Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia, mies ei halua ostaa mitään kotiin..

Vierailija
18.02.2010 |

tähän mennessä 5 vuoden suhteen aikana mies on ostanut noin 1500euron edestä kotiimme tavaraa. Minä maksoin tavaroista puolet. Miehellä on kaksi kertaa isommat tulot kuin minulla. 1500 euroon kuuluu pyykinpesukone, astianpesukone, ruokaryhmä ja tv. Kaikki muu kodissamme on peräisin minun sinkkuboksista. Nyt edessä on muutto taloon, jonka saimme edullisesti. Olisin halunnut uuden työpöydän, koska kirjoitan paljon koneella. Mainitsin asiasta miehelle ja hän jyräsi minut täysin. Kuulemma pitäisi tyytyä vanhaan koululaiskirjoituspöytään. Olen kotihoidontuella ja koen olevani alistettu tämän takia. Ylireagoinko? Miehen bruttotulot ovat 3000e/kk. Lainaa on 60 000e, josta mies toistaiseksi maksaa korkoja. Talo on miehen nimissä, ei yhteinen. Olemme naimisissa, mutta tilit on erilliset. Mies ei osta kotiin mitään, ei siis suostu ostamaan yhtään mitään "turhaa" hänen mielestään.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ!

Vierailija
42/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua investoida yhteiseen kotiin => miettii jo uutta suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sitoutunut. Ei sitoutuneessa suhteessa mietitä sun/mun-juttuja.

Vierailija
44/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti kodin, jossa saat asua ilmaiseksi ja sinä valitat? Ei ole todellista!!!

Aloittaja voi muuttaa  vaikka vuokrakämppää, jossa saa ostella omilla rahoillaan ihan mitä haluaa. 

Vierailija
45/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan ei olekaan kuin 13 vuoden takaa, mutta se ei miesvihamammoja haittaa 😂😂😂

Vierailija
46/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt taas oikean pihin..

Vierailija
47/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhoilla vielä pärjää. Koti ei kaipaa kukkia, ei etenkään leikkokukkia tai useita verhoja, kun laittaa sälekaihtimet. Maailmasta ei huonekaluja mukaansa saa, kun kuolon aika tulee.

Vierailija
48/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitushan ei olekaan kuin 13 vuoden takaa, mutta se ei miesvihamammoja haittaa 😂😂😂

Mies jotenkin vaikutti saidalle ja ap tarvitsi uuden pöydän.

Vierailija
49/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään..... Meillä miehen bruttotulot 5000€/kk, mutta ei ole silti kiinnostunu mistään kodin hankinnoista. Kaikki kodin hankinnat ovat täysin minun vastuulla. Enkä puhu nyt mistään sisustuksen pikamuodista, vaan uusi pesukone hajonneen tilalle, kuivausrumpu, jonka hankinnasta mies oli kyllä puhunut että sellainen pitäisi olla, minä ostin. Pieni ruokailuryhmä ja rikkinäiset tuolit ovat edelleen miehen sinkkuvuosilta viime vuonna ostamassamme talossa. Sohva ja muut pehmeät minä heitin menemään, koska muutimme homeasunnosta ja lapsemme sai niistä oireita. Ei olisi halunnut raloakaan ostaa, 10 vuotta MINÄ katselin kotia, jossa pystyisi elämään. Vihasin sisäilmaongelmaista vuokra-asuntoamme. Tänne uuteen kotiin minä olen hankkinut valaisimet, sohvan, vuodevaatteet, matot, telkkarin ... tuo vanha risainen ruokailuryhmä tuossa edelleen nököttää ja sohvakin on pieni jos tulee vaikka vieraita. Mutta en taida enää laittaa tikkua ristiin. Jos miestä ei kiinnosta vaikka lattialla joutuisi istumaan (vuoden verran istuttiin lattialla ennen kuin minä päätin että pakko on ostaa sohva!).. pihi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi