Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia, mies ei halua ostaa mitään kotiin..

Vierailija
18.02.2010 |

tähän mennessä 5 vuoden suhteen aikana mies on ostanut noin 1500euron edestä kotiimme tavaraa. Minä maksoin tavaroista puolet. Miehellä on kaksi kertaa isommat tulot kuin minulla. 1500 euroon kuuluu pyykinpesukone, astianpesukone, ruokaryhmä ja tv. Kaikki muu kodissamme on peräisin minun sinkkuboksista. Nyt edessä on muutto taloon, jonka saimme edullisesti. Olisin halunnut uuden työpöydän, koska kirjoitan paljon koneella. Mainitsin asiasta miehelle ja hän jyräsi minut täysin. Kuulemma pitäisi tyytyä vanhaan koululaiskirjoituspöytään. Olen kotihoidontuella ja koen olevani alistettu tämän takia. Ylireagoinko? Miehen bruttotulot ovat 3000e/kk. Lainaa on 60 000e, josta mies toistaiseksi maksaa korkoja. Talo on miehen nimissä, ei yhteinen. Olemme naimisissa, mutta tilit on erilliset. Mies ei osta kotiin mitään, ei siis suostu ostamaan yhtään mitään "turhaa" hänen mielestään.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ihan suututtamaan AP:n puolesta; en voi sietää pihejä ihmisiä.

Joku aika sitten lähikauppaan oli tullut kesäkukat myyntiin ja pyörimme siinä niitä valikoimassa. Eräs rouva oli siinä  miehensä kanssa. Naisella oli kassissa kolme orvokkia; neljännen kohdalla mies teki stopin: "Nyt kyllä riittää! Eihän sinulla ole noin montaa ruukkuakaan!" Mietin, että voi räkä mikä pihi kökkö ukko ja sanoin, että "Eihän kolme kukkaa riitä mihinkään, niitä pitää olla vähintään kolmekymmentä!". Tiesin, että pariskunta asuu omakotitalossa, joten tilaa kyllä on.

Ei niitä rahoja hautaan saa; nyt eläessä niillä pitää saada iloa elämään.

Vierailija
22/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin Väärin sinua kohtaan, että ostattaa ja vielä Jos kerta Tienaa enemmän kun sinä on se Kohtuutonta mieheltä , kohtuus ennen kaikkea .

Älä anna periksi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tuo ihan normaalia joillekin. Tiedän miehiä, jotka satsaavat sisustukseen ja heitäkin, jotka eivät satsaa.

Nykyään saa todella hyviä huonekaluja ja sisustustuotteita käytettyinä, sekä myös liikkeiden outleteistakin.

Ei tarvitse enään ryysyisiä ja kamalia pitää kotonaan. Jo muutamalla satasella saa uudistettua kivasti kodin, kun vain etsii aktiivisesti ja ahkerasti myyntipaikoista.

Vierailija
24/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi ihan suututtamaan AP:n puolesta; en voi sietää pihejä ihmisiä.

Joku aika sitten lähikauppaan oli tullut kesäkukat myyntiin ja pyörimme siinä niitä valikoimassa. Eräs rouva oli siinä  miehensä kanssa. Naisella oli kassissa kolme orvokkia; neljännen kohdalla mies teki stopin: "Nyt kyllä riittää! Eihän sinulla ole noin montaa ruukkuakaan!" Mietin, että voi räkä mikä pihi kökkö ukko ja sanoin, että "Eihän kolme kukkaa riitä mihinkään, niitä pitää olla vähintään kolmekymmentä!". Tiesin, että pariskunta asuu omakotitalossa, joten tilaa kyllä on.

Ei niitä rahoja hautaan saa; nyt eläessä niillä pitää saada iloa elämään.

Mua ärsyttää myös noi miehet, jotka vetää rajoja naisten ostoksilla.

Vierailija
25/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen vanha ketju.

Vierailija
26/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä sisustus lisää viihtyisyyttä ja hyvinvointia. Tämä tiedoksi noille mummon vanha pirttikalusto hikipierusohva -miehille.

Vierailija
27/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisessa paskasuhteessa

Vierailija
28/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ihminen lakkaa kiinnittymästä tavaraan eli hän on vaatimaton koska "käärinliinassa ei ole taskuja", kuten sanotaan. Kuolema tulee usein yllättäen.

Vierailija
29/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävä sisustus lisää viihtyisyyttä ja hyvinvointia. Tämä tiedoksi noille mummon vanha pirttikalusto hikipierusohva -miehille.

Mutta se mikä on riittävän miellyttävää onkin ihan makuasia. 

On totta että yleisesti harmonisuus ja tietynlainen estetiikka tuovat hyvää mieltä. Tai yhtenäinen tyyli erivärisiä pinnatuoleja sekä sata erilaista kuppia astiakaappien avohyllyillä, sellanen sekamelskakin on joskus kiva. Makuasioita.

Eivätkä kaikki kyllä ole visuaalisia ihmisiä, osalle sohvan väri on oikeastikin ihan se ja sama. 

Vierailija
30/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sitoutua. Siltä minusta tuntuu vastaavassa tilanteessa ja oikeassa olin

Vastahankittu koti ja kaikki kalusteet/ hankinnat minun

Niinpä en ole saanut asuntoa kivaksi, kun en halua yksin kaikkea maksaa. Mies ostaa pelkästään omille lapsilleen.

Kertoi sitten, ettei ole tarkoituskaan jäädä tähän. Johan selvisi miksei halua mihinkään investoida. Todella ankeaa.

Vierailija
31/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vanha ketju, niin kommentoin silti. Meillä on aiheuttanut riitoja noin 25 vuotta vanhat käyttöhuonekalut kuten sänky ja sohva, jotka miehen itsensä ostamia. Puhuin pitkään että sänky jossa nukutaan on huono nukkua ja 25 vuotta vanhoissa patjoissa on varmaan hygieniaongelmiakin. Mahdolliset pölypunkit ym. eivät olleet miehelleni ongelma. Lopulta, kun sanoin että joudun ostamaan itselleni oman sängyn selkävaivojen vuoksi, suostui sitten sängyn vaihtoon, mutta surkutteli sitä vanhaa patjaa vielä ja ajatteli sen säilyttää. En ole varma, onko johonkin säilönytkin sen, vai heittikö oikeasti pois. Toinen erimielisyyksiä tuova huonekalu on sohva, joka on myös n 25 vuotta vanha ja miehen itse ostama; täynnä laikkuja ja päälliset kuluneet ja puhki. Miehen mielestä tämä on ainoa oikea sohva ja hän suuttuu siitä, jos esim. mainitsen että kirpputorilta voisi saada 50 eurolla parempikuntoisen sohvan. Minustakin kaunis ympäristö tuo hyvinvointia ja viihtyisyyttä. Miehelle tärkeää on että siinä voi (hän itse) nukkua tai istua.

Vierailija
32/49 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Minä valitsin toisin ja olen itse ostanut kaiken, mitä on kotiin tarvittu, myös saunan kiukaan ja asekaapin, jotka ovat oikeastaan miehen.

Meillä on omat tilit, mutta sen verran yhteiset rahat, että niitä on maksettu myös miehen rahoista.

Vierailija
33/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. En muuta sano.

Vierailija
34/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista väkivaltaa. Yhteiset rahat, joten tottakai voit ostaa mitä tarvitset.

Ei parisuhteessa ole mitään "tienaajaa" erikseen vaan kaikki rahat ovat yhteiset. Aivan sekoa touhua joidenkin perheissä. Ikään kuin vähemmän tienaava olisi jokin aupair.

Vierailija
35/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse tuollaisesta sinkkuna murehtia. Kaikki on minun. Omalla palkalla ostettu.

Vierailija
36/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kumma tapa ajatella. On minun palkka ja, kun se ei riitä niin aina voi mennä toisen aikuisen lompakolle eli tuhlata miehen rahat.

Vierailija
37/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Olet oikeassa että sinun pitäisi saada kunnon pöytä ja muut asiat mitä tarvitaan. Mies on saidan/pihin oloinen, pelaa omaan pussiinsa vai tulevien lasten? Älä tee lapsia epäselvässä suhteessa? Hän ei ajattele mitä sinä haluat ja tarvitset, vaan mitä hän haluaa tai miten kaikki toimii hänen kannaltaan? Hän on kai puolet ja puolet tyyppiä, vaikkei toiselle jäisi mitään. Onko nuori vai vanhempi. Nuorena osa ihmisistä on ajattelemattomia, miehet pysyvät sen jälkeenkin mielipiteessään. Varmaan äitisikin auttaisi enemmän ja jos sinulla olisi koti erillään miehestä.

Vierailija
38/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti kodin, jossa saat asua ilmaiseksi ja sinä valitat? Ei ole todellista!!!

Vierailija
39/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä järkeä on kysellä tällaisia jollain palstalla tai ylipäätään missään? Kai nyt itsekin ymmärrät, ettei ole normaalia, hitto soikoon!

Vierailija
40/49 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on, että et uskalla kysyä mieheltä.

On ihmisiä, ihan normaaleissa parisuhteessa jotka hyötyy muista jos voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi