Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita naisia jotka eivät halua suuseksiä?

Vierailija
09.08.2015 |

Tuntuu, että aina toitotaan suuseksin tärkeyttä. Itselle se on vain tylsää. Olen yhdyntäkeskeinen ja esileikin jälkeen on ihana siirtyä pitkään yhdyntään.

Toivon asiallista keskustelua. Jos joku pitää suuseksistä, älä ota tästä aloituksesta nokkiisi, me kaikki ollaan erilaisia :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nauttisin enemmän yhdynnästä, mutta mies ei ole kovin kestävää sorttia. :/

Vierailija
2/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en pidä siitä. Jotenkin tylsää ja liian intiimiä. Yhdynnästä tykkään paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka ei tykkää yhtään oman pillunsa nuolemisesta mutta ottaa itse taivaallisen hyvin suihin ja tykkää siitä. :)

Vierailija
4/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ensin naiselle viimisen päälle oraalia niin tulee halu näyttää että osaa myös. Toimii..

Vierailija
5/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, en saa siitä mitään irti ja alkaa pidemmän päälle tuntua vain vastenmieliseltä ja kiusalliselta. Annan kyllä itse ihan mielelläni, ei sillä.

Vierailija
6/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin häiritsee, että pidetään automaattisesti estoisena, jos ei suuseksiä erityisesti halua. En minä mitenkään häpeile alapäätäni, en panikoi sen hajun ja maun suhteen, mutta en vain saa juuri mitään fyysistä nautintoa siitä, että sitä nuollaan. On ihan kiihottavaa, jos mies haluaa katsella sitä ja vaikka vähän suukottaa, mutta ei tarvitse nuolemaan jäädä. Johtuu pitkälti siitä, etten ylipäätään nauti klitoriksen ulkoisen osan stimuloinnista, minun nautintonappulani on jossain muualla.

Vierailija
7/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä saada suuseksiä. Se vaan ei tunnu miltään. Olen hyvin peniskeskeinen - tykkään ottaa suihin ja saada penistä sisääni. Muusta en välitä.

Vierailija
8/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, ketkä mainitsitte, että se tuntuu kiusalliselta tai liian intiimiltä, voitteko vähän selittää mitä tarkoitatte? Ja te samat naiset, annatteko sitten miehellenne suuseksiä? 

Vierailija
9/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:03"]

Sekin häiritsee, että pidetään automaattisesti estoisena, jos ei suuseksiä erityisesti halua. En minä mitenkään häpeile alapäätäni, en panikoi sen hajun ja maun suhteen, mutta en vain saa juuri mitään fyysistä nautintoa siitä, että sitä nuollaan. On ihan kiihottavaa, jos mies haluaa katsella sitä ja vaikka vähän suukottaa, mutta ei tarvitse nuolemaan jäädä. Johtuu pitkälti siitä, etten ylipäätään nauti klitoriksen ulkoisen osan stimuloinnista, minun nautintonappulani on jossain muualla.

[/quote]

Joo, mulla ihan sama! En nauti suuseksistä koska se eivain fyysisesti tunnu hyvältä. Ja mullakin on toi, että ei se klitoriksen ulkoinen osa ole se nautinnonlähde vaan sitä pitää hieroa emättimen kautta yhdynnässä niin saa sen parhaan nautinnon. Klitorishan jatkuu siinä emättimen vieressä.

Itsekin olen törmännyt tuohon estoiseksi haukkumiseen. Estoinen en kuitenkaan ole, vaan ottaisin kyllä suuseksiä vastaan jos siitä nauttisin. Mutta kun yhdyntä tuntuu miljoona kertaa paremmalta niin tottakai sitä mieluumin.

Vierailija
10/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on noloa. Piste.

Vierailija
12/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmeemmin. Kamalinta on jos mies yrittää suudella sen jälkeen.

Vierailija
13/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko nuolla peppureikää edes, jos ette pillua?

Vierailija
14/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hyviä vaimoehdokkaita. En pidä kalasta ja tunnen pimpin nuolemisen nöyryytäväksi.

Vierailija
15/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:50"]

Tunnen naisen joka ei tykkää yhtään oman pillunsa nuolemisesta mutta ottaa itse taivaallisen hyvin suihin ja tykkää siitä. :)

[/quote]

Olen tällainen. En saa irti paljon mitään ottavana osapuolena, mutta antavana kyllä. Tai sitten tarvitsen osaavan miehen.

Vierailija
16/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ei, vaan ole kukaan koskaa oikealla otteella imutellut, sormee vielä samalla molempiin reikiin, ja vapaa käsi nänneihin kiinni, niin johan on stimulaatiota. Suuseksi ei ole pelkkää nuolemista.

Vierailija
17/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää myöskään, mulle se on epäluonnollista. En ole koskaan antanut suihinkaan, en ole tavannut miestä, jonka kanssa ylittäisin kynnyksen siihen ja aikoinaan en olisi halunnutkaan, oli mikä tahansa. Yhdyntä tuntuu parhaalta ehdottomasti, vaikka en ikävä kyllä orkkua saakaan. En tiedä sitten, kun en kerran anna suuseksiä, että oonko sitten sama kuin runkkais yksin, mutta käsittääkseni en voi olla, koska  mua ei tarvitse jälki-tai etukäteen koittaa saada tulemaan. 

Vierailija
18/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:57"]

Olette hyviä vaimoehdokkaita. En pidä kalasta ja tunnen pimpin nuolemisen nöyryytäväksi.

[/quote]

En ottaisi noin ajattelevaa miestä siltikään vaikken tarvitse suuseksiä.

Vierailija
19/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]

Teitä ei, vaan ole kukaan koskaa oikealla otteella imutellut, sormee vielä samalla molempiin reikiin, ja vapaa käsi nänneihin kiinni, niin johan on stimulaatiota. Suuseksi ei ole pelkkää nuolemista.

[/quote]

Kuulosta kamalalta. Yks sormi hinkuttamassa ei tunnu kuin ikävältä ja peppuun en halua mitään.

Vierailija
20/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:57"]

[/quote]

En ottaisi noin ajattelevaa miestä siltikään vaikken tarvitse suuseksiä.

[/quote]

Mä ottaisin, oon itsekin estoinen.