Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää miehiltä?

Vierailija
09.08.2015 |

Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.

Kommentit (454)

Vierailija
341/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:24"]

Ei se musta ole ollenkaan utopiaa. Mua ei kiinnosta muiden sukupuoliroolit, eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee mun roolista.

[/quote]

Näyttää kiinnostavan. Siis valehtelet.

[/quote]

Kuinka niin? Olen vain sanonut, että jokainen saa olla mitä haluaa.

[/quote]

Näyttää kuitenkin kiinnostavan..

[/quote]

Miksi jankkaat etkä edes perustele? En tietääkseni ole puhunut sukupuolirooleista. Miten se liittyy sukupuolirooleihin, että mielestäni ihmisillä on oikeus näyttää siltä kuin haluavat?

[/quote]Uskottelet, että sukupuoliroolit voi aina halutessaan ohittaa jollain mystisellä "oikeudella", vaikka feminiini sukupuolirooli sanelee miesten viehättymisestä. Eli naisen siilitukka ei ole yhtä hyvä viehätysvoiman tae kuin pitkät hiukset, esimerkiksi.

Vierailija
342/454 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo meidän ihana sovinisti-jankaaja löysi taas ketjun jossa jankata. Oot hellyyttävä, pakko joka ilta/yö jankata jossain. Sulla ei taida olla paljon kavereita irl? Huomaa kyllä että olet meille naisille katkera. Nuo sun kommentit ei paljoa loukkaa, säälin sua syvästi. Onneksi meillä täällä suomessa on myös ihania, naisia arvostavia miehiä joista voi (sinua lainatakseni) "valita". Itse rakastun kuitenkin mielummin kuin valitsen. Mutta mitä sinä sellaisesta tietäisit, et suhtaudu naiseen kumppanina vaan käyttöobjektina, jonka tulisi tehdä kaikkensa vain miellyttääkseen sinua. Siksi et rakastavaq kumppaniq tule saqmaqn. Pus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:57"]

Ei se musta ole ollenkaan utopiaa. Mua ei kiinnosta muiden sukupuoliroolit, eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee mun roolista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi jankkaat etkä edes perustele? En tietääkseni ole puhunut sukupuolirooleista. Miten se liittyy sukupuolirooleihin, että mielestäni ihmisillä on oikeus näyttää siltä kuin haluavat?

[/quote]Uskottelet, että sukupuoliroolit voi aina halutessaan ohittaa jollain mystisellä "oikeudella", vaikka feminiini sukupuolirooli sanelee miesten viehättymisestä. Eli naisen siilitukka ei ole yhtä hyvä viehätysvoiman tae kuin pitkät hiukset, esimerkiksi.

[/quote]

Siis mitä? 
Sanoin tuolla aiemmin, ettei minua kiinnosta millaisia muut ovat tai millaisena näkevät minut. Tämä tarkoittaa, ettei minua myöskään haittaa, vaikkei kukaan kiinnostuisi minusta, kunhan itse olen tyytyväinen itseeni. En ole puhunut mitään pariutumisesta tai väittänyt, että miehet tai naiset kiinnostuu tai on kiinnostumatta tietynlaisista ihmisistä. Olen sanonut ainoastaan sen, että ihmisillä on itsensä kanssa parempi olla, jos ovat sellaisia kuin haluavat eivätkä muuta itseään muiden painostuksesta.

Vierailija
344/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"] Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille. [/quote]Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle. [/quote] Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen. 
Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä. [/quote] Mutta aina voit muuttua ..   [/quote] Osaatko lukea? "Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä."
Jos alkaisin esittää jotain hihittelijää, se ei olisi muuttumista vaan näyttelyä. [/quote] Et itse arvosta omaa sukupuoltasi, koska leimaat naiselliset naiset "joiksikin hihittelijöiksi". Tämä onkin suomalaisten naisten suurin ongelma. Me emme arvosta naiseuttamme toisin kuin usiempien muiden kansallisuuksien naiset.

[/quote]

Mä arvostan naiseutta ja sen monimuotoisuutta, mutta tuo henkilö jolle puhuin väittää esimerkiksi, ettei loogisuus ole naisellista, joten oletan hänen pitävän hihittelyä naisellisena.

[/quote]Etkä arvosta.

[/quote]

Viitsisitkö perustella? Ja mieluiten niin, että luet ensin koko jutun.

Mä perustelen miksi arvostan. Keskusteluhan meni näin: "Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille." "Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle." "Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen." 

Piikittelen siis lähinnä ihmisiä, joista naisellisuus on vain hihittelyä ja hiljaa hymyilemistä. Sanon, että on ihan normaalia naiselle olla vaikkapa looginen. Miten en siis arvosta naiseutta?

[/quote]Halveksut naisellisuutta, tai vähintään kyseenalaistat sitä tuossa?

[/quote]

Niin missä? Käytän mallina sovinistien maailmankuvaa, jossa naisen täytyy olla kaunis ja hiljaa ja mies on looginen ja viisas. Nauran sille maailmankuvalle ja totean, että naisellinen voi olla muillakin tavoilla kuin tuossa sovariskenaariossa.

[/quote]Et kuitenkaan tunne sympatiaa naisellisuutta kohtaan. Vaikka olet feministi, käytät väärin käsitettä sovinismi, jos yhdistät sen haluun pitää kiinni sukupuolten eroista mm. ajattelun ja käytöksen alueilla. Eri ominaisuudet ja sukupuolten erot eivät tarkoita sovinismia.

Vierailija
345/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa suomalisista miehistä on ämmiä.

Vierailija
346/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:59"]Ihana tuo meidän ihana sovinisti-jankaaja löysi taas ketjun jossa jankata. Oot hellyyttävä, pakko joka ilta/yö jankata jossain. Sulla ei taida olla paljon kavereita irl? Huomaa kyllä että olet meille naisille katkera. Nuo sun kommentit ei paljoa loukkaa, säälin sua syvästi. Onneksi meillä täällä suomessa on myös ihania, naisia arvostavia miehiä joista voi (sinua lainatakseni) "valita". Itse rakastun kuitenkin mielummin kuin valitsen. Mutta mitä sinä sellaisesta tietäisit, et suhtaudu naiseen kumppanina vaan käyttöobjektina, jonka tulisi tehdä kaikkensa vain miellyttääkseen sinua. Siksi et rakastavaq kumppaniq tule saqmaqn. Pus.
[/quote] *rakastavaa kumppania tule saamaan. Kännykkä kiukuttelee. Olen muuten naisellinen, pehmeä ja treenattu pitkätukkainen nainen. En tosin kaunistaudu sinua varten, kuten ei yksikään järjissään oleva nainen.

Vierailija
347/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juuri sellaisia vaatteita, kuin haluan, mieluiten rentoja. Joskus pukeudun naisellisesti, juuri, kuten minua itseäni sattuu huvittamaan. Ei kuulu kenellekään.

Olen keski-ikäinen nainen. Kun lähden ulos, en edes oleta, että kukaan huomaa minua.

On turvallista tässä hirveässä maassa olla näkymätön. Minua ei vähääkään liikuta, mitä joku ajattelee vaatteistani-mutta olivatpa ne mitkä hyvänsä, tyyli on kohdallaan. Mieluiten tietenkin pukeudun rennosti. En ole lesbo, en ole mies, en pyri olemaan mies. Olen ihminen. Säälittää, jos joku esim. saisi itselleen päänsäryn vaatteistani. Arvostan puhtautta. Sekä sielun että ruumiin. Arvostan sitä, että olen näkymätön. Toivottavasti. Hirveän avioliittoni jälkeen on aivan ihanaa, että on hyvä olla ja kukaan ei kiinnitä minuun mitään huomiota. Nuorena olin kaunis. Ihmiset tuijottivat minua kaikkialla.Nyt on ihanaa olla näkymätön, ainakin oletan olevani. Luettuani tämän viestiketjun aivan hirvittää, millaisia urpja suomalaiset miehet ovat, enkä kyllä teiltä muuta odotakaan. Ihanaa, ettei teidän kanssanne tarvitse enää ikinä olla tekemisissä. Mieheni täyttää psykopaatin kriteerit-ja mikäli ette ole psykopaatteja, niin sivistymättömiä nyt kuitenkin. Tavallisia, sivistytmättömiä suomalaisia miehiä, jotka huvittavaa kyllä, tulevat urpoilemaan Vauva-sivulle-haukkumaan meitä suomalaisia naisia.Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka tulee Vauva-foorumille haukkumaan naisia? Mistä tämä kertoo?

[/quote]

Mielestäni vaikutit erittäin fiksulta ja tasokkaalta naiselta, kunnes taas kerran se WT taso nousi pintaan, sieltä pinnan alta. Toivon kuitenkin hyviä jatkoja ja toivottavasti sinä "kaunis" nainen et vihaisi jatkossa kaikkia miehiä. On meitä ihan mukaviakin ..

Vierailija
348/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:02"]

Käytän juuri sellaisia vaatteita, kuin haluan, mieluiten rentoja. Joskus pukeudun naisellisesti, juuri, kuten minua itseäni sattuu huvittamaan. Ei kuulu kenellekään.

Olen keski-ikäinen nainen. Kun lähden ulos, en edes oleta, että kukaan huomaa minua.

On turvallista tässä hirveässä maassa olla näkymätön. Minua ei vähääkään liikuta, mitä joku ajattelee vaatteistani-mutta olivatpa ne mitkä hyvänsä, tyyli on kohdallaan. Mieluiten tietenkin pukeudun rennosti. En ole lesbo, en ole mies, en pyri olemaan mies. Olen ihminen. Säälittää, jos joku esim. saisi itselleen päänsäryn vaatteistani. Arvostan puhtautta. Sekä sielun että ruumiin. Arvostan sitä, että olen näkymätön. Toivottavasti. Hirveän avioliittoni jälkeen on aivan ihanaa, että on hyvä olla ja kukaan ei kiinnitä minuun mitään huomiota. Nuorena olin kaunis. Ihmiset tuijottivat minua kaikkialla.Nyt on ihanaa olla näkymätön, ainakin oletan olevani. Luettuani tämän viestiketjun aivan hirvittää, millaisia urpja suomalaiset miehet ovat, enkä kyllä teiltä muuta odotakaan. Ihanaa, ettei teidän kanssanne tarvitse enää ikinä olla tekemisissä. Mieheni täyttää psykopaatin kriteerit-ja mikäli ette ole psykopaatteja, niin sivistymättömiä nyt kuitenkin. Tavallisia, sivistytmättömiä suomalaisia miehiä, jotka huvittavaa kyllä, tulevat urpoilemaan Vauva-sivulle-haukkumaan meitä suomalaisia naisia.Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka tulee Vauva-foorumille haukkumaan naisia? Mistä tämä kertoo?

[/quote]

Mielestäni vaikutit erittäin fiksulta ja tasokkaalta naiselta, kunnes taas kerran se WT taso nousi pintaan, sieltä pinnan alta. Toivon kuitenkin hyviä jatkoja ja toivottavasti sinä "kaunis" nainen et vihaisi jatkossa kaikkia miehiä. On meitä ihan mukaviakin ..

[/quote]

Tarkoititko mulkkujakin?

Vierailija
349/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi jankkaat? Onko aihe nyt osunut liian pahasti?

Vierailija
350/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:20"]

Mä en halua miestä, joka pitää musta vain koska näytän tältä ja laittaudun näin. Ulkonäöstä kiinnostuvia ehdokkaita saa enemmän, mutta saako pintaa syvemmälle katsovia laittautumalla jotenkin enemmän? Mä pidän meikkaamisesta ja naisellisesta ulkonäöstäni, mutta se ei ole mussa tärkeintä eikä se seikka, jonka haluan olevan tärkein myöskään jollekin miehelle.

[/quote]

Sitähän sinä et voi päättää mihin mies tykästyy vaikka tekisit mitä. Ainoastaan voit päättää sen, että ohittaa tuollaisen kassialman.

[/quote]

No en niin. Ei musta silti ole kovin hyvä neuvo sanoa, että rupea laittautumaan niin saat miehiä, jos haluaa itselleen pidempaikaisen kumppanin. Ohitan kaikki pinnalliset tapaukset.

[/quote]"Pinnallisuus" on sitä, ettei tykkää kassialmalookista tai rekkalesboista??

[/quote]

Joo, muita vaihtoehtojahan ei tietenkään ole olemassa, eihän.

Skarppaa, kyllä sä parempaan pystyt kun vähän pinnistelet.

[/quote]Kyse taisi olla siitä, että naisellisuuden tahtomisessa ja siitä viehättymisessä ei ole mitään "pinnallista." Sama tietenkin koskee rekkiksistä kiihottumattomuutta: ei tee miehestä pinnallista.

Vierailija
351/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:13"] Omistan lyhyet, siistit, huolitellut hiukset joita joutuu mallin vuoksi "laittamaan". Käytän meikkiä, pidän itsestäni huolta ja tykkään laittautua kun sellainen tilanne tulee. Töiden vuoksi ei viitsi päivittäin mitään bilemeikkiä lärviin vetää. En tietääkseni ole mies, ainakaan viimeeksi kun tarkistin. Joku pikku pili, sukkaan runkkaaja on keksinyt nyt omiaan :-)! [/quote]Tuo viimeinen lauseesi on jotain sellaista, mitä naiset eivät olisi 1960-luvulla kirjoittaneet. Naisen käytös ja miehen käytös pitäisi pitää erillään. [/quote] Sinun on aika tulla tälle vuosituhannelle höpsö :') T. Se törkeä miehekäs nainen, joka tuon törkeyden kirjoitti.

[/quote]"Tälle vuosituhannelle" = naisten äijäkäytös pakko hyväksyä?

[/quote]

Hyväksymättömyys on vaikeaa vain sulle itsellesi. Ei se niitä "äijänaisia" liikuta.

[/quote]Miehet ei halua mitään painikaveria. Naisellinen nainen on, mikä wörkkii.

[/quote]

Ei edelleenkään tunnu olevan mikään ongelma naisille. Se ongelma on kuules nyt ihan vain sulla itselläs, ja sun on varmaan vain opittava elämään sen kanssa.

Aika epätoivoiselta tuntuu ajatus, että yksinäsi muuttaisit koko Suomen Naisväestön käytöksen, ulkonäön ja asenteen mieleiseksiesi. Sinä senkin pikku Don Quijote. ;)

[/quote]Jos nainen ei ole naisellinen, se on miehille ongelma.

[/quote]

Miksi teitä kiinnostaa jokaisen naisen olemus ja käytös? Ei mua ainakaan kiinnosta jos joku mies on naisellinen.

[/quote]Koska emme viehäty naisesta, joka on samanlainen kuin me. Miehet ja naiset on erilaisia.

[/quote]

Osaatko yhtään selittää (edes itsellesi), miksi kaikken suomalaisten naisten pitäisi viehättää juuri sinua?

Jos sinulla on yhtään älyä, olet varmaan huomannut että valtavan monet suomalaiset naiset ovat pariutuneet, useat varmaan ihan onnellisestikin, miesten kanssa. Kaikki miehet eivät siis ilmeisesti ole kanssasi samoilla linjoilla, mutta sinun mielestäsi näidenkin miesten vaimojen pitäisi muuttua, jotta he miellyttäisivät SINUA?

Hei, ihan oikeesti nyt... 

[/quote]Hetkinen nyt. On täyttä faktaa, että mitä miehekkäämpi nainen on, sen vähemmän hän miehiä kiinnostaa. Toisin sanoen, mitä lähempänä nainen on sukupuolirooliaan naisellisena naisena, sen enemmän hän herättää miesten huomion.

Pariutuminen ei ole sama asia kuin viehätysvoima. Vaikka joku nainen löytäisikin vaikka verkkareissa ja siilitukkana kumppanin, se ei tarkoita sitä, että sukupuolirooleilla ei olisi mitään väliä.

[/quote]

Nyt sulje silmäsi ja korvasi jos et kestä äijämäistä kielenkäyttöä, sillä nyt ei enää mitään muuta kommenttia oikein voi heittää, lähes sanattomaksi vetää:

V*TTU MITÄ P*SAKAA.

[/quote]Et siis parempaan pystynyt? Painu sinne hyttiisi rekkalesbo.

[/quote]

Ei tää nyt nii kaksiselta näytä tämä sinunkaan argumentointisi, ja vielä parastasi taidat panna raukka. 

