Millä nimellä miehesi kutsuu pilluasi kun panee?
Kommentit (119)
Tämän ketjun luettua olen iloinen että en ole harrastanut suomalaisen kanssa seksiä yli 20 v. Ainoastaan ruotsalaisten ja norjalaisten 😉
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettua olen iloinen että en ole harrastanut suomalaisen kanssa seksiä yli 20 v. Ainoastaan ruotsalaisten ja norjalaisten 😉
Tai olla vitsillä heitettyjä moni - olet kaimenettänyt huumorintajusi ts. ruotsalaistunut...
Olen vähän tukeva nainen ja on kiva kun mieheni aina kehuu että ihanan pieni pillu ja pylly sinulla aah ihana pikkupillu nyt nussitaan
Ukko huutaa aina että "nyt akka sitä römpsää pöytään". Tai joskus vaihtelunvuoksi kutsuu römpöttimeksi. Ei kauheesti kiihota nämä termit..
Vierailija kirjoitti:
en ole harrastanut suomalaisen kanssa seksiä yli 20 v. Ainoastaan ruotsalaisten ja norjalaisten 😉
Ei se ruotsalaisten "fittan" ainakaan mikään kovin kaunis nimitys ole naisen pimpille ☹️
Ei kyllä sano yhtään miksikään. On ihan hiljaa kun panee.
täällä taas muutama kommentoija keskustelee yksin
Tiukka pikku pimppi ja hivelee samalla mun hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset miehet... ahh... mä kiihotun pelkästä ajatuksesta. Saisinpa ruotsalaista miestä, joka puhuisi korvaani tuhmia ruotsiksi.
En nimittele sitä miksikään mutta sen teen naiselleni selväksi miten ihanalta "sen" työntäminen "sinne" tuntuu.