Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ikäni takia tykkäyksiä Tinderissä

Vierailija
09.03.2022 |

Olen 36, aivan kohta 37, mutta Tinderissä siis ikänäni näkyy 36. 34-vuotiaaksi saakka sain tykkäyksiä paljonkin nuoremmilta, esim. 26-vuotiailta miehiltä. Nyt tein kokeilun, että poistin ikäni näkyvistä, niin tykkäyksiä tulee kaikkein eniten 28-31-vuotiailta.

Tästä pitäisi tulla mun rakkauden kesä. Haluaisin tositarkoituksella löytää miehen. Ajattelin siis käydä paljon ulkona kevään ja kesän tullen. Nyt kuitenkin pelkään, että kaikki miehet torjuvat minut päin naamaa, kun kysyvät ikääni. Kesällähän olen jo sen 37. En tiedä, mikä kysymykseni edes on. No... vinkkejä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä kurkkuyhteys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi mies sanoi minulle asian ääneenkin, että ovat kavereidensa kanssa todenneet, ettei yli 30-vuotiaita naisia ole mitään järkeä tapailla, koska nämä ovat liian tiukkiksia, haluavat heti vakuudet perheen perustamisesta ja mitään kivaa ja rentoa ei voi tehdä. Tämä mies itse on 34. Matchasin iättömällä profiililla ja juteltiin eilen illalla videopuhelua.

No niinhän sinä olet juuri sellainen tiukkis, joksi mies kuvaili. Sinä haluat sen perheen ja äkkiä. Totuus on, että sinä olet jo vanha..tekemään niitä lapsia. Anna lapsihaaveiden olla ja keskity pitämään sitä hauskaa rakkauden kesää.

En tarvitse perhettä nyt heti äkkiä. Syvä yhteys mieheen olisi minulle se suurin toive.

Riittääkö n. 15 senttiä, ja pannaanko etu-, vai takapuoleen?

Mieluummin sellainen n. 16,5 cm syvyinen yhteys.

Vierailija
42/42 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi