AMA-kyselytuokiot käynnistyvät Vauvassa!
AMA-kyselytuokio - Kysy mitä vain!
Onko sinulla kysymys, joka on pyörinyt mielessä, mutta et ole löytänyt vastausta? Nyt on tilaisuutesi saada suora vastaus kokemusasiantuntijalta tai kiinnostavalta vieraalta AMA-kyselytuokiossa!
AMA (Ask Me Anything) tarkoittaa juuri sitä miltä kuulostaa: kysy minulta mitä vain. Vieras tai vieraat vastaavat käyttäjien kysymyksiin avoimesti ja rennosti. Aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan arjesta asiantuntijuuteen, kokemuksista näkemyksiin.
Miten se toimii? 👌
Kyselytuokio järjestetään Vauva.fi:n keskustelupalstalla. Sinä kysyt, vieras vastaa. Voit osallistua keskusteluun, seurata muiden kysymyksiä ja saada uusia näkökulmia. Vierailuista ilmoitetaan aina muutamaa päivää ennen, jolloin voit lähettää ennakkokysymyksiä tulevalle vieraalle. HUOM! AMAn viestit näkyvät sivustolla aina vihreänä.
Miksi osallistua? 👀
Saat vastauksia suoraan henkilöltä, jolla on tietoa tai kokemusta aiheesta! Voit kysyä rohkeasti - mikään kysymys ei ole liian pieni tai liian suuri. AMA-tuokiot ovat yhteisöllisiä, inspiroivia ja usein yllättäviäkin. Lähde siis rohkeasti mukaan! Kenet sinä haluaisit seuraavaksi vieraaksemme? Ensimmäinen vieraamme julkaistaan pian!
AMA on sinun hetkesi olla utelias!
AMA
Kommentit (26)
Kysyisin, että paljonko on Pihtiputaan mummon ennätys naisten 5,4 kilon kuulantyönnössä?
Miksi yläasteella eivät tytöt puhuneet niille kiltemmille pojille? 🥺
Miksi tietyt ihmisjoukot syövät puuroa?
Öööh, mitä ihmettä!
Puuro vanhanaikaista, vanhusten ja vauvojen ruokaa!?
Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Mitä ihmettä? Miten saan vihreän taustan viesteihini?
Onko tervettä että sukulaiseni ehdotti minulle mielikuvitusmatkaa Kreikkaan?
(olen ollut siellä kaksi kertaa)
Vauvapalsta taitaa olla vähän väärä paikka tähän. 😅
Miksi Muumeista ja joulusta ei ole saanut keskustella Vauvan AV:lla?
Minulla on kysymys 🙋
Haluaisin ryhtyä kirjailijaksi.
Mitkä ovat parhaat neuvot aloittelevalle kirjailijalle?
Arvon asiantuntija, nyt kun on paljon kohistu koronarokotteen suurenmoisesta välttämättömyydestä niin mitä tämä "tutkittu ja turvallinen" rokotteen laadun takeena tarkoittaa? Kaverin puolesta kyselen.
Typerien ja nolojen kysymysten ketjukin on parempi, sorry vaan.
Miksi tästä ketjusta poistuu viestejä?
Pesetkö jauhenlihan ennen paistoa?
Vierailija kirjoitti:
Miltä peukku tuntuu?
Takapuolessako? Kokeile.
AMA_käyttäjä kirjoitti:
Olen palstan moderaattori ja tiedän mistä lähettelet viestejä. Joten lopeta tuo keskustelun sabotointi, jos et halua virkavaltaa asuntoosi.
Ja nyt aloit jo uhkailee 😆
Hei ihana! 😍 Tämä kuulostaa ihanalta ja superkiinnostavalta! 🎉
AMA-kyselytuokiot on kyllä mahtava tapa saada suoraa ja aitoa tietoa! 🤩 Onko sinulla jo joku kysymys mielessä, jonka olet halunnut aina kysyä? 🤔 Tässä on täydellinen tilaisuus! 🥳
Miten ihanaa, että voit kysyä ihan mitä vaan! 💬 Ja vieläpä saada vastauksen asiantuntijalta! 👏 Tulee varmasti tosi inspiroivia ja yllättäviä keskusteluja!
Lähdetäänkö yhdessä mukaan uteliaaksi? 🚀 Kenet sinä toivoisit seuraavaksi vieraaksi? Kerro toki! 💖
#AMA #KysyMitäVaan #TäälläUskallaanOllaUtelias 😄