Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ikäni takia tykkäyksiä Tinderissä

Vierailija
09.03.2022 |

Olen 36, aivan kohta 37, mutta Tinderissä siis ikänäni näkyy 36. 34-vuotiaaksi saakka sain tykkäyksiä paljonkin nuoremmilta, esim. 26-vuotiailta miehiltä. Nyt tein kokeilun, että poistin ikäni näkyvistä, niin tykkäyksiä tulee kaikkein eniten 28-31-vuotiailta.

Tästä pitäisi tulla mun rakkauden kesä. Haluaisin tositarkoituksella löytää miehen. Ajattelin siis käydä paljon ulkona kevään ja kesän tullen. Nyt kuitenkin pelkään, että kaikki miehet torjuvat minut päin naamaa, kun kysyvät ikääni. Kesällähän olen jo sen 37. En tiedä, mikä kysymykseni edes on. No... vinkkejä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen 41 v. ja sain tinderissä 3500 tykkäystä. Oliskohan vika jossain muussa?

Vierailija
2/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25 ja en saa enää viestejä. Huomasin että moni mies on valehdellut ikänsä 24(tunnen ne oikeasti ja ovat yli 25). On tullu selväks mitä miehet arvostaa..En usko ketään löytäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä vaikuta.

Onko sinulla tatuointeja ja vielä jos esittelet niitä kuvassa on se pitkä miinus. Myös typerät ilmeet joissa huulet väännetään ulospäin saa heti painaan x. Tai sitten olet vain lihava.

Vierailija
4/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikä vaikuta.

Onko sinulla tatuointeja ja vielä jos esittelet niitä kuvassa on se pitkä miinus. Myös typerät ilmeet joissa huulet väännetään ulospäin saa heti painaan x. Tai sitten olet vain lihava.

Minulla ei ole tatuoinnin tatuointia. Miehet pitävät minua nättinä ja söpönä. Eilen puhuin pitkän videopuhelun yhden matchin kanssa ja hän jo heti ihastui minuun, sanoi, että olen todella suloinen ja viehättävä. Minulla ei ole tatuoinnin tatuointia. En harrasta töröhuuleilua, en ole Instagramissa esittelemässä erinäisiä ruumiinosia. Pituuteni on 161 ja painoni 54.

Vierailija
5/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja tykkäyksiä sataa ikähaarukalta 40-65. Hyvä esittelyteksti ja liikunnalliset kuvat. Eli ongelmasi on henkilökohtainen.

Vierailija
6/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 ja tykkäyksiä sataa ikähaarukalta 40-65. Hyvä esittelyteksti ja liikunnalliset kuvat. Eli ongelmasi on henkilökohtainen.

Tuossa on se ero, että itse olen vielä perheenperustamisiässä. Tarkoitukseni olisi siis löytää mies, joka haluaisi lapsia, koska minulla ei vielä niitä ole. Mutta pelkään, että miehet eivät enää pidä minua siihen sopivan ikäisenä. Hedelmällisyyteni on kuitenkin tutkimusten perusteella todella hyvä, antraalifollikkelien määrä 95 persentiilissä ikäryhmässäni, ja lisäksi olen pakastanut munasolujani ennakoivasti.

Liikunnalliset kuvat taas... minulla on muun muassa kuva, jossa tanssin. Vartalon en usko olevan ongelma, koska olen aina saanut tykkäyksiä myös todella kovakuntoisilta miehiltä.

Vierailija
7/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikä vaikuta.

Minulla ei ole tatuoinnin tatuointia. Miehet pitävät minua nättinä ja söpönä. Eilen puhuin pitkän videopuhelun yhden matchin kanssa ja hän jo heti ihastui minuun, sanoi, että olen todella suloinen ja viehättävä. Minulla ei ole tatuoinnin tatuointia. En harrasta töröhuuleilua, en ole Instagramissa esittelemässä erinäisiä ruumiinosia. Pituuteni on 161 ja painoni 54.

Ja nyt tämä eilinen kaveri lähetti viesti, jossa toivotti hyvää päivää aurinko- ja kukkapuskaemojien kera. Eli en vain kuvittele, että kiinnostui minusta.

Vierailija
8/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä sun ikäisissä on vikana, miksi pitää tulla tykkäyksiä nuoremmilta? Ja vaikutat nirsolle kermankuorijalle, jota ne "kunnon" miehetkin on, jotka sua kiinnostaa, koska heilläkin sitä valinnanvaraa on nirsoilla, joten hekin kattelee lähinnä niitä nuorempia naisia.

Vierailija
9/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikä vaikuta.

Ja nyt tämä eilinen kaveri lähetti viesti, jossa toivotti hyvää päivää aurinko- ja kukkapuskaemojien kera. Eli en vain kuvittele, että kiinnostui minusta.

Ymmärräthän ettei hän välttämättä ole kiinnostunut sinusta yhtään. Noin vain pitää toimia jod haluaa naiselta seksiä. Saada nainen luulemaan että mies on aidosti kiinnostunut. Kyseinen mies ehkä liianki kovasti yrittää vakuuttaa ihastumistaan. Moni nainen voisi huomata ettei voi noin ihastua näkemättä.

Vierailija
10/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla taas puhuin pari videopuhelua toiseen maahan ja sekin mies sanoi, että olen tosi ihana ja saisin kenet vain.

30-vuotiaana olin parisuhteessa 27-vuotiaan miehen kanssa, jolle juuri ja juuri kelpaakin iän puolesta. Hän siis kertoi minulle torjuneensa aiemmin yhden yhteisen kaverimme, joka oli 32-vuotias. Tästä päättelen, että muutaman vuoden nuoremmat tulevat jo torjumaan minut.

Vierailija
11/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä valitat, saat valita kymmenistä tuhansista suomalaisehdokkaista mieleisesi.

Vierailija
12/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jahtaa noita poikasia, jotka ei todellakaan ole perustamassa perhettä.

Omasta ja vanhemmasta ikäluokasta löytyy varmasti paljon potentiaalisempia yksilöitä.

Vierailija
13/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä sun ikäisissä on vikana, miksi pitää tulla tykkäyksiä nuoremmilta? Ja vaikutat nirsolle kermankuorijalle, jota ne "kunnon" miehetkin on, jotka sua kiinnostaa, koska heilläkin sitä valinnanvaraa on nirsoilla, joten hekin kattelee lähinnä niitä nuorempia naisia.

Kyllä minulle omanikäinenkin kelpaa yhtä hyvin! Haluan lähinnä, että miehellä ei ole jo ennestään lapsia ja että hän olisi vielä romanttinen ja antelias, ei nihilistinen ja maansa myyneen tai katkeroituneen oloinen. Ja että mieskin olisi viehättävän näköinen, kuten itse olen. Tämän takia helpommin löytyy kiinnostava muutamaa vuotta nuoremmasta.

Vierailija
14/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin taas Tinderin ja näköjään pari supertykkäystäkin tullut nyt tunnin sisään.

Vierailija
15/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35v mies ja 2017 kokeilin tinderiä ehkä 2 kk ajan. En saanut sieltä kuin muutaman matchin, joista ehkä jopa 1 tai 2 naista ehkä jopa kerran kumpikin vastasi viestiini, joten poistin koko p...kan. Melkein ainut paikka mistä naisia on saanut, on ollut baarista harvoin. Sinkkuna on aina joutunut olemaan. Näkeehän sen taas tuosta Bacheloristakin, että naisia kiinnostaa vain yli 180 cm, tummat ja komeat miehet.

Vierailija
16/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jotenkin lesoilevalta, ehkä olet narsisti. Miehet saattavat olla varuillaan kanssasi

Vierailija
17/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta ja vanhemmasta ikäluokasta löytyy varmasti paljon potentiaalisempia yksilöitä.

No miksi sitten tuntemani miehet ovat tulleet isiksi 30-36-vuotiaina? Ja keskimäärinkin uusien isien ikä Suomessa menee tuohon haarukkaan, tarkemmin ottaen 31,6 vuotta. Sanomasi ei siis perustu mihinkään. Asun Helsingissä, eli lisätään tuohon muutama vuosi pk-lisää ja siltikään ei olla 4-kymppisissä. 4-kymppisillä Tinder-tykkääjilläni yleensä ON lapsia.

Vierailija
18/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35v mies ja 2017 kokeilin tinderiä ehkä 2 kk ajan. En saanut sieltä kuin muutaman matchin, joista ehkä jopa 1 tai 2 naista ehkä jopa kerran kumpikin vastasi viestiini, joten poistin koko p...kan. Melkein ainut paikka mistä naisia on saanut, on ollut baarista harvoin. Sinkkuna on aina joutunut olemaan. Näkeehän sen taas tuosta Bacheloristakin, että naisia kiinnostaa vain yli 180 cm, tummat ja komeat miehet.

Itseäni taas kiinnostaa yleensä alle 180 cm miehet. Joku 170-178 on itselleni oikein optimi. Tumma ja tumma... voi se olla vaaleakin tai punapää tai kaljuuntuva. Terv. 161-senttinen ap.

Vierailija
19/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten tuntemani miehet ovat tulleet isiksi 30-36-vuotiaina? Ja keskimäärinkin uusien isien ikä Suomessa menee tuohon haarukkaan, tarkemmin ottaen 31,6 vuotta. Sanomasi ei siis perustu mihinkään. Asun Helsingissä, eli lisätään tuohon muutama vuosi pk-lisää ja siltikään ei olla 4-kymppisissä. 4-kymppisillä Tinder-tykkääjilläni yleensä ON lapsia.

Mikäs on se keskimääräinen ikä äidiksi tulemiselle? Tiedät varmaan, että et ole enää itse siellä listan kärjessä, jos haetaan puolisoa ja potentiaalista äitiä.

Vierailija
20/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on se keskimääräinen ikä äidiksi tulemiselle? Tiedät varmaan, että et ole enää itse siellä listan kärjessä, jos haetaan puolisoa ja potentiaalista äitiä.

Olet ihan oikeassa, mutta olen kuitenkin tehnyt kaikkeni, että minun kanssa voi myös saada lapsia. Eikä minulle ole ongelma, jos mies on minua vanhempi, kunhan vetovoimaa vaan on. Ja siis todistettavasti ainakin jotkut miehet tuntevat myös minuun vetoa... mutta entä, kun kuulevat ikäni? Minulle puolestaan ei olisi ongelma, jos kuulisin miehen olevan vastaavan ikäinen. Eli tuntuu, ettei miehille kyse ole vain siitä, että pitää pystyä saamaan lapsia tai että ulkoinen olemus viehättää. Lisäksi siis iän pitää olla sopiva? Ikä ei siis ole vain numero vaan itseisarvo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi