli kaiken, mutta mies ei siitä niin välitä ja antaa sen valitetavasti näkyä vaikka suostuukin siihen mielellään, joten en enää itsekään niin välitä siitä kuten ennen, vaikka suurin nautinto siitä tuleekin. Miehelle annan sitä kyllä paljon ja se on hänelle äärimmäisen tärkeä ja ihana asia. Mutta suutelu on sellainen asia, mistä en pidä sitten yhtään, se on jotenkin ihan hirveän intiimiä, sillai huonolla tavalla intiimiä, niin kuin toinen katselisi kakalla käyntiä tai tampoonin vaihtoa- tavalla, häiritsevää ja on suoranaisesti ällöttävää ja kiusallista, sylki on karmeaa. Eli juuri sitä miten jotkut kokevat suuseksin saamisen taasen. Minä en ole ikinä pitänyt siitä ja mieheni taas haluaisi sitä yli kaiken. Että sen puoleen menee kai vähän tasan nämä meidän ongelmat, vaikka minä kyllä suostunkin suutelemaan paljon, vaikka se ihan hillitön turn off onkin ja mielestäni pilaa hyvän seksin. Onko sitä ihan oikeasti pakko tehdä? En tajua.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:50"]
Antaa ensin naiselle viimisen päälle oraalia niin tulee halu näyttää että osaa myös. Toimii..
[/quote]
Tässäkö se totuus on eli miehen pitää kyetä testaamaan nainen ja näyttämään taitonsa?. Nyt kiinnostaa vielä vähemmän. En halua olla mikään kojelauta.
Ei se suuseksi ole niin tärkeä asia kaikille. Kukin tavallaan. Paljon on hyviä seksisuhteita, joissa molemmat ovat hyvin tyytyväisiä, vaikka suuseksiä ei harrastetakkaan. Suuseksi on nautinnon väline, ei mikään itsetarkoitus. Jätetään pois, jos toiselle ei passaa, ei siihen mitään perusteluja tarvita, musta tuntuu riittää.
Toisaalta kyllä suuseksin anto naiselle on taitolaji, minäkin sitä aikanaan opettelin. Sitten keksin ettei se nuoleminen ole se juttu, vaan paineen vaihtelut pimpissä. Ne tuntuvat vaikuttavan oikein kunnolla ja sellainenkin nainen, joka ei oikein ole asiasta innostunut alkaa kiemurrella.
M65
Itse tykkäisin helvetin paljon nuolla pimppiä. Se kiihottaa minua todella. Vaimo ei tykkää. Suihinkaan hän ei ota ilman kortsua. Ja pillun päälle pitäisi kuulemma laittaa tuorekelmua jos haluaa nuolla.