Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ikäni takia tykkäyksiä Tinderissä

Vierailija
09.03.2022 |

Olen 36, aivan kohta 37, mutta Tinderissä siis ikänäni näkyy 36. 34-vuotiaaksi saakka sain tykkäyksiä paljonkin nuoremmilta, esim. 26-vuotiailta miehiltä. Nyt tein kokeilun, että poistin ikäni näkyvistä, niin tykkäyksiä tulee kaikkein eniten 28-31-vuotiailta.

Tästä pitäisi tulla mun rakkauden kesä. Haluaisin tositarkoituksella löytää miehen. Ajattelin siis käydä paljon ulkona kevään ja kesän tullen. Nyt kuitenkin pelkään, että kaikki miehet torjuvat minut päin naamaa, kun kysyvät ikääni. Kesällähän olen jo sen 37. En tiedä, mikä kysymykseni edes on. No... vinkkejä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat jotenkin lesoilevalta, ehkä olet narsisti. Miehet saattavat olla varuillaan kanssasi

Joo, oudot vibat on. Haluaa, että kaikki ihastuu häneen, mutta ei omista tunteista puhu mitään. Miehet välttää kun tajuaa.

Vierailija
22/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35v mies ja 2017 kokeilin tinderiä ehkä 2 kk ajan. En saanut sieltä kuin muutaman matchin, joista ehkä jopa 1 tai 2 naista ehkä jopa kerran kumpikin vastasi viestiini, joten poistin koko p...kan. Melkein ainut paikka mistä naisia on saanut, on ollut baarista harvoin. Sinkkuna on aina joutunut olemaan. Näkeehän sen taas tuosta Bacheloristakin, että naisia kiinnostaa vain yli 180 cm, tummat ja komeat miehet.

Ja miehiä kiinnostaa kauniit, nuoret naiset. Muita yritetään, jos ei muuta saa. Kyllähän senkin siitä tutkimuksesta näkee, jossa tutkittiin minkä ikäisiä naisia miehet haluavat. Miehen omasta iästä huolimatta, naisen max ikä taisi olla jotain 24 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jahtaa noita poikasia, jotka ei todellakaan ole perustamassa perhettä.

Omasta ja vanhemmasta ikäluokasta löytyy varmasti paljon potentiaalisempia yksilöitä.

No miksi sitten tuntemani miehet ovat tulleet isiksi 30-36-vuotiaina? Ja keskimäärinkin uusien isien ikä Suomessa menee tuohon haarukkaan, tarkemmin ottaen 31,6 vuotta. Sanomasi ei siis perustu mihinkään. Asun Helsingissä, eli lisätään tuohon muutama vuosi pk-lisää ja siltikään ei olla 4-kymppisissä. 4-kymppisillä Tinder-tykkääjilläni yleensä ON lapsia.

Mikäs on se keskimääräinen ikä äidiksi tulemiselle? Tiedät varmaan, että et ole enää itse siellä listan kärjessä, jos haetaan puolisoa ja potentiaalista äitiä.

Olet ihan oikeassa, mutta olen kuitenkin tehnyt kaikkeni, että minun kanssa voi myös saada lapsia. Eikä minulle ole ongelma, jos mies on minua vanhempi, kunhan vetovoimaa vaan on. Ja siis todistettavasti ainakin jotkut miehet tuntevat myös minuun vetoa... mutta entä, kun kuulevat ikäni? Minulle puolestaan ei olisi ongelma, jos kuulisin miehen olevan vastaavan ikäinen. Eli tuntuu, ettei miehille kyse ole vain siitä, että pitää pystyä saamaan lapsia tai että ulkoinen olemus viehättää. Lisäksi siis iän pitää olla sopiva? Ikä ei siis ole vain numero vaan itseisarvo?

Sinä teet iästä ongelman salaamalla sen.

Ikäsi salaamalla vedät ulkonäkösi persuteella puoleesi myös niitä kenelle se ikä on ongelma, ei se kaikille ole. Ikäsi esittämällä saat tykkäyksiä niiltä kenelle se ei ole ongelma ja jää turhat matchit pois.

Vierailija
24/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja oon saanut yhdessä illassa pari tuhatta tykkäystä. Ja ikä on näkyvissä.

Vierailija
25/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset saavat tykkäyksiä ja löytävät parisuhteen niin Tinderistä kuin muualtakin. Epänormaalit eivät.

Vierailija
26/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nelikymppisenä halua enää mitään paskavaipparallia ja palloa jalkaan kun kaveripiirissä alkaa lapset pikkuhiljaa lentelemään omiin pesiin.

Vierailija
27/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä sun ikäisissä on vikana, miksi pitää tulla tykkäyksiä nuoremmilta? Ja vaikutat nirsolle kermankuorijalle, jota ne "kunnon" miehetkin on, jotka sua kiinnostaa, koska heilläkin sitä valinnanvaraa on nirsoilla, joten hekin kattelee lähinnä niitä nuorempia naisia.

Kyllä minulle omanikäinenkin kelpaa yhtä hyvin! Haluan lähinnä, että miehellä ei ole jo ennestään lapsia ja että hän olisi vielä romanttinen ja antelias, ei nihilistinen ja maansa myyneen tai katkeroituneen oloinen. Ja että mieskin olisi viehättävän näköinen, kuten itse olen. Tämän takia helpommin löytyy kiinnostava muutamaa vuotta nuoremmasta.

Sä siis väität samaan hengen vetoon, että sulla ei ole henkistä kuormaa ja omanikäisesi miehet ovat vaan kitsaita ja epäromanttisia nihilistejä sekä pelkäät, että sut hylätään iän takia... 

Siis onko tuo jotain muuta kuin kyynisyyttä? Ilmeisesti et sitä itsessäsi osaa tunn(u/i)staa. Ja ilmeisesti biologinen kello hakkaa aika lujaa nyt? Moni mies haluaa perheen, mutta tuo kello tuo siihen painetta. Se kello voi olla myös sellaista, joka näyttäytyy miehen puolelle naisen "henkisenä kuormana". Pitäisi osata enemmän perata sitä miten oma toiminta ja tilanne voi näyttäytyä muille. Lähestyt tätä melko itsekkäästi mielestäni. Sulla on tarve ja miehissä on vika, jos kaikki ei loksahda sun tarpeiden mukaan.

Jos olisit oikeasti perhettä perustamassa, tajuaisit, että sä et tarvitse kuin yhden hyvän mätsin. 

Vierailija
28/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä kohderyhmäsi mielestä liian vanha. Lapsia saamaan taas et, vaikka moni ne nuorempana saakin. Mulla on 48-vuotias ystävä, joka viime vuonna tuli äidiksi. Itsellä taas oli sun ikäisenä jo 17-vuotias tytär. Äidiksi voi tulla ja haluta ihan minkä ikäisenä vaan. Mutta sun kyllä kannataisi ennemmin katsella niitä noin ikäisiäsi tai vähän neljänkympin ylikin.

Vierailija
29/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä kohderyhmäsi mielestä liian vanha. Lapsia saamaan taas et, vaikka moni ne nuorempana saakin. Mulla on 48-vuotias ystävä, joka viime vuonna tuli äidiksi. Itsellä taas oli sun ikäisenä jo 17-vuotias tytär. Äidiksi voi tulla ja haluta ihan minkä ikäisenä vaan. Mutta sun kyllä kannataisi ennemmin katsella niitä noin ikäisiäsi tai vähän neljänkympin ylikin.

Kyllä, katselen myös niitä. Reilusti yli puolella niistä omanikäisistäni ja vanhemmista kuitenkin on jo lapsia. Siihen sitten päälle tuo, että haluan miehen olevan avoin, ei paatunut, niin kovin usein ei tule vastaan kiinnostavaa itseäni vanhemmissa.

Vierailija
30/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle nimenomaan riittäisi se yksi hyvä match. Mutta mua pelottaa mennä jonnekin baareihin ja yökerhoihin, jos tulen torjutuksi heti, kun kerron ikäni.

Vierailija
31/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksi mies sanoi minulle asian ääneenkin, että ovat kavereidensa kanssa todenneet, ettei yli 30-vuotiaita naisia ole mitään järkeä tapailla, koska nämä ovat liian tiukkiksia, haluavat heti vakuudet perheen perustamisesta ja mitään kivaa ja rentoa ei voi tehdä. Tämä mies itse on 34. Matchasin iättömällä profiililla ja juteltiin eilen illalla videopuhelua.

Vierailija
32/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos miehellä olisi lapsi aikasemmasta suhteesta? Ainakin mies tietää mitä lapsen kasvatus on ja mihin on ryhtymässä.

Vierailija
33/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi mies sanoi minulle asian ääneenkin, että ovat kavereidensa kanssa todenneet, ettei yli 30-vuotiaita naisia ole mitään järkeä tapailla, koska nämä ovat liian tiukkiksia, haluavat heti vakuudet perheen perustamisesta ja mitään kivaa ja rentoa ei voi tehdä. Tämä mies itse on 34. Matchasin iättömällä profiililla ja juteltiin eilen illalla videopuhelua.

No niinhän sinä olet juuri sellainen tiukkis, joksi mies kuvaili. Sinä haluat sen perheen ja äkkiä. Totuus on, että sinä olet jo vanha..tekemään niitä lapsia. Anna lapsihaaveiden olla ja keskity pitämään sitä hauskaa rakkauden kesää.

Vierailija
34/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos miehellä olisi lapsi aikasemmasta suhteesta? Ainakin mies tietää mitä lapsen kasvatus on ja mihin on ryhtymässä.

Olen kerran seurustellut miehen kanssa, jolla oli lapsi. Ei toiminut minulle. Elämäntilanteet liian erilaiset. Minunkin olisi pitänyt jo elää kuin perhe-elämää, kun lapsi oli miehellä, vaikka itselläni ei ole lapsia. Minulle olisi tärkeää saada rakentaa kaikki miehen kanssa alusta, kokea yhdessä nuo asiat ensimmäistä kertaa.

Vierailija
35/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattais olla ihan rehellinen sen iän kanssa, itse arvion naisen iän ulkonäön perusteella ja lisään siihen kymmenen vuotta, jos nainen on piilottanut ikänsä. Muutenkin aika iso hälytysmerkki jos ikä on piilotettu, syy on häpeä ja se että haetaan huomattavasti nuorempaa, joka karkottaa ison osan potentiaalisista ehdokkaista sekä houkuttelee epätoivoisia, jotka ettii teitä toisia epätoivoisia.

Vierailija
36/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksi epäonnistunut lapsiperhekokeilu mikään meriitti ole. Hän teki lapsen ja huomasi ettei perhe-elämä olekaan kivaa -> ero.

Vierailija
37/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksi epäonnistunut lapsiperhekokeilu mikään meriitti ole. Hän teki lapsen ja huomasi ettei perhe-elämä olekaan kivaa -> ero.

Aika raju yleistys, näinhän se aina menee.

Vierailija
38/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. On mies. Taas yritetään keskustelua aiheesta vanha nainen ei kelpaa. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
39/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sinä olet juuri sellainen tiukkis, joksi mies kuvaili. Sinä haluat sen perheen ja äkkiä. Totuus on, että sinä olet jo vanha..tekemään niitä lapsia. Anna lapsihaaveiden olla ja keskity pitämään sitä hauskaa rakkauden kesää.

En tarvitse perhettä nyt heti äkkiä. Syvä yhteys mieheen olisi minulle se suurin toive.

Vierailija
40/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse perhettä nyt heti äkkiä. Syvä yhteys mieheen olisi minulle se suurin toive.

Riittääkö n. 15 senttiä, ja pannaanko etu-, vai takapuoleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän