Ystävät eivät tule käymään, koska bensa on kallista - muilla sama tilanne?
Asumme alueella, jossa julkiset kulkuneuvot eivät kulje. Matka ystävien luo on niin pitkä (kymmeniä kilometrejä), että matka on kuljettava autolla. Kun olen ehdottanut näkemistä, niin kaikki ystävät ovat sanoneet, että nähdään toki, kunhan minä olen se, joka matkustaa heidän luokseen. Bensa on kuulemma niin kallista, että eivät halua ajaa nyt enempää kuin töiden takia on pakko. Kotona vauvaa hoitovapaalla n. 300 e/kk tuloilla mietin, että ilmeisesti mulla sitä rahaa autoiluun muiden mielestä riittää...Sitäkin olen yrittänyt, että sopisin kaikki menot samalle päivälle (ystävät asuvat samalla suunnalla), mutta sama päivä ei käy kaikille eli pitäisi tehdä suunnilleen sama matka useampana päivänä.
Onko muilla tällaista nyt?
Kommentit (26)
Eikös tämä aika opeta meitä vähään tyytymään ja vähästäkin kiittämään.
Tässä taas kysymys: Miksi muutit korpeen? Eikö tullut mieleen miten kiva olisi olla muiden lähellä? Oma syy, tyhmä!
Minä olen onnellinen etten asu isossa kaupungissa, Helsinki tietysti kaikista pahin. Sotatoimet kun alkaa nin Helsinkiinkin se iivana tulee, eikö se muualle tulekaan. Hesassa kuolee sakkia (hyvä tietysti, että hölmöistä aloitetaan) ja rakennukset tuhoutuu, se on niin pieni kylä, että iivana syö sen päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen etten asu isossa kaupungissa, Helsinki tietysti kaikista pahin. Sotatoimet kun alkaa nin Helsinkiinkin se iivana tulee, eikö se muualle tulekaan. Hesassa kuolee sakkia (hyvä tietysti, että hölmöistä aloitetaan) ja rakennukset tuhoutuu, se on niin pieni kylä, että iivana syö sen päivässä.
Juu siellä hesalaiset kuolee kasaa, mutta nehän onkin niin sosiaalisia ettei se ketään haittaa. Nehän kuuntelee kerrostaloläävissään toistensa kusemiset ja paskantamiset, tutun kanssa on turvallista kuolla.
Ei ole sama tilanne. Ystävät tietävät, etten yritä myydä heille bensaa.