Kertokaa sekopäisimpiä näkemiänne unia
viimeisimmässä näkemässäni unessa olin baarissa ja tilasin siiderin, baarimikko ehdotti että heillä olisi myös tällaista uutta terveyssiideriä ja tottahan minä halusin sitä. Menin pöytään nautiskelemaan sitä ja se maistui ihan kivennäisvedelle. Huomasin että siellä pohjalla on jotain erikoista ja aloin kaivaa kourakaupalla lasista karkkeja ja valkosuklaan palasia. Aika ivallinen terveyssiideri.
Kommentit (37)
Joskus nuorempana näin unen jossa aloin yhtäkkiä kesken työpäivän synnyttämään firman autossa, ähisin ja puhisin sen "vauvani" pihalle työparin toimiessa kätilönä. homman tultua valmiiksi työparini muka itkeskeli liikuttuneena ja ojensi minulle folioon käärityn tonnikalapizzan :D Olin siis synnyttänyt jonkinmoisen rullaversion pizzasta jota muka sitten aloin hoivata lähinnä niin että yritin pitää lämpöä folion sisällä yllä. :D Monia muitakin löytyy mutta tämä on jäänyt mieleen,etenkin työparin aito liikuttuneisuus ja sanat kun "se on niin kaunis" tai jotn.... :)
Ollessani viimeisilläni raskaana näin unen jossa synnytin 6,5 kiloisen vauvan, synnytystä seuraavana päivänä kätilö tuli sanomaan että vauva on oppinut kävelemään ja karannut osastolta. Siinä sitten juoksin pitkin sairaalan käytäviä sen pullean mukulan perässä joka juostessaan käkätti ivallisesti kun en saanut kiinni. Heräsin aivan kauttaaltani hiessä :)
Odotin viimeisilläni esikoista ja näin seuraavan unen:
Kaikki sairaalat olivat täynnä eikä niihin päässyt synnyttämään. Jouduin ostamaan liput synnytysjunaan. Junassa ei saanut synnyttää muuten kuin junan liikkuessa, asemilla piti pidättää. Synnytysvaunu oli ravintolavaunun vieressä ja koko ajan vaunussa ramppasi väkeä. Synnytysvaunussaoli sesemmoinen itämainen tunnelma. Oli hämyisää ja paljon tekstiilejä. Synnytys hoidettiin lattiatyynyjen päällä. Samassa vaunussa oli monta pariskuntaa synnyttämässä. Lopulta vauva syntyi. Ihastelimme vauvoja, jotka itseasiassa olivat pieniä, vastapaistettuja sämpylöitä. Niitä oli kuusi ja ne mahtuivat kahdelle kämmenelleni.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:46"]
Oma ulosteeni puhui minulle.
[/quote]
Mitä se sanoi??
Viimeyönä näin: seisoin pellonreunalla ja lentokone putosi siihen. Tuli armeijaa ja poliisia...
Jaksoin juosta maratoonin ihan kevyesti
Muumipeikko räjäytti kerrostalon:D
Äitini antoi minulle käsihoitoa ja se tuntui jotenkin sellaiselta lempeältä äidin huolenpidolta :/
Unohdin mennä töihin ja huomasin tän vasta tätä unohdusta seuraavana päivänä. Kyseinen uni tuntu aika painajaismaiselta. Ei nyt mikään kovin sekopäinen uni, lähinnä huvittava, sillä näin tän loman ensimmäisten päivien aikana :D
Uneni:
Äiti tuli kysymään minulta, että mitäs, jos menisitkin tänä kesänä naimisiin kummisetäsi kanssa? En tietenkään halunnut naida viisikymppistä kummisetänä (olin 19v), mutta en kehdannut kieltäytyä, vaan sanoin "Hei, joo!" ihan, kuin olisin innostunut ajatuksesta. Tätä seurasi häävalmisteluita ja äidin intoilua, kuinka hänen tyttärensä menee naimisiin. Minä vietin tämän koko ajan miettien, kuinka saisin kummisetäni ottamaan minusta avioeron mahdollisimman pian. Harkitsin pettämistä, karkaamista ja törkeää käyttäytymistä.
Sitten koitti hääpäivä ja tapahtumapaikkana oli kaverini kodin vieressä oleva laidun. Kävelin alttarille itseäni päätä lyhyemmän kummisetäni kanssa ja muistan vielä sen kauhun, mitä tunsin. Yritin rauhoittaa itseäni hokemalla, että voisin aina erota.
Hääseremonian jälkeen isäni tuli kysymään minulta ylpeänä, että Miltä nyt tuntuu, rouva X? En osannut vastata tuohon mitään, tuijotin isää hetken ahdistuneena ja sitten heräsin.
Kun heräsin, melkein nauroin helpotuksesta, kun se olikin vain uni. Huh!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:59"]Muumipeikko räjäytti kerrostalon:D
[/quote]
Tästä tuli mieleen, että näin joskus unta, missä Nipsu lensi kuumailmapallolla Thaimaahan katsomaan mummoaan...:D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:00"]Uneni:
Äiti tuli kysymään minulta, että mitäs, jos menisitkin tänä kesänä naimisiin kummisetäsi kanssa? En tietenkään halunnut naida viisikymppistä kummisetänä (olin 19v), mutta en kehdannut kieltäytyä, vaan sanoin "Hei, joo!" ihan, kuin olisin innostunut ajatuksesta. Tätä seurasi häävalmisteluita ja äidin intoilua, kuinka hänen tyttärensä menee naimisiin. Minä vietin tämän koko ajan miettien, kuinka saisin kummisetäni ottamaan minusta avioeron mahdollisimman pian. Harkitsin pettämistä, karkaamista ja törkeää käyttäytymistä.
Sitten koitti hääpäivä ja tapahtumapaikkana oli kaverini kodin vieressä oleva laidun. Kävelin alttarille itseäni päätä lyhyemmän kummisetäni kanssa ja muistan vielä sen kauhun, mitä tunsin. Yritin rauhoittaa itseäni hokemalla, että voisin aina erota.
Hääseremonian jälkeen isäni tuli kysymään minulta ylpeänä, että Miltä nyt tuntuu, rouva X? En osannut vastata tuohon mitään, tuijotin isää hetken ahdistuneena ja sitten heräsin.
Kun heräsin, melkein nauroin helpotuksesta, kun se olikin vain uni. Huh!
[/quote]
*kummisetääni, ei kummisetänä
Pääsin valaidenhoitajaksi paikalliseen uimahalliin. Siellä uiskentelin sitten niiden seassa, taisi siellä muitakin vesieläimiä olla.
Miks mä nään aina ihan tylsiä unia :(
Mun unet ovat aina tosi omituisia. Viimeisin uni oli sellainen, että olin poliittisena vankina Pohjois-Koreassa. My little Ponies, Haldir ja Legolas sekä Kalkaros pelastivat minut :D
Olisi kiva tietää, mitä ihmettä mun alitajunta yrittää mulle kertoa :D