Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää miehiltä?

Vierailija
09.08.2015 |

Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.

Kommentit (454)

Vierailija
61/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut ristiriitainen vaikka nainen olenkin, anatomisesti ja muutoinkin. Mutta kuulemma kasvot näyttää miehekkäiltä ja pukeudun miellelläni esim kauluspaitoihin. Sitten toisaalta mulla on tosi hyvä pylly, ja seksikäs vatsa. Kehoni on todella hoikka, mutta silti multa usein kysellään ; "saako munaa?" :D minua lähinnä naurattaa... Kun avaan suuni, puheeni on tonttumaisen naisellinen. Mutta mitä se sisältää on usein voimasanoja, vastauksena noihin kommentteihin. En ymmärrä näitä olet mies kommentteja, koska olisin todellakin aivan liina kukkakeppi ollakseni miesmäinen. No, tosin jos nykymiehiä, siis nuoria katsoo niin ehkä joo kukkakeppiys vallitsee. Ehkä olen vähän poikamainen sitten. Mutta kommentit kyllä tulee ihan siitä koska haluatte minun kroppaani (persettäni)...Ja sitten järkytytte kun en kasvoista näytäkkään enkelimäiseltä vaan kovalta bitchiltä. Ja mullehan uskaltaa sanoa ilkeästi koska en voi fysiikan puolestani olla pelottava. Sanansäilää joutuu heilutttamaan, tosin en ole sanavalmis. No tulipas tekstiä. 

Vierailija
62/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:18"]

Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.

[/quote]

Olen naisellinen käytökseltäni. En käytä capreja, sportsandaaleja ja laatikkomaisia t-paitoja. Käytän koruja, mulla on pitkä tumma tukka ja nätit silmälasit. Olen tarkka pukeutumisen yms. suhteen. Kasvoista olen kaunis ja nuoremman näköinen.

T. 45v. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"]

Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi.  

[/quote]

On sen verran isot tissit että en voi olla ilman rintsikoita.

Vierailija
64/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:05"]

Kaksi päivää sitten paistoin kananrintoja uunissa ja söin kastikkeineen feta salaatin kera. Uuniastia tosin seisoo vieläkin uunissa, mutta jos naiset olisivat hössöttämässä niin hirveä hätähän sen kanssa olisi tunkea tiskialtaaseen saippuoitumaan. Vaan enpä taida laittaa vielä tänäänkään, koska mitään kiirettä ei ole, niin antaa se seisoskella sielä uunissa. Sitten kun päätän tiskata sen, niin otetaan se sitten uunista pois. 

Naisten hössötys ei tässäkään asiassa tuottaisi minkäänlaista lisäarvoa. Tiskataanko se tänään, vaiko huomenna on aivan yksi lysti.

[/quote]

Viisasta puhetta. Sinuna ottaisin kuitenkin sen likaisen astian sieltä uunista ja laittaisin likoon. 

Vierailija
65/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"]

Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi.  

[/quote]

On sen verran isot tissit että en voi olla ilman rintsikoita.

[/quote]

Minulla ne nännit on melkein navan korkeudella, joten kaikkien kannalta on parasta, että käytän liivejä. Tosin tämän palstan miesten mukaan nainen on nainen vain olleessaan nuori, nätti ja timmi, yli 30-vuotiaat ei ole naisia ollenkaan.

Vierailija
66/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:47"]

Suomalaiseen kulttuuriin ei vanhastaan ole kuulunut koreilu. Tämä koskee yhtä lailla miehiä ja naisia. Aina ihaillaan esimerkiksi eteläeurooppalaisten naisten tyylikkyyttä, mutta näissä kulttuureissa miehet kyllä panostavat ulkonäköön yhtä lailla. Jossain Italiassa kun kulkee kadulla, näkee, kuinka keski-ikäisilläkin miehillä on trendikkäät silmälasit, hattua, huivia ja korua. Nenä- ja korvakarvat ajellaan ja hiukset pidetään siisteinä. Minusta asenneilmapiiri omasta ulkomuodosta huolehtimisen suhteen on Suomessakin muuttumassa. Sellaisia haisevia lökäpöksyisiä isäntiä tai ap:n kuvaamia miesmäisiä naisia näkee nuoremmissa sukupolvissa yhä vähemmän.

[/quote]

Vai ihailet sinä niitä etelän maiden komeita miehiä. Minäpä kerron niistä miehistä erään salaisuuden. Ne asuvat monet kotonaan vanhempiensa nurkissa vielä 30-40-vuotiainakin, eivätkä osaa tehdä kunnolla mitään käytännön hommia

Me suomalaiset miehet olemme sentään itsenäisiä ja ahkeria tekemään erilaisia töitä ja hommia ja kaikki käytännöt hommat onnistuvat meiltä käden käänteessä.
[/quote]

Missä kohtaa luki, että ihailen "etelän miehiä"? En todellakaan halua vaivoikseni italialaista mamman lellimää peräkammarinpoikaa. Tässä ketjussa puhuttiin ulkonäöstä ja siitä huolehtimisesta.

Vierailija
67/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ruma käsitys miehistä.Tuo,miten aloittaja kuvaili miesten ulkonäköä ei kyllä sovi useimpiin tuntemiini miehiin.En toki tajua,miksi naiset tahtoisivat näyttää miehiltä,mutta jos mies on mielestäsi sen näköinen kun kuvasit,se on tosi loukkaus miehiä kohtaan.Ei kaikilla miehillä ole kynityt hiukset ja kolhot kasvot ja laatikkomaiset vaatteet.Minä tunnen kauniita komeita ja huoliteltuja persoonallisia miehiä kaikissa ikäluokissa 15-vuotiaasta sataan vuoteen.Näin on.

Vierailija
68/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Heh, nämä sporttisandaalit tosiaan on epänaisellisuuden huipentuma. Henk. koht. inhokkini.

[/quote]

Onko joku miesten etuoikeus saada käyttää urheilukenkiä? Pitääkö naisen ulkoiluttaa koira korkkareissa ja juosta lenkit ballerinoissa? Miksi Merrel ja Ecco ja muut merkit tekee naisille sporttisandaaleita kun se on ehdoton nou-nou?

Sen verran voisi kyllä jokaisella olla tyyli- ja tilannetajua ja suurimmalla osalla onkin, ettei lähde Hgin keskustaan tai kesäjuhliin niissä. Sen sijaan jonnekin Someron kesätorille on ihan se ja sama, vaikka sinne menisi jossain vähän mukavammissa jalkineissa. 

[/quote]

Sanopa muuta, en käsitä miksi niitä valmistetaan. Pitäisi olla kiellettyä:) Koskee myös miesten malleja.

Vierailija
69/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut onnaiseksi aina arvattu, on sitten ollut pilkkihaalari päällä tai verkkarit, tuulitakki ja sääskilakki. Kertaakaan ei ole erehdytty sukupuolesta

Vierailija
70/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:30"]Koska en ole vielä keksinyt syytä, miksi minun pitäisi kuormittaa kroppaani kaikenlaisilla kemikaaleilla tai pukeutua minun mielestäni epämukaviin vaatteisiin. [/quote] Selitylsen maku... Luonnonkosmetiikkakin on keksitty! Kauniit vaatteet eivät tarkoita automaattisesti epämukavuutta!

[/quote]

Pitääks sua potkasta päähän???
[/quote]

Hyi, wt-nainen huutelee alaluokkaisia sieltä ihrakasojensa keskeltä. HYI

Vierailija
71/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pieni ja siro, meikkaan, käytän nättejä, naisellisia vaatteita. Mutta mulla on lyhyet hiukset. Olenko siis mies?

Vierailija
72/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:32"]Olen aika pieni ja siro, meikkaan, käytän nättejä, naisellisia vaatteita. Mutta mulla on lyhyet hiukset. Olenko siis mies?
[/quote]

Kokonaisuus ratkaisee! ;)

Vierailija
73/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:32"]Olen aika pieni ja siro, meikkaan, käytän nättejä, naisellisia vaatteita. Mutta mulla on lyhyet hiukset. Olenko siis mies?
[/quote]

Kynitty lyhyt tukka? Yök

Vierailija
74/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tässä on nyt ongelma? Jos joku tykkää esim japanilaisista söpöistä tytöistä niin onko se sitten pois meiltä suomineidoilta? Tykätköön ihan sama kyllä minäkin tykkään söpöistä japseista niistä tytöistä ;) mutta puolisoksi otan mielummin Kolho kasvoisen TAVALLISEN suomi miehen joka tekee töitä käsillään ja haisee illalla hieltä ;) mutta se onkin vain minun mielipide ;) niin ja ainoat "rumat" suominaiset joita olen nähnyt ovat niitä jotka ovat ilkeitä luonteeltaan....mutta Hei tämä on vain minun mielipiteeni ;)

Vierailija
75/454 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se peniskateus. Tämähän on feminatsien luvattu maa.

Vierailija
76/454 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen.Siksi koska naiset tietävät että naismaiset miehet etsivät miesseuraa

Vierailija
77/454 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"]

Kuka sanoo,että suomalaiset naiset haluaa näyttää miehiltä? Jospa ne näyttää vain siltä miksi luoja on ne tarkoittanut. Naisilla yleensä vientiä riittää oli näkö mikä tahansa. Miehillä sensiaan näyttää olevan vaikeuksia saada naista joten miesten kai se pitäisi koristautua.Meillä mies sanoo,että nainen saa miestä vaikka kirkossa.

[/quote]

Tämä on juuri sitä miehekästä käytöstä. Miksi naisen pitää, kun miehen ei pidä yhyy.. haluan letkun jalkojeni väliin.. 

[/quote]Siis kun nainen lapsellisesti matkii miestä, se on miehekästä käytöstä? Taidatpa puhua itsesi pussiin.(vai onko miehekkyys sitä,että vingutaan ja matkitaan toisia?, tarkemmin ajatellen taidat olla oikeassa,sellaisiahan miehet ovat) Ja sanopa missä asiassa naiset matkii miehiä? Siinä lyhyessä tukassa vai? Luuletko,että jos kaikki miehet olisi pitkätukkaisia, naisetkin olisi. Koska kukaan nainen ei olisi tajunnut ,että hiukset voi leikatakin?Luulempa todella,että naiset ei yritäkään matkia miehiä(Miksi yrittäisivät?) vaan se lyhyt tukka on huomattavasti helpompi hoitaa. Ja mitä tulee kasvojen malliin, niitä ei voi valita. Jos olet syntynyt miehen mäköisenä,et sille mitään voi.

Vierailija
78/454 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:22"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"] Miesmäiset vaatteet ovat mukavia ja käytännöllisiä. Suomessa on tasa-arvo, eikä naisilla ole paineita miellyttää sen enempää kuin miehilläkään. Herra on hyvä ja pukeutuu päiväksi muotoilevaan alusasuun, mekkoon ja korkokenkiin ja sitten kun se epämukavuuden määrä on tiedossa, miettii olisiko valmis samaan joka päivä. [/quote] Itse valitsen naisellisia ja pieniä söpöjä naisia. Mieleenkään ei tulisi ottaa naista joka haluaa muistuttaa miestä. T: Mies   [/quote] Minäkin otan vain miehen, jolla on istuva kokopuku, puhdas paita ja tyylikäs kravatti, vyö ja kengät. Hiukset parturoitu max 4 vko syklillä. T. Nainen [/quote] Kaikki muu onnistuu, mutta kravattia en pidä, vaikka hirteen menisin. T: Mies   [/quote] Niin. Eli eiköhän sovita reilusti, että mukavuudenhalu vaivaa molempia sukupuolia. On kiva olla käytännöllinen ja rento. Onneksi edes juhliin vielä jaksetaan vaivautua. T. Nainen

[/quote]

Ei sovita mitään roskaa mikä ei ole totta. Esim. en vaadi naistani käyttämään korsettia.

[/quote]Eiköhän asia nyt ole niin,että sinä saat vaatia naiseltasi mitä haluat, mutta sinun ei kannata vaatia kaikkia suomen naisia täyttämään kriteereitäsi.En minäkään vaadi,että kaikkien suomen miesten on täytettävä minun vaatimukset. Riittää,että yksi. Sinäkään et tarvitse kuin yhden vaimon. Senkin ajan minkä haaskaat täällä palstalla voisit etsiä sitä täydellistä naista. Turha meidän on vaatia kaikkia suomen miehiä ja naisia muuttumaan meidän makutottumusten mukaan. Varsinkin kun suurimmalla osalla sekä miehistä ja naisista on muutakin tekemistä kuin miettiä ulkonäköään. Niillä nääs on ELÄMÄ.  

Vierailija
79/454 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:13"] Omistan lyhyet, siistit, huolitellut hiukset joita joutuu mallin vuoksi "laittamaan". Käytän meikkiä, pidän itsestäni huolta ja tykkään laittautua kun sellainen tilanne tulee. Töiden vuoksi ei viitsi päivittäin mitään bilemeikkiä lärviin vetää. En tietääkseni ole mies, ainakaan viimeeksi kun tarkistin. Joku pikku pili, sukkaan runkkaaja on keksinyt nyt omiaan :-)! [/quote]Tuo viimeinen lauseesi on jotain sellaista, mitä naiset eivät olisi 1960-luvulla kirjoittaneet. Naisen käytös ja miehen käytös pitäisi pitää erillään. [/quote] Sinun on aika tulla tälle vuosituhannelle höpsö :') T. Se törkeä miehekäs nainen, joka tuon törkeyden kirjoitti.

[/quote]"Tälle vuosituhannelle" = naisten äijäkäytös pakko hyväksyä?

[/quote]

Jos itse lauot törkeitä junttikommentteja, voit odottaa niitä takaisinpäinkin.

[/quote]

Ei sinun tarvitse käyttäytyä kuin mies .. olethan kuitenkin vain pillu.

[/quote]Juuri TÄMÄN takia suomalainen nainen ei voi olla kuin nainen , koska miehet on juntteja. Naisellinen nainen on miehelle kuitenkin vain pillu. Haluaisitko itse olla vain pillu? No et .Sen takia käyttäydyt kuin "mies" koska suonessa et voi olla nainen  kun miehet on urpoja. Muualla miehet arvostaa niitä naisellisia naisia, mutta suomessa miehet ei niitä arvosta vaan haukutaan pilluksi. Missään muualla maailmassa ei mies tulisi haukkumaan naisia pilluksi vauvapalstalla. Ei ihme että opitaan rumaa kieltä ja käyttäydytään kuin miehet kun miehet sitä meille opettaa. Suomessa ei naiseutta arvosteta. Kaikki naisellisuuteen liittyvä on kielteistä. Nainen on se "heikompi" astia(?), Naisellinen nainen on kanamainen, nainen on ryhmä ja heikko. Suomalainen mies on tehnyt naiseudesta kirosanan, kuka siis haluaisi olla naisellinen, kun siihen liittyy pelkkää kielteisyyttä.

[/quote]

Ei vaan jaksanut lukea.. tyhjää hapatusta.

[/quote]Voi luoja,et taida olla lukumiehiä kun ei tuota jaksanut lukea. Vai oliko aihe liian vaikea? Tai osuiko liian lähelle?Taidat itse olla niitä miehiä jotka naisia noin haukkuvat? Jaksoitko lukea?

Vierailija
80/454 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ku nää tyypit näyttää tismalleen samalta kun oma miehensä. Kulkee samanlaisissa vaatteissa ja sama hiustyyli..