Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puutteeseen kuoleminen

Vierailija
09.08.2015 |

Olen pitkässä parisuhteessa, jossa kestänyt jo vuoden päivät selibaattia. Syystä että en halua enää miestäni. Mutta en voi erota, sillä koiramme on mieheni nimissä. Ja koira on minulle kuin oma lapsi, järjettömän rakas ja tärkeä. Mieheni on siis sanonut, että jos lähdet, niin koiraa et enää tule näkemään. Olen järjettömässä puutteessa. Ajattelen KOKO AJAN seksiä. Olen hyvännäköinen, kolmekymppinen nainen eli seksiseuraa kyllä saisin, mutta en halua yhdenyönjuttuja vaan oikean parisuhteen ja ihanaa seksiä. Katselen pillu märkänä jokaista hyvännäköistä tai vähän vähemmänkin hyvännäköistä miestä ja olen koko ajan kiukkuinen tämän puutteen vuoksi... Mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sopivan kokonen sauva itselles. Ja mielikuvitus kehiin hyvä tulee

Vierailija
2/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun nimenomaan rintojen hyväilystä ja siihen ei sauvat auta :( Vihaan jo todenteolla miestäni kun saan kärsiä hänen takiaan.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun idiootti. kiimassa muttet halua miestäsi? missä vika.  ota munaa siltä niin homma hoituu.

jos et halua parisuhdetta niin paivu vittuun. 

muutenkaan en kyllä usko tähän avaukseen... jos teillä ei ole mitään parisuhdetta käytännössä niin satavarmasti olet hakenut munaa muualta.

Vierailija
4/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:12"]

Olen pitkässä parisuhteessa, jossa kestänyt jo vuoden päivät selibaattia. Syystä että en halua enää miestäni. Mutta en voi erota, sillä koiramme on mieheni nimissä. Ja koira on minulle kuin oma lapsi, järjettömän rakas ja tärkeä. Mieheni on siis sanonut, että jos lähdet, niin koiraa et enää tule näkemään. Olen järjettömässä puutteessa. Ajattelen KOKO AJAN seksiä. Olen hyvännäköinen, kolmekymppinen nainen eli seksiseuraa kyllä saisin, mutta en halua yhdenyönjuttuja vaan oikean parisuhteen ja ihanaa seksiä. Katselen pillu märkänä jokaista hyvännäköistä tai vähän vähemmänkin hyvännäköistä miestä ja olen koko ajan kiukkuinen tämän puutteen vuoksi... Mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä???

[/quote]

Voin kertoa sinulle uutisen: et ole parisuhteessa.

Vierailija
5/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pystyy olemaan helposti ilman yhdyntää tms.
Tarve on keksitty juttu.

Vierailija
6/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:21"]Kiihotun nimenomaan rintojen hyväilystä ja siihen ei sauvat auta :( Vihaan jo todenteolla miestäni kun saan kärsiä hänen takiaan.
-ap
[/quote]

No, mitä jos hyväilisit itse niitä rintojasi, kanttura!

Vierailija
7/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos miettisit, että miksi et halua sitä miestäsi ja mitä asialle voisi tehdä?

No, koira tai seksi, sun valinta, jos et (muka) voi kumpaakin saada. Sun korvien välissä tuo ongelma taitaa olla, ja vain sinä voit sen ratkaista.