Mitähän tuohon rekkalesboon nyt sitten pitäis heittää jotta olis samaa tasoa? Hmm, hintahtava minimuna, oisko mitään? :)

Vierailija
352/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"] Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille. [/quote]Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle. [/quote] Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen. 
Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä. [/quote] Mutta aina voit muuttua ..   [/quote] Osaatko lukea? "Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä."
Jos alkaisin esittää jotain hihittelijää, se ei olisi muuttumista vaan näyttelyä. [/quote] Et itse arvosta omaa sukupuoltasi, koska leimaat naiselliset naiset "joiksikin hihittelijöiksi". Tämä onkin suomalaisten naisten suurin ongelma. Me emme arvosta naiseuttamme toisin kuin usiempien muiden kansallisuuksien naiset.

[/quote]

Mä arvostan naiseutta ja sen monimuotoisuutta, mutta tuo henkilö jolle puhuin väittää esimerkiksi, ettei loogisuus ole naisellista, joten oletan hänen pitävän hihittelyä naisellisena.

[/quote]Etkä arvosta.

[/quote]

Mä perustelen miksi arvostan. Keskusteluhan meni näin: "Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille." "Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle." "Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen." 

Piikittelen siis lähinnä ihmisiä, joista naisellisuus on vain hihittelyä ja hiljaa hymyilemistä. Sanon, että on ihan normaalia naiselle olla vaikkapa looginen. Miten en siis arvosta naiseutta?

[/quote]

Niin missä? Käytän mallina sovinistien maailmankuvaa, jossa naisen täytyy olla kaunis ja hiljaa ja mies on looginen ja viisas. Nauran sille maailmankuvalle ja totean, että naisellinen voi olla muillakin tavoilla kuin tuossa sovariskenaariossa.

[/quote]Et kuitenkaan tunne sympatiaa naisellisuutta kohtaan. Vaikka olet feministi, käytät väärin käsitettä sovinismi, jos yhdistät sen haluun pitää kiinni sukupuolten eroista mm. ajattelun ja käytöksen alueilla. Eri ominaisuudet ja sukupuolten erot eivät tarkoita sovinismia.

[/quote]

Se nyt kuitenkin on sovinistista, että pitää naisia miestä alempina ja sanoo, että heidän tulee olla hiljaa. On myös aika alentavaa väittää, että loogisuus ei ole naisellista, ihan kuin naiset olisivat jotain epäloogisia kanoja. 
Ei siinäkään ole vikaa, jos joku oikeasti hihittelee paljon, mutta jos koko naiseus jonkun mielestä tiivistyy siihen niin väkisinkin on aika sovinisti. Tietysti joku voisi selittää, mitä tarkoittaa naisellisuudessa jos keskustelutaito tai loogisuus ei siihen heillä mahdu.

Vierailija
353/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:43"]

Mä kyllä näytän naiselta, mutta mulla on paljon ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. En mielestäni käyttäydy kuin äijä vaan ihan loogisesti ja asiallisesti, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka hihittelemättömyys ja asioista keskustelukin on liian äijämäistä näille naisellisuuden peräänkuuluttajille.

[/quote]Loogisuus ja asiapitoisuus ei kuulosta kovin naiselliselle.

[/quote]

Mähän sanoin että mulla on ominaisuuksia, joita pidetään miehisinä. Eivät ne tosin sitä ole, loogisia naisia on paljon ja mä olen myös hyvin huumorintajuinen. 
Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä.

[/quote]

Mutta aina voit muuttua ..

[/quote]

Osaatko lukea? "Tällaiseksi mä synnyin ja kasvoin, miten voi pakottaa itsensä joksikin muuksi, joka olisi tarpeeksi "naisellista"? Ja jos voisikin, en sitä tekisi, nyt on oikein hyvä."
Jos alkaisin esittää jotain hihittelijää, se ei olisi muuttumista vaan näyttelyä.

[/quote]

Mutta voit muuttua oikeasti. Olet kasvanut rooliisi, eikä sinun ole siinä pakko loppuelämääsi viettää, kultapieni.

[/quote]

Miksi muuttuisin, kun olen nainen ja naisellinen omalla tavallani juuri nyt ja lisäksi tyytyväinen? Enkä edes tiedä millaiseksi pitäisi muuttua, että se muka olisi naisellista teidänkin mielestänne.

[/quote]Et voi vain itse päättää, mikä on naisellista.

Vierailija
354/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä? 
Sanoin tuolla aiemmin, ettei minua kiinnosta millaisia muut ovat tai millaisena näkevät minut. Tämä tarkoittaa, ettei minua myöskään haittaa, vaikkei kukaan kiinnostuisi minusta, kunhan itse olen tyytyväinen itseeni. En ole puhunut mitään pariutumisesta tai väittänyt, että miehet tai naiset kiinnostuu tai on kiinnostumatta tietynlaisista ihmisistä. Olen sanonut ainoastaan sen, että ihmisillä on itsensä kanssa parempi olla, jos ovat sellaisia kuin haluavat eivätkä muuta itseään muiden painostuksesta.

[/quote]Sinä saat olla millainen elämäntapaintiaani haluat. Mutta sukupuoliroolit on todellisia ja niillä on merkitystä miesten kiinnostukselle.

Vierailija
355/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:59"]Ihana tuo meidän ihana sovinisti-jankaaja löysi taas ketjun jossa jankata. Oot hellyyttävä, pakko joka ilta/yö jankata jossain. Sulla ei taida olla paljon kavereita irl? Huomaa kyllä että olet meille naisille katkera. Nuo sun kommentit ei paljoa loukkaa, säälin sua syvästi. Onneksi meillä täällä suomessa on myös ihania, naisia arvostavia miehiä joista voi (sinua lainatakseni) "valita". Itse rakastun kuitenkin mielummin kuin valitsen. Mutta mitä sinä sellaisesta tietäisit, et suhtaudu naiseen kumppanina vaan käyttöobjektina, jonka tulisi tehdä kaikkensa vain miellyttääkseen sinua. Siksi et rakastavaq kumppaniq tule saqmaqn. Pus. [/quote] *rakastavaa kumppania tule saamaan. Kännykkä kiukuttelee. Olen muuten naisellinen, pehmeä ja treenattu pitkätukkainen nainen. En tosin kaunistaudu sinua varten, kuten ei yksikään järjissään oleva nainen.

[/quote]:D Huvittavia nää ärripurriviestit.

Vierailija
356/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi jankkaat? Onko aihe nyt osunut liian pahasti?

[/quote]

Miten se voisi osua kun järkeviä perusteluita ei kuulu vieläkään?

Vierailija
357/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa suomalisista miehistä on ämmiä.

[/quote]Miesvihaviesti.

Vierailija
358/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Etkä arvosta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ikävä näkökanta jossa itseään älykkäämpi mies koetaan uhaksi, sekä sovinistiksi. Seuraavaksi tulevat tietenkin ne haukkumasanat. Itse olen suht. älykäs mies, vaikken väitä maailman älykkäin olevani ja rakastan naisia. 

Olen kuitenkin looginen mies joka on tehnyt keksintöjä, toiminut insinöörinä sekä myöskin (haukut tulee) johtavissa asemissa. Mutta anti tulla sitten.

Vierailija
359/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä? 

[/quote]Sinä saat olla millainen elämäntapaintiaani haluat. Mutta sukupuoliroolit on todellisia ja niillä on merkitystä miesten kiinnostukselle.

[/quote]

Niin saa kuka vain muukin, jota ei liikuta se mitä heiltä odotetaan. Tässähän on kyse siitä, että joitakin miehiä häiritsee etteivät naiset täytä heidän odotuksiaan.

Vierailija
360/454 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:11"]

[/quote]

[/quote]Etkä arvosta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ikävä näkökanta jossa itseään älykkäämpi mies koetaan uhaksi, sekä sovinistiksi. Seuraavaksi tulevat tietenkin ne haukkumasanat. Itse olen suht. älykäs mies, vaikken väitä maailman älykkäin olevani ja rakastan naisia. 

Olen kuitenkin looginen mies joka on tehnyt keksintöjä, toiminut insinöörinä sekä myöskin (haukut tulee) johtavissa asemissa. Mutta anti tulla sitten.

[/quote]

Missä älykäs mies on koettu uhaksi? Uhka on naisia alentava mies, josta nainen on tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän