Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna Partanen tekee uuden ravitsemus kirjan

Vierailija
09.08.2015 |

Sanoi että järki kadonnut syömisistä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:23"]

Tulee mieleen se kerta, kun Hanna Partanen oli Neljän tähden illallisessa eikä osannut yhtään kokata. No ehkä ravitsemusterapeutin ei tarvitse.

[/quote]

Osasihan se omasta mielestään. Kaikista paketeista plärättiin suolapitoisuus ja tärkeintä oli, et paketin päällä luki taikasana "kevyt".

Vierailija
2/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:50"]

Sanoi että järki kadonnut syömisistä

[/quote]

Niin on, itsellään herkkujen syömisen suhteen: http://hannanherkutonvuosi.blogspot.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän hänellä on.

Vierailija
4/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se kerta, kun Hanna Partanen oli Neljän tähden illallisessa eikä osannut yhtään kokata. No ehkä ravitsemusterapeutin ei tarvitse.

Vierailija
5/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt, miten se paasaa muiden syömisistä kun itse vähän tai vähän enemmän muodokas kuitenkin :D

Ei silti, silloin nuorempana kun oli ekaa kertaa tv:ssä niin olihan se hot!! Tykkäsin jo poikasena pehmeistä naisista haha.  

Vierailija
6/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:27"]

Mä oon aina ihmetellyt, miten se paasaa muiden syömisistä kun itse vähän tai vähän enemmän muodokas kuitenkin :D

Ei silti, silloin nuorempana kun oli ekaa kertaa tv:ssä niin olihan se hot!! Tykkäsin jo poikasena pehmeistä naisista haha.  

[/quote]

Jep, Hanna on niitä naisia, joiden painopiste on matalalla. Hyvin muodostuneella naisella ei pari kiloa ylimääräistä ole kuin eduksi

http://static.iltalehti.fi/laihdutus/sairasta1203SLjuttu2_lh.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme