Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa sekopäisimpiä näkemiänne unia

Vierailija
08.08.2015 |

viimeisimmässä näkemässäni unessa olin baarissa ja tilasin siiderin, baarimikko ehdotti että heillä olisi myös tällaista uutta terveyssiideriä ja tottahan minä halusin sitä. Menin pöytään nautiskelemaan sitä ja se maistui ihan kivennäisvedelle. Huomasin että siellä pohjalla on jotain erikoista ja aloin kaivaa kourakaupalla lasista karkkeja ja valkosuklaan palasia. Aika ivallinen terveyssiideri.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ampumassa mieheni exän.

Vierailija
2/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, repesin tälle niin huolella, etten varmaan ikinä pysty lopettaa nauramista.

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:43"]

Olin laskettelemassa Kuopiossa ( :D ) ja mäen huipulla meitä alkoi jahdata marsu. Siis marsu. Muistan kuinka uni oli todella nopeatempoinen ja painajaismainen ja olin unessa aidosti kauhuissani tästä marsusta. Laskimme sitten kuin hullut alas mäkeä marsua karkuun. Heräsin hiestä märkänä kauhusta säpsähtäen :DD

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin bussissa ja Dr Phil pyysi kahta euroa :D

Vierailija
4/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisin kalloja minkä ehdin, työnsin pois edestä Rols Roycelläni köyhiä.

Vierailija
5/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongin pystypilkillä ahvenia vaatekaapista. Kaapin yläosa oli avoin, ja kaappi oli puolillaan vettä. Heitin pystypilkin kaapin yläosan reunan yli veteen ja pidin vapaa oikeassa kädessäni. Kaapissa ei ollut lainkaan hyllyjä.

Vierailija
6/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen unta, että ostin vanhaan Opel Kadettiin varaosia netistä. (Minulla ei ole sellaista, ei ole koskaan ollutkaan, eikä ole kellään tutullakaan.)

Vierailija
7/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laskettelemassa Kuopiossa ( :D ) ja mäen huipulla meitä alkoi jahdata marsu. Siis marsu. Muistan kuinka uni oli todella nopeatempoinen ja painajaismainen ja olin unessa aidosti kauhuissani tästä marsusta. Laskimme sitten kuin hullut alas mäkeä marsua karkuun. Heräsin hiestä märkänä kauhusta säpsähtäen :DD

Vierailija
8/37 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että asuttiin jossain kylässä äitini kanssa, ja sinne tuli terroristit kaappaamaan vallan. He kysyivät kaikilta, että ollaanko ateisteja. Äitini vastasi, että ollaan, ja sen takia meidät karkotettiin kylästä.
Istuttiin sitten äidin kanssa jonkun koulun kentän lähellä olevassa metsässä, ja katsottiin lapsia jotka leikki siellä. Niiden opettaja huomasi meidät, ja väitti että ollaan pedofiilejä (minä 20v nainen ja äiti 55v) :D poliisit sitten lähti jahtaamaan meitä ja yritin mennä poliisilaitoksen vessanpöntön taakse piiloon. Jäin kiinni kun yksi poliisi tuli käymään vessassa.
Oli kyllä vähän hassut fiilikset kun heräsin...:D

Vierailija
9/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toissa yönä unta, että Putin oli tullut työpaikalleni kurssittamaan meitä. Meitä kurssilaisia oli noin kymmenen ja olimme vähän ihmeissämme. Putin opetti mm. itsepuolustusta ja neuvottelutaitoja. Vähän pelottava ope hän oli.

Vierailija
10/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin auto-onnettomuudessa veljeni kanssa jossain "Y-risteyksessä". Kuoleman jälkeen olimme jossain koulun tapaisessa paikassa ja siellä oli Jeesus. Jeesuksen ympärillä kävi kauhea kuhina kun kaikki kyselivät ties mitä ja Jeesus oli hiukan kypsänä ja kiireinen. Meille juuri kuolleille oli joku info-tilaisuus liikuntasalissa. Sitten piti mennä kerrosta alemmas sellaiselle tasanteelle, jossa oli joku lippispäinen mies. Mies katseli tietokoneelta jotain ja tulosti jokaiselle lapun, mihin kuuluu mennä. Minulle tuli lappu jossa luki: TILL HEAVEN. :D Onneksi veli pääsi myös taivaaseen. Stressasin kokoajan äitiä ja isää ja yritimme soittaa heille että kaikki on hyvin. Ihan sekopäinen uni :D En ole edes uskovainen enkä kuulu kirkkoon jne. Terkkuja tutuille, aika monelle oon tämän unen kertonut :D

Vierailija
11/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tuli käymään, ja mä aloin silpomaan sitä kahdella miekalla.

Vierailija
12/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enään kovin tarkkaan... mutta olin siis ulkomailla jossain missä oli pelkkää hiekkaa. Keskellä hiekkaa pieni kaupunki ja siellä ostoskeskus. Olin liikkeellä autolla, jossa oli kolme ulkomaalaista miestä (kaksi kihloissa ja yksi sinkku). Kihloissa olevat miehet lähtivät käymään ostoskeskuksessa hakemassa jotain syömistä. Jäin auton ulkopuolelle odottamaan sinkku miehen kanssa. Seisoin auton vieressä ja mies toisella puolella autoa noin 15 metrin päässä ja veti käteen ja kataoi minua :D :o Mies alkoi lähestyä joten lähdin karkuun. Takanani oli kauppa ja juoksin sinne liukuportaita ylös. Minulta tippui paidan pesulappu liukuportaiden väliin ja liukuportaat meni rikki ;Dd Poliisi näytti mulle pesulappua ja höpisi jotain. Sitten tämä sinkku mies tuli paikalle ja otti minua tukasta kiinni ja raahasi autoon ja raivosi kuinka olin aiheuttanut juuri 2 miljoonan euron vahingot.
Sitten mies alkoi selittämään kuinka minun ei pitäisi juosta yksin ulkona (olin myös sinkku) ettei kukaan raiskaa minua. Mies selitti että jos joku raiskaa minut minusta tulee automaattisesti hänen vaimonsa. Ja sitten mies aikoi raiskata minut mutta heräsin herätyskelloon. Harmi, olisi ollut mielenkiintoinen uni

Vierailija
13/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
15/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin uni ja sekopäisin oli sellainen, missä tapoin lapsen, en siinä unessa oikein tiennyt, miten se tapahtui, mutta jonkun toisen lapsi oli kuitenkin kuollut ja se oli minun syyni. Minä jotenkin jauhoin sen lapsen ihan sellaiseksi muusiksi ja jotenkin hävitin sen massan, ruiskutin pihamaata lopuksi ja pesin vaatteitani. Oli koko ajan kauhea tunne, että olen tehnyt jotain ihan kamalaa, ensinnäkin se tappo ja sitten ruumiin hävitys ja vielä mietin, että jään tästä varmaan kiinni, kun joku hiukkanen on kumminkin jäänyt vaatteisiini tai jotain. Ja ajattelin, että miten kauheaa on sen lapsen vanhemmille, kun lapsi on kadonnut, eikä löydy tai kun löytyy, joutuvat kohtaamaan lapsen kuoleman. Se uni oli niin kamala, että jäi paha olo pitkäksi aikaa. 

Vierailija
16/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekoja unia jatkuvasti. Viime yönä ja sitä edellisenäkin näin unta anopista. Olimme yhdessä tappamassa tuholaisia kadun laidassa, ja hän käski minua tulemaan luokseen. Siellä oli n. rotan tai kanin kokoisia DELFIININ näköisiä tuholaisia, jotka hän käski minua tappamaan. En halunnut, mutta anoppi pakotti ja niinpä brutaalisti murhasin yhden delfiini-olion ja verta oli kaikkialla. Oikein vielä paloittelin sen, ei listiminen riittänyt... Omatunto soimasi ja joku ohikulkija tuli siihen sättimään minua, että kuinka olen voinut tappaa noin ihanan, söpön luontokappaleen. Alkoi vituttaa, että olin totellut anoppia, ja vannoin etten enää koskaan tee mitään, mitä hän käskee.

Vierailija
17/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin elainkauppaan katselemaan elaimia. Myyja tuli sanomaan etta heilla olisi tallainen turnipsi myytavana. Nurkan takaa tuli ihmisen kokoinen rotta joka siis oli tama turnipsi. Myyja kertoi viela etta silla on kestokatetri jotta sen hoito olisi mahdollisimman helppoa. Turnipi itse sanoi etta pliis osta mut. :D

Yhdessa unessa juoksin walking dead ladon ympari walkerit perassa tietenkin alasti ja konekivaari kadessa. Ammuin niita minka kerkesin. Oli aika painajainen.

Vierailija
18/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia . Olin siivoojana jossain kauppakeskuksessa jossa oli monta kerrosta. Tyhjensin yhtä isoa roskista ja siellä oli naisen ruumis. No lähin viemään sitä ruumista hissiin ja oman auton takakonttiin, aikomus oli vissiin viedä se poliisiasemalle . Uni jatkui vielä mut en enää oikein muista.

Vierailija
19/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:05"]Kuolin auto-onnettomuudessa veljeni kanssa jossain "Y-risteyksessä". Kuoleman jälkeen olimme jossain koulun tapaisessa paikassa ja siellä oli Jeesus. Jeesuksen ympärillä kävi kauhea kuhina kun kaikki kyselivät ties mitä ja Jeesus oli hiukan kypsänä ja kiireinen. Meille juuri kuolleille oli joku info-tilaisuus liikuntasalissa. Sitten piti mennä kerrosta alemmas sellaiselle tasanteelle, jossa oli joku lippispäinen mies. Mies katseli tietokoneelta jotain ja tulosti jokaiselle lapun, mihin kuuluu mennä. Minulle tuli lappu jossa luki: TILL HEAVEN. :D Onneksi veli pääsi myös taivaaseen. Stressasin kokoajan äitiä ja isää ja yritimme soittaa heille että kaikki on hyvin. Ihan sekopäinen uni :D En ole edes uskovainen enkä kuulu kirkkoon jne. Terkkuja tutuille, aika monelle oon tämän unen kertonut :D
[/quote]
Ei hitto XD XD Infotilaisuus liikuntasalissa :''''DDD

Vierailija
20/37 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli vähän surrealistista kun olin hiihtämässä ja yhtäkkiä ladulle ilmestyi suksien ja sitä myöten jalkojen väliin valtavista kikherneistä muodostuva aita. Okeeiii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan