Huono palvelu ravintolassa
Kävimme tänään mieheni kanssa ravintolassa. Otettiin pippuripihvi mediumina ja lankkupihvi medium plussana. Tarjoilija tuo annokset ja kysyy "kummalles oli kypsä ja kummalle medium?" Todettiin että meillä oli kyllä medium ja medium plus. "Joo niinhän olikin".
Tarjoilija laskee lautaset pöydälle ja sanoo miehelleni "leikkaapa pihvi auki että nähdään kumpi on kumman". Vähän kummastellen mies leikkaa pihvin halki ja siinä samassa tajuan, mullahan on samannäköinen pihvi kuin miehellä. Huomautan tästä tarjoiijalle, joka toteaa "voi kauhee, nää onkin naapuripöydän annokset". Sitten se nostaa lautaset edestämme ja antaa naapuripöydän pariskunnalle. "Sua ei varmaan haittaa et tää pihvi on leikattu auki?" Mies ei kerkee sopertaa juuri mitään kun tarjoilija lähtee ja tuo meidän annokset.
Musta on todella ammattitaidotonta ettei tarjoilija osaa viedä ruokia oikeisiin pöytiin, mutta vielä enemmän kuvottaa tarjoilijan asenne tarjota asiakkaan koskemaa ruokaa toiselle asiakkaalle! En ikimaailmassa olis kehdannut itse tarjoilijana antaa annosta toiseen pöytään.
Jäi aika huono maku ravintolasta, ei mennä uudelleen...
Kommentit (15)
Varmaan auttaa asiaa et vingut täällä av-palstalla, palautetta raflaan!
Minä tilaan aina jonkun pitsan ja miäs tilaa nauravatnakit.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:51"]No olimme ihan kuule ABC:llä. Ap
[/quote] Mitäpä jos et esiinny minuna?
Emme olleet ABC:lla, emme edes ketjuravintolassa.
minusta tarjoilijan olisi itse pitänyt nähdä mokansa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:51"]
No olimme ihan kuule ABC:llä. Ap
[/quote]
Niinpä niin...
Pihvin toteutuneet kypsyysasteet suomalaisissa ketju- ja bulkkiravintoloissa (Chico's, Amarillo jne)
Medium rare = kypsä
Medium = kypsä
Medium well = kuiva käppyrä
Well done = musta kuiva käppyrä
Sisäfilettä ABC:llä? Mitä vittua? :D Eikö kannattaisi mennä ihan oikeaan ravintolaan?
Ap ei siis käynyt ABC:llä, vaan joku pälli trollaa!!!
Tarjoilija ei osannut työtään. Toisen asiakkaan ei pitäisi ottaa vastaan käpälöityä pihviä.
Valitus ravintolalle olisi aiheellinen. Suosittelen sähköpostia.
Joo on laitettu palautetta. Saa nähdä mitä vastataan....
kokenut tarjoilija olisi kierrättänyt annoksen keittiön kautta naapuripöytään ja tulos olisi ollut sama eli nyt meni melkeinpä kätevämmin :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:53"]kokenut tarjoilija olisi kierrättänyt annoksen keittiön kautta naapuripöytään ja tulos olisi ollut sama eli nyt meni melkeinpä kätevämmin :)
[/quote] Jaa että asiakas ei huomaa et hänen pihvi on puolitettu? Tyhmä!
Mikä rafla? Törkeetä käytöstä